eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Łąka › Zakup biletów miesięcznych uprawniających uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Dębowa Łąka do korzystania z usług przewozu w roku szkolnym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych uprawniających uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Dębowa Łąka do korzystania z usług przewozu w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWA ŁĄKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Dębowa Łąka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-207

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566884910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugdl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debowalaka.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych uprawniających uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Dębowa Łąka do korzystania z usług przewozu w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ca04d0-2f87-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030390/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup biletów miesięcznych uprawniających uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Dębowa Łąka do korzystania z usług przewozu w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333028

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zapytania jest zakup przez Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających dzieci i uczniów Szkół Podstawowych w Dębowej Łące, w Łobdowie oraz w Wielkich Radowiskach w szkolnym 2023/2024 do korzystania z usług przewozu oferowanych przez Wykonawcę w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawa o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 150 ze zm.).
2. Zakres usług obejmuje przewozy dzieci i uczniów szkół w na każdej trasie do szkoły i ze szkoły do miejscowości zamieszkania w dni zajęć lekcyjnych.
3. Przewozy obejmują łącznie około 144 dzieci i uczniów dowożonych z następujących miejscowości:
Do Szkoły Podstawowej w Dębowej Łące z miejscowości:
Kurkocin 25
Niedźwiedź 15
Dębowa Łąka 2
Wielkie Pułkowo 5
Łobdowo 6
Karczewo 4
Łącznie 57

Do Szkoły Podstawowej w Łobdowie z miejscowości:
Kurkocin 4
Wielkie Pułkowo 6
Łobdowo 2
Karczewo 7
Feliksowo
(część wielkiego Pułkowa) 3
Łącznie 22

Do Szkoły Podstawowej w Wielkich Radowiskach z miejscowości:
Niedźwiedź 22
Małe Pułkowo 24
Lipnica 14
Wielkie Radowiska 5
Łącznie 65
4. Szacunkowa średnia długość przejazdów dla dwóch autobusów dziennie łącznie wynosi około ok. 270 km. Wykonawca dostosuje rozkład jazdy do tras i godzin określonych w wykazie tras i godzin przywozu do szkoły oraz odwozu ze szkoły stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Wykaz tras i godzin przywozu do szkoły oraz odwozu ze szkoły może ulec zmianie.
5. Załącznik Nr 11 do SWZ stanowi mapę poglądową, informującą o położeniu przystanków i szkół na terenie Gminy Dębowa Łąka.
6. Zamawiający celem realizacji zadania nabywać będzie u Wykonawcy bilety miesięczne zgodnie z Formularzem ofertowym. Cena jednostkowa biletu pozostaje niezmienna przez cały okres realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów § 12 projektu umowy stanowiącego zał. Nr 7 do SWZ.
7. Dzieci i uczniowie powinny być przewożeni do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nich o czasie zajęć lekcyjnych, a odbieranie ze szkoły po zakończeniu tych zajęć (zgodnie z wykazem godzin przywozu do szkoły oraz odwozu ze szkoły stanowiącym załącznik Nr 10 do SWZ).
8. Wykonawca zobowiązuje się przekazać bilety przed rozpoczęciem miesiąca, na który bilety mają obowiązywać, zgodnie z imienną listą dowożonych dzieci i uczniów, dla których te bilety zostały wystawione.
9. Przewidywana liczba biletów miesięcznych około 144 szt. Liczba kupowanych biletów może ulec zmianie. Liczba biletów łącznie 1440 na cały okres obowiązywania umowy, co stanowi średnio miesięcznie ok. 144 bilety.
10. Do przewozu uczniów i dzieci Wykonawca zapewni min. dwa autobusy z opiekunami, sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu, zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, z minimalną liczbą miejsc siedzących 40 każdy (z wyłączeniem miejsca dla kierowcy). W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewóz uczniów i dzieci Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia autobusu zastępczego.
11. Zamawiający stawia wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności kierowcy oraz opiekuna dzieci w autobusie.
2) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w Rozdziale 4 niniejszej specyfikacji.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży w terminie 5 dni od dnia otrzymania wezwania (dopuszcza się przesłanie wezwania na adres e-mail Wykonawcy) wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w niniejszej specyfikacji czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
12. Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt. 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału:
Podział na części byłby niecelowy i powodowałby nadmierne trudności techniczne, a potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących dowóz na poszczególnych trasach mogłaby poważnie utrudnić ustalenie spójnego harmonogramu przewozów i zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:
60 10 00 00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60 11 20 00-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo Usługowa TRANS YUR Jarosław Grzankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791150561

7.3.4) Miejscowość: Orzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-213

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.