eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c3e55e-3695-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348942

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Wykonanie wznowienia znaków granicznych (wyznaczenia punktów granicznych) w odniesieniu do:
1) działek ewid. nr: dz. 1299/7 o pow. 0,0819 ha, dz. 1299/8 o pow. 0,0798 ha, dz. 1299/10 o pow. 0,0777 ha, dz. 1299/11 o pow. 0,0755 ha, dz. 1299/13 o pow. 0,0810 ha, dz. 1299/14 o pow. 0,0766 ha, obręb ewid. Nawojowa, jednostka ewid. Nawojowa, stanowiących własność Powiatu Nowosądeckiego, obj. KW NS1S/00111957/7 – celem okazania granic przyszłym nabywcom działek, którzy wyłonieni zostaną w przetargach nieograniczonych na sprzedaż nieruchomości,
2) działek ewid. nr: dz. 1299/9 o pow. 0,0790 ha, dz. 1299/12 o pow. 0,0759 ha, dz. 1299/15 o pow. 0,0733 ha, obręb ewid. Nawojowa, jednostka ewid. Nawojowa, stanowiących własność osób fizycznych, które nabyły własność tych nieruchomości od Powiatu Nowosądeckiego - celem okazania granic nieruchomości ich nabywcom.
Powyższe działki będą okazywane wraz z graniczącymi z nimi drogami wewnętrznymi nieurządzonymi, oznaczonymi jako działki nr 1299/16, 1299/17, 1299/2, 446/109, 446/110 i nr 446/92 obręb ewid. Nawojowa, jednostka ewid. Nawojowa. Ww. działki powstały z podziału zaewidencjonowanego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej pod numerem P.1210.2022.4725.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Przez zachowanie terminu rozumie się datę złożenia w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu protokołu z wykonania czynności geodezyjnej (wznowienia/ wyznaczenia znaków/punktów granicznych) przy udziale nowego nabywcy działki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część II: Sporządzenie mapy z proponowanym przebiegiem służebności gruntowej przejazdu i przechodu przez działkę ewidencyjną nr 370/1 o pow. 0,1478 ha położoną w obrębie ewidencyjnym Krynica Zdrój, jednostka ewidencyjna Krynica - Wieś - miasto, objętą księgą wieczystą NS1M/00006343/6, stanowiącą własność Powiatu Nowosądeckiego, na rzecz każdoczesnych właścicieli i użytkowników działki nr 367 o pow. 0,1120 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Krynica Zdrój, jednostka ewidencyjna Krynica - Wieś - miasto, objętej księgą wieczystą NS1M/000209656/0, stanowiącej własność Powiatu Nowosądeckiego, w celu zapewnienia dostępu do drogi publicznej ewentualnym nabywcom działki nr 367.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Przez zachowanie terminu rozumie się datę złożenia w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu zawiadomienia o wykonaniu prac geodezyjnych i wniosku o uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geodeta Uprawniony Anna Mandryk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490246626

7.3.3) Ulica: Bielowicka 12

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na realizację części II zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.