eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › "Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia (...) wraz z prawem opcji.""



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia (...) wraz z prawem opcji.””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586796574

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa Rumia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882472903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dębogórska 148

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586796574

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia (...) wraz z prawem opcji.””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e85652f7-277d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017588/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 „Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia (...) wraz z prawem opcji.””

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324509/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 740786,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia wraz z projektem i przebudową sieci wodno-kanalizacyjnej, projektem i budową przyłączy wodno-kanalizacyjnych wraz z prawem opcji”.

2) Zamówienie podstawowe współfinansowane jest w ramach programu: Fundusz dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego (Umowa nr BSK/21/21/0002158 z dnia 29.10.2021 r.).

3) Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych dla Gminy Miejskiej Rumia wraz z projektem i przebudową sieci wodno-kanalizacyjnej, projektem i budową przyłączy wodno-kanalizacyjnych wraz z prawem opcji”, zostało przekazane Urzędowi Publikacji unii Europejskiej w dniu 18.05.2022 r. oraz opublikowane w Dz. Urz. UE: 2022/S 099-272990 w dniu 23.05.2022 r.

4) Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą, finansowaną przez Gminę Miejską Rumia.

5) Przedmiot zamówienia objęty „Opcją” obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego z podziemną halą garażową wraz z infrastrukturą, finansowaną przez SIM RUMIA.

6) Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dla zakresu robót Gminy Miejskiej Rumia i dla zakresu robót SIM RUMIA został opisany szczegółowo w:
a) Załączniku A do SWZ - Dokumentacja techniczna wraz z załącznikami,
b) Załączniku B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

7) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy i warunki realizacji zamówienia określa Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia – załącznik B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 961033,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane inż. Eugeniusz Gryczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881486346

7.3.3) Ulica: Szkolna

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-238

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający wymaga, aby usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego była realizowana:
a) wykonanie zamówienia podstawowego: w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2025 r.,
b) wykonanie Opcji: w terminie 18 miesięcy od dnia uruchomienia Opcji.
Termin uruchomienia Opcji uzależniony jest od możliwości finansowych SIM RUMIA.
2. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy dla zamówienia podstawowego określonego w § 1 ust. 11 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe brutto, zgodnie ze złożoną ofertą, w wysokości brutto 192 000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100).
3. Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy dla Opcji, określonego w § 1 ust. 12 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe brutto, zgodnie ze złożoną ofertą, w wysokości 78 000,00 zł, (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.