eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja 3 placów zabaw na terenie Gliwic z prawem opcji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja 3 placów zabaw na terenie Gliwic z prawem opcji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 04 54

1.5.8.) Numer faksu: 32 231 00 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13511

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja 3 placów zabaw na terenie Gliwic z prawem opcji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c085cf9a-1a1a-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa, rozbudowa, modernizacja 7 placów zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304640/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.76.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 943321,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja placu zabaw na placu Grunwaldzkim
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem modernizację placu zabaw na placu Grunwaldzkim w Gliwicach w tym:
1. Demontaż istniejącej nawierzchni z kostki brukowej i kosza do koszykówki.
2. Wykonanie podbudowy i nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM.
3. Instalacja wielofunkcyjnego urządzenia zabawowego z 2 zjeżdżalniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 196800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja placu zabaw w Parku Chopina
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem modernizację placu zabaw w parku Chopina w Gliwicach w tym:
1. Demontaż sześciu istniejących urządzeń zabawowych.
2. Demontaż części istniejących obrzeży betonowych oraz nawierzchni żwirowej.
3. Zmiana lokalizacji dwóch istniejących urządzeń zabawowych.
4. Instalacja sześciu nowych urządzeń zabawowych.
5. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych.
6. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM
7. Wykonanie nawierzchni żwirowej.
8. Uzupełnienie piasku w piaskownicy na wysokość 50 cm od poziomu gruntu.
- piasek kopany, bez części ilastych przeznaczony do stosowania w piaskownicach na placach zabaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 403433,7 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja placu zabaw przy ul. Hutniczej
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zakresem 2 etapy :
Etap I modernizacja placu zabaw przy ul. Hutniczej w Gliwicach:
1. Demontaż 4 istniejących urządzeń zabawowych tj. huśtawka wahadłowa, piaskownica, zestaw zabawowy, karuzela.
2. Demontaż nawierzchni piaskowej o gr. 10 cm i dostarczenie ziemi urodzajnej pod projektowane maty przerostowe.
3. Zmiana lokalizacji istniejącego urządzenia zabawowego tj. bujak na sprężynie.
4. Zakup i montaż 4 obiektów małej architektury tj. zestaw zabawowy dla dzieci starszych, zestaw zabawowy dla dzieci niepełnosprawnych, piaskownica, huśtawka wahadłowa 2 modułowa (siedzisko płaskie, siedzisko kubełkowe, bocianie gniazdo).
5. Zakup i montaż tablic regulaminowych – 2 szt.
6. Montaż elementów wyposażenia terenu tj. ławka z oparciem – 4 szt, kosz na śmieci – 2 szt, - własność MZUK.
7. Montaż nawierzchni bezpiecznej koloru czarnego z materiałów przepuszczalnych, układanych z mat gumowych 100 cm x 150 cm, amortyzujących upadek. Grubość mat gumowych wynosi 2,3 cm, wysokość swobodnego upadku do 3,4 m.
Etap II - rozbudowa placu zabaw przy ul. Hutniczej w Gliwicach stanowiący prawo opcji:
1. Demontaż istniejącego ogrodzenia placu zabaw od strony zachodniej.
2. Zakup i montaż nowego ogrodzenia od strony zachodniej.
3. Zmiana lokalizacji istniejącego urządzenia zabawowego tj. huśtawka wagowa.
4. Zakup i montaż 6 obiektów małej architektury tj. zestaw sprawnościowy, huśtawka wahadłowa mama i dziecko, bujak na sprężynie 4 osobowy, huśtawka równoważna, huśtawka balansująca, trampolina.
5. Montaż elementów wyposażenia terenu tj. ławka z oparciem – 3 szt, kosz na śmieci – 2 szt, - własność MZUK.
6. Montaż nawierzchni bezpiecznej koloru czarnego z materiałów przepuszczalnych, układanych z mat gumowych 100 cm x 150 cm, amortyzujących upadek. Grubość mat gumowych wynosi 2,3 cm, wysokość swobodnego upadku do 3,4 m.
7. Wykonanie trawnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 624840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane - Roboty Ziemne Marcin Gold

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691092600

7.3.3) Ulica: Kościuszki 119

7.3.4) Miejscowość: Bojszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-160

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mr. Gadjet Tomasz Rostkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491048924

7.3.3) Ulica: Nowowiejska 65

7.3.4) Miejscowość: Pogroszew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.