eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Wykonanie ekologicznego muralu zewnętrznego na budynku Zespołu Szkół w Przemęcie oraz na budynku gospodarczym na plaży w miejscowości Osłonin, redukującego zanieczyszczenia powietrza



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekologicznego muralu zewnętrznego na budynku Zespołu Szkół w Przemęcie oraz na budynku gospodarczym na plaży w miejscowości Osłonin, redukującego zanieczyszczenia powietrza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ekologicznego muralu zewnętrznego na budynku Zespołu Szkół w Przemęcie oraz na budynku gospodarczym na plaży w miejscowości Osłonin, redukującego zanieczyszczenia powietrza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27d10ab8-374b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035451/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie ekologicznego muralu zewnętrznego na budynku Zespołu Szkół w Przemęcie oraz na budynku gospodarczym na plaży w miejscowości Osłonin, redukującego zanieczyszczenia powietrza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349924

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169262,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekologicznego muralu zewnętrznego na budynku Zespołu Szkół w Przemęcie oraz na budynku gospodarczym na plaży
w miejscowości Osłonin, redukującego zanieczyszczenia powietrza.
3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.2.1. mural zewnętrzny na budynku Zespołu Szkół w Przemęcie (ściana zewnętrzna budynku przy ulicy Powstańców Wielkopolskich nr 1, działka nr 599
w miejscowości Przemęt, o wymiarach ok. 174 m2):
1) wykonanie projektu muralu o tematyce edukacyjnej, promującego Zespół Szkół
w Przemęcie, według pomysłu autorskiego Wykonawcy,
Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu dwie propozycje projektu ekologicznego muralu dla budynku Zespołu Szkół w Przemęcie. Projekty należy przygotować w wersji graficznej wraz z ich wizualizacją na płaszczyźnie/ścianie (zgodnie z dokumentacją fotograficzną stanowiącą załączniki nr 10 do SWZ):
2) prace elektryczne związane z przygotowaniem ściany pod ekologiczny mural,
3) prace elewacyjne związane z przygotowaniem ściany pod ekologiczny mural,
informacje dodatkowe:
prace związane z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku styropianem dotyczą tylko narożników wypukłych ścian.
4) wykonanie ekologicznego muralu o tematyce edukacyjnej, promującego Zespół Szkół w Przemęcie - do wykonania należy użyć odpowiednich ekologicznych, atestowanych farb zawierających fotokatalizator, dzięki którym produkt końcowy tj. mural ekologiczny, jest skuteczny w usuwaniu zanieczyszczeń gazowych typu miejskiego i przemysłowego, oczyszczających powietrze. Farby powinny zawierać również potasowe szkło wodne lub składnik równoważny oraz dodatki modyfikujące, pigmenty i wypełniacze mineralne, jak również środki zapobiegające rozwojowi grzybów i pleśni na powierzchni elewacji. Powinny być przeznaczone do malowania elementów budowlanych na zewnątrz pomieszczeń, tworzyć warstwę charakteryzującą się bardzo wysoką paroprzepuszczalnością, zapewniającą swobodne przenikanie pary wodnej i usuwanie wilgoci przez powierzchnię, na której zostały zastosowane. Mural musi zostać wykonany techniką wielkoformatową na bazie najwyższej jakości farb; gwarantujących jego niezmienny wygląd, nasycenie kolorów, trwałość i odporność na wpływ czynników atmosferycznych,
3.2.2. mural zewnętrzny na budynku gospodarczym na plaży w miejscowości Osłonin (ściany zewnętrzne budynku gospodarczego na plaży w miejscowości Osłonin, działka nr 250/1, o wymiarach ok. 173 m2):
1) wykonanie projektu muralu o tematyce rekreacyjno – turystycznej, według pomysłu autorskiego Wykonawcy,
Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest w terminie
10 dni od dnia podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu dwie propozycje projektu ekologicznego muralu dla budynku gospodarczego na plaży
w miejscowości Osłonin. Projekty należy przygotować w wersji graficznej wraz
z ich wizualizacją na płaszczyźnie/ścianie (zgodnie z dokumentacją fotograficzną stanowiącą załączniki nr 11 do SWZ):
2) prace elektryczne związane z przygotowaniem ściany pod ekologiczny mural,
3) prace elewacyjne związane z przygotowaniem ściany pod ekologiczny mural,
informacje dodatkowe:
prace związane z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku styropianem dotyczą tylko narożników wypukłych ścian.
4) wykonanie ekologicznego muralu o tematyce rekreacyjno - turystycznej - do wykonania należy użyć odpowiednich ekologicznych, atestowanych farb zawierających fotokatalizator, dzięki którym produkt końcowy tj. mural ekologiczny, jest skuteczny w usuwaniu zanieczyszczeń gazowych typu miejskiego
i przemysłowego, oczyszczających powietrze. Farby powinny zawierać również potasowe szkło wodne lub składnik równoważny oraz dodatki modyfikujące, pigmenty i wypełniacze mineralne, jak również środki zapobiegające rozwojowi grzybów i pleśni na powierzchni elewacji. Powinny być przeznaczone do malowania elementów budowlanych na zewnątrz pomieszczeń, tworzyć warstwę charakteryzującą się bardzo wysoką paroprzepuszczalnością, zapewniającą swobodne przenikanie pary wodnej i usuwanie wilgoci przez powierzchnię, na której zostały zastosowane. Mural musi zostać wykonany techniką wielkoformatową na bazie najwyższej jakości farb; gwarantujących jego niezmienny wygląd, nasycenie kolorów, trwałość i odporność na wpływ czynników atmosferycznych.
3.3. Wykonywane murale będą stanowiły utwór w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i przepisów pokrewnych w związku z tym Wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy przeniesie autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego.
3.4. Prace malarskie polegające na wykonaniu ekologicznego muralu należy realizować
w sposób gwarantujący należyte wykonanie murali, w tym m. in.: zapewnienie transportu materiałów, sprzętu, narzędzi. Należy zapewnić rusztowanie, podnośnik lub inny niezbędny sprzęt w celu odtworzenia projektów murali na przeznaczonej do tego powierzchni.
3.5. Prace należy prowadzić w sposób nieutrudniający ruchu pieszego i kołowego
oraz dostępu do budynków użytkowników w obszarze objętym pracami.
3.6. W trakcie realizacji przedmiotu umowy należy zabezpieczyć teren oraz zabezpieczyć właściwie prowadzone prace.
3.7. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne polisy NNW i OC w zakresie prowadzonej działalności.
3.8. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi
oraz od odpowiedzialności cywilnej.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92312000-1 - Usługi artystyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) w związku z tym, że wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp - wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136616,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136616,49 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.