eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN - Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN - Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.4.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.4.8.) Numer faksu: +48413038157

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381581

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00352554/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część 1. Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – zagospodarowanie terenu.
Przedmiotem zamówienia jest budowa urządzeń sportowych: boiska do siatkówki plażowej, elementów małej architektury: park linowy, siłownia plenerowa, lodowisko całoroczne, plac zabaw dla dzieci, ławki, kosze na śmieci, latarnie, elementy pomocnicze wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym nawierzchnie utwardzane tworzące ciągi pieszo-jezdne i piesze, dostawa i montaż kontenera biurowego z zapleczem sanitarnym dla obsługi.

Zakres przedmiotu zamówienia:
 Dostawa i montaż kontenera biurowego z zapleczem sanitarnym
 Wiata lodowiska całorocznego
 Elementy małej architektury:
• park linowy,
• szachy terenowe,
• siłownia terenowa,
• przebieralnie,
• plac zabaw dla dzieci,
• stojaki na rowery,
• ławki,
• kosze na śmieci,
• boisko do siatkówki,
• budka ratownika,
• punkty ppoż,
• latarnie autonomiczne,
 instalacja wodociągowa i kanalizacyjna,
 instalacja elektryczna
 nawierzchnie utwardzane tworzące ciągi pieszo-jezdne i piesze.

KONTENER: Kontener biurowy z zapleczem sanitarnym dla obsługi. Modułów zawiera w sobie jedno pomieszczenie z aneksem i wydzielony sanitariat. Obiekt kontenerowy do czasowego użytkowania jednak dłuższego niż przewidziane procedurami 180 dni, docelowo zastąpiony zostanie stałym budynkiem zgodnie z pierwotnym projektem. Typowy obiekt kontenerowy, składający się z dwóch modułów o kształcie prostopadłościanu, na jednym długim boku wejście i dwa okna wysokie, każdy. Na bocznych ścianach : na jednej okno małe z docelowego aneksu kuchennego i okno portfenetr od strony przestrzeni głównej.

WIATA LODOWISKO Budynek spełnia funkcję wiaty nad lodowiskiem. Obiekt ma charakter w pełni otwartej altany wkomponowanej w otaczającą zieleń. Wewnątrz znajduje się przestrzeń lodowiska o powierzchni 120 m2 . Budynek wyposażony w bandy dookoła tafli.

ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY
a) Park linowy – 13 drewnianych słupów o wysokości 10 m, ustawionych w pobliżu kontenera biurowego, pozwalające na organizację trzypoziomowego toru linowego o różnych stopniach trudności, zaleca się montaż przez wykonawcę mającego stosowne doświadczenie zarówno w technicznym aspekcie realizacji jak i ustawienia kolejności poszczególnych elementów oraz stopnia ich trudności, w zakres zamówienia wchodzi najłatwiejszy (najniższy) poziom trasy składający się z 12 przeszkód;
b) szachy terenowe i siłownia terenowa – utwardzone placyki w północno wschodniej części terenu. 3 sześciokątne place – skrajny północny z wykonaną w nawierzchni szachownicą terenową o wymiarach pola 50 x50 cm. Figury udostępniane przez obsługę i magazynowane w budynku recepcji. Pozostałe placyki wydzielonymi nawierzchnią bezpieczną strefami do montażu urządzeń siłowni terenowej zakłada się montaż następujących urządzeń: - „biegacz”, ”twister”, „krzesło do wyciskania”, „taichi”. Dobór urządzeń spełniających obowiązujące normy, montaż z zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów;
c) przebieralnie – dwa sześciokątne obiekty wykonane z drewna, niezadaszone, zamykane.
d) plac zabaw dla dzieci – przestrzeń w pobliżu kontenera biurowego, wyposażone w nawierzchnię bezpieczną wyposażona w trzy atrakcje-tory przeszkód dedykowana dla dzieci. Dobór urządzeń spełniających obowiązujące normy, montaż z zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów; W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż urządzeń zgodnie z rys. PAB13 – nr 02, huśtawka podwójna (załącznik „Huśtawka”), karuzela (załącznik „KARUZELA”).
e) elementy małej architektury i dodatkowego wyposażenia towarzyszącego obiektom kubaturowym: -stojaki na rowery -ławki -kosze na śmieci;
f) boisko do siatkówki – boisko do plażowej piłki siatkowej, wymiary normatywne ze strefą bezpieczeństwa 2 m dokoła. Słupki, siatka zgodne z zasadami sportowymi , słupki zabezpieczone okładzinami bezpiecznymi;
g) budka ratownika – miejsce czasowego dyżurowania ratowników zlokalizowane na wydzielonej, istniejącej plaży, konstrukcja drewniana
h) Punkty ppoż – wyznaczone miejsca stałego przechowywania środków gaśniczych przeznaczonych do użycia w przypadku wystąpienia pożaru na polu kampingowym;
i) latarnie autonomiczne – latarnie wyposażone w ogniwa fotowoltaiczne i baterie Uwaga: elementy gotowe do montażu na terenie dostarczone na etapie realizacji spełniać muszą wymogi obowiązujących w tym czasie przepisów i posiadać muszą odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do użytkowania,
j) miejsce na stanowiska handlowe oraz przestrzeń gastronomiczna typu food truck – polegające m.in. na utwardzeniu terenu.

