eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Panki › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konieczki - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konieczki – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Panki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35

1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.panki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konieczki – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ee6bb6-17cf-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028779/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konieczki - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2263812,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Konieczki – etap II” w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
(na odcinku od dz. ewid 731 obręb Panki – ul Zwierzyniecka do przepompowni ścieków P1 /dz. ewid. 18/4 obręb Konieczki/ wraz z odcinkiem bocznym w dz. ewid 404 obręb Konieczki)

2. Zakres prac w ramach zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami oraz przepompownią ścieków
w miejscowości Konieczki Gmina Panki w zakresie:
a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC kielichowe Lite ø200x5,9mm – o długości ok. 1 663 mb.
b) studni rewizyjnych z kręgów betonowych ø 1200 mm na sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej – ilość ok. 30 szt.
c) przykanalików z rur z PVC ø 160 x 4,7 mm – do sieci kanalizacyjnej fi 200 mm – o długości ok. 658 mb,
d) rur ochronnych z tworzyw sztucznych - dwuścienne ø 250 mm – o długości ok. 167 mb,
e) przepompowni ścieków P2 – ilość 1 szt.,
f) sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur polietylenowych (PE, PEHD) ø 90 mm – o długości ok. 759 mb
g) studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm na rurociągu tłocznym – ilość 5 szt.
h) studni rozprężnej z tworzyw sztucznych o śr. 800 mm na rurociągu tłocznym – ilość 1 szt.,
i) rozbiórka istniejącej konstrukcji drogi – o powierzchni ok. 935 m2,
j) odbudowa konstrukcji drogi wraz z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - o powierzchni ok. 935m2
k) studzienki rewizyjne o śr. 425 mm głębokości do 2.0 m z rury karbowanej – kineta przepływowa – ilość 61 szt.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uwaga dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres opracowania niż objęty przedmiotem zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych
i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania,
w szczególności:
1) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
2) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:
• uzgodnień, opinii, decyzji, analiz, badań itp., niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
• innych opracowań, prac i badań wymaganych dokumentacją projektową,
• dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy.
• zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań
i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
• zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
3) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U.
z 2003r. Nr 47, poz. 401),
4) Wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
5) Doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energię elektryczną wraz
z zamontowaniem liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte
w trakcie budowy oraz wykonywanie prób i prób końcowych,
6) Obsługa archeologiczna i konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji dla której taka obsługa jest wymagana,
7) Geodezyjne wytyczenie w terenie tras rurociągów, miejsc posadowienia obiektów
i armatury, kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym,
8) Wykonanie odwodnienia wykopów,
9) Uzyskanie zgody dostawców mediów wraz z poniesieniem opłat za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy, wody do celów socjalnych
i technologicznych, zrzut wód z odwadniania wykopów, wodę zużytą do płukania rurociągów, ścieki z zaplecza budowy itp.,
10) Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót.
11) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego
z projektowanymi przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru wykonywanych robót,
12) Wykonanie prób i badań szczelności oraz inspekcji TV i kamerowania sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej.
13) Wywóz nadmiaru ziemi lub dowóz ziemi wraz z jej zakupem, jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntów lub ich zagęszczenie,
14) Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach ziemnych pod nadzorem zarządcy drogi, jeżeli taka konieczność wystąpi,
15) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy,
16) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.),
w tym: protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.,
17) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/pozwoleń koniecznych do użytkowania zrealizowanej inwestycji,
18) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3370200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3873460,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3370200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-INSTAL Paweł Pałasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771848067

7.3.3) Ulica: Wschodnia 13

7.3.4) Miejscowość: Poraj

7.3.5) Kod pocztowy: 42-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3370200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.