eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Przebudowa budynku pl. Kościuszki 20 na cele mieszkaniowe



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku pl. Kościuszki 20 na cele mieszkaniowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 786 01 65/ 01 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.opoczno.pl/zamowienia-2022-r

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku pl. Kościuszki 20 na cele mieszkaniowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0199805f-3005-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040167/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Przebudowa budynku pl. Kościuszki 20 na cele mieszkaniowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340943/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na - przebudowie i nadbudowie budynku mieszkalno – usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokali usługowych na mieszkania komunalne wraz z wewnętrznymi instalacjami sanitarnymi i elektryczną w terenach zabudowy mieszkaniowej w Opocznie przy Placu Kościuszki na działce