Drogi wewnętrzne o szer. 3,0m i 5,0m będą wykonane z nawierzchni z kostki betonowej. Wzdłuż drogi wewnętrznej przed budynkami znajdować się będzie parking z 10 stanowiskami do parkowania prostopadłego o wymiarach 2,5 x 5,0m oraz dwa stanowiska dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,75m x 5,0m oraz trzy stanowiska do parkowania równoległego o wymiarach 2,5m x 7,0m. Odcinek drogi wewnętrznej zaczyna się i kończy rondami o jezdni szerokości 5,0m.

UWAGA! Zakres przedmiotu zamówienia został ograniczony m.in.:
1) wyłączono prace konserwacyjne dotyczące szałasu,
2) należy zamontować 3 lampy autonomiczne zamiast 18.

Po zmianie:
Część 1. Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – zagospodarowanie terenu.
Przedmiotem zamówienia jest budowa urządzeń sportowych: boiska do siatkówki plażowej, elementów małej architektury: park linowy, siłownia plenerowa, lodowisko całoroczne, plac zabaw dla dzieci, ławki, kosze na śmieci, labirynt (z wyłączeniem gry terenowej i nasadzeń), latarnie, elementy pomocnicze wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym nawierzchnie utwardzane tworzące ciągi pieszo-jezdne i piesze, dostawa i montaż kontenera biurowego z zapleczem sanitarnym dla obsługi oraz wyposażeniem.
Zakres przedmiotu zamówienia:
 Dostawa i montaż kontenera biurowego z zapleczem sanitarnym
 Wiata lodowiska całorocznego
 Elementy małej architektury:
• park linowy,
• szachy terenowe,
• siłownia terenowa,
• przebieralnie,
• plac zabaw dla dzieci,
• stojaki na rowery,
• ławki,
• kosze na śmieci,
• boisko do siatkówki,
• budka ratownika,
• punkty ppoż,
• latarnie autonomiczne,
• labirynt,
 instalacja wodociągowa i kanalizacyjna,
 instalacja elektryczna
 nawierzchnie utwardzane tworzące ciągi pieszo-jezdne i piesze.

KONTENER: Kontener biurowy z zapleczem sanitarnym dla obsługi oraz wyposażeniem. Moduł zawiera w sobie jedno pomieszczenie z aneksem i wydzielony sanitariat. Obiekt kontenerowy do czasowego użytkowania jednak dłuższego niż przewidziane procedurami 180 dni, docelowo zastąpiony zostanie stałym budynkiem zgodnie z pierwotnym projektem. Typowy obiekt kontenerowy, składający się z dwóch modułów o kształcie prostopadłościanu, na jednym długim boku wejście i dwa okna wysokie, każdy. Na bocznych ścianach : na jednej okno małe z docelowego aneksu kuchennego i okno portfenetr od strony przestrzeni głównej. Wyposażenie zgodnie z rysunkiem PW01.4

WIATA LODOWISKO Budynek spełnia funkcję wiaty nad lodowiskiem. Obiekt ma charakter w pełni otwartej altany wkomponowanej w otaczającą zieleń. Wewnątrz znajduje się przestrzeń lodowiska o powierzchni 120 m2 . Budynek wyposażony w bandy dookoła tafli.

ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY
a) Park linowy – 13 drewnianych słupów o wysokości 10 m, ustawionych w pobliżu kontenera biurowego, pozwalające na organizację trzypoziomowego toru linowego o różnych stopniach trudności, zaleca się montaż przez wykonawcę mającego stosowne doświadczenie zarówno w technicznym aspekcie realizacji jak i ustawienia kolejności poszczególnych elementów oraz stopnia ich trudności, w zakres zamówienia wchodzi najłatwiejszy (najniższy) poziom trasy składający się z 12 przeszkód;
b) szachy terenowe i siłownia terenowa – utwardzone placyki w północno wschodniej części terenu. 3 sześciokątne place – skrajny północny z wykonaną w nawierzchni szachownicą terenową o wymiarach pola 50 x50 cm. Figury udostępniane przez obsługę i magazynowane w budynku recepcji. Pozostałe placyki wydzielonymi nawierzchnią bezpieczną strefami do montażu urządzeń siłowni terenowej zakłada się montaż następujących urządzeń: - „biegacz”, ”twister”, „krzesło do wyciskania”, „taichi”. Dobór urządzeń spełniających obowiązujące normy, montaż z zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów;
c) przebieralnie – dwa sześciokątne obiekty wykonane z drewna, niezadaszone, zamykane.
d) plac zabaw dla dzieci – przestrzeń w pobliżu kontenera biurowego, wyposażone w nawierzchnię bezpieczną wyposażona w trzy atrakcje-tory przeszkód dedykowana dla dzieci. Dobór urządzeń spełniających obowiązujące normy, montaż z zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów; W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż urządzeń zgodnie z rys. PAB13 – nr 02, huśtawka podwójna (załącznik „Huśtawka”), karuzela (załącznik „KARUZELA”).
e) elementy małej architektury i dodatkowego wyposażenia towarzyszącego obiektom kubaturowym: -stojaki na rowery -ławki -kosze na śmieci;
f) boisko do siatkówki – boisko do plażowej piłki siatkowej, wymiary normatywne ze strefą bezpieczeństwa 2 m dokoła. Słupki, siatka zgodne z zasadami sportowymi , słupki zabezpieczone okładzinami bezpiecznymi;
g) budka ratownika – miejsce czasowego dyżurowania ratowników zlokalizowane na wydzielonej, istniejącej plaży, konstrukcja drewniana
h) Punkty ppoż – wyznaczone miejsca stałego przechowywania środków gaśniczych przeznaczonych do użycia w przypadku wystąpienia pożaru na polu kampingowym;
i) latarnie autonomiczne – latarnie wyposażone w ogniwa fotowoltaiczne i baterie Uwaga: elementy gotowe do montażu na terenie dostarczone na etapie realizacji spełniać muszą wymogi obowiązujących w tym czasie przepisów i posiadać muszą odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do użytkowania,
j) miejsce na stanowiska handlowe oraz przestrzeń gastronomiczna typu food truck – polegające m.in. na utwardzeniu terenu.
k) labirynt z wyłączeniem gry terenowej oraz nasadzeń.


Drogi wewnętrzne o szer. 3,0m i 5,0m będą wykonane z nawierzchni z kostki betonowej. Wzdłuż drogi wewnętrznej przed budynkami znajdować się będzie parking z 10 stanowiskami do parkowania prostopadłego o wymiarach 2,5 x 5,0m oraz dwa stanowiska dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,75m x 5,0m oraz trzy stanowiska do parkowania równoległego o wymiarach 2,5m x 7,0m. Odcinek drogi wewnętrznej zaczyna się i kończy rondami o jezdni szerokości 5,0m.

UWAGA! Zakres przedmiotu zamówienia został ograniczony m.in.:
1) wyłączono prace konserwacyjne dotyczące szałasu,
2) należy zamontować 3 lampy autonomiczne zamiast 18.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Część 2. Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – dostawa wraz z montażem dmuchanych atrakcji

Wodny tor przeszkód należy wykonać zgodnie z Załącznikiem „DMUCHANE ATRAKCJE”. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż toru wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. kapoki dla dzieci w ilości 10 szt. oraz w rozmiarze uniwersalnym w ilości 10 szt.
Sposób nadmuchania atrakcji – należy dostarczyć kompatybilne do zestawu urządzenie akumulatorowe do dobijania ciśnienia.

Po zmianie:
Część 2. Wykreowanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – dostawa wraz z montażem dmuchanych atrakcji

„Wodny tor przeszkód należy wykonać zgodnie z Załącznikiem „DMUCHANE ATRAKCJE”. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż toru wraz z niezbędnym wyposażeniem tj. kapoki dla dzieci w ilości 10 szt. oraz w rozmiarze uniwersalnym w ilości 10 szt.
Sposób nadmuchania atrakcji – należy dostarczyć kompatybilne do zestawu urządzenie akumulatorowe do dobijania ciśnienia.
Zgodnie z załącznikiem do SWZ „Opis atrakcje wodne” Wykonawca ma dostarczyć na moment składania oferty wymienione dokumenty (przedmiotowy środek dowodowy) tj.:
- certyfikat zgodności z normą DIN EN 15649 i/lub ISO 25649 lub równoważny wystawiony przez powołany do tego akredytowany instytut badawczy na każdy opisany w ww. załączniku element;
- atesty i świadectwa dopuszczenia jeśli są wystawione na opisane w ww. załączniku elementy.”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe – dotyczy części 2: Dokumenty (certyfikat zgodności z normą DIN EN 15649 i/lub ISO 25649 lub równoważny wystawiony przez powołany do tego akredytowany instytut badawczy na każdy opisany w załączniku „Opis atrakcje wodne” element; atesty i świadectwa dopuszczenia jeśli są wystawione na opisane w ww. załączniku elementy), potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia - podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (zgodnie z art. 107 pzp).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe – dotyczy części 2: Dokumenty (certyfikat zgodności z normą DIN EN 15649 i/lub ISO 25649 lub równoważny wystawiony przez powołany do tego akredytowany instytut badawczy na każdy opisany w załączniku „Opis atrakcje wodne” element; atesty i świadectwa dopuszczenia jeśli są wystawione na opisane w ww. załączniku elementy), potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia - podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (zgodnie z art. 107 pzp).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
8. Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:
1) Formularz oferty sporządzony według wzoru – załącznik nr 1 do SWZ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Jeżeli dotyczy - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby sporządzone według wzoru załącznik nr 2a do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru oraz jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo (w przypadku, w którym ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy), podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców składających ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
6) Jeżeli dotyczy – oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika;
7) Jeżeli dotyczy – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;
8) Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale w postaci elektronicznej.
9. Oferta musi zostać złożona wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w sposób opisany w rozdziale X SWZ.

Po zmianie:
8. Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:
1) Formularz oferty sporządzony według wzoru – załącznik nr 1 do SWZ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Jeżeli dotyczy - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby sporządzone według wzoru załącznik nr 2a do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru oraz jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo (w przypadku, w którym ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy), podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców składających ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
6) Jeżeli dotyczy – oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika;
7) Jeżeli dotyczy – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby;
8) Dokument wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, w oryginale w postaci elektronicznej.
9) Przedmiotowe środki dowodowe – dotyczy części 2: Dokumenty (certyfikat zgodności z normą DIN EN 15649 i/lub ISO 25649 lub równoważny wystawiony przez powołany do tego akredytowany instytut badawczy na każdy opisany w załączniku „Opis atrakcje wodne” element; atesty i świadectwa dopuszczenia jeśli są wystawione na opisane w ww. załączniku elementy), potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia - podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (zgodnie z art. 107 pzp).
9. Oferta musi zostać złożona wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w sposób opisany w rozdziale X SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-12 11:00

Po zmianie:
2022-10-14 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-12 11:15

Po zmianie:
2022-10-14 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-10

Po zmianie:
2022-11-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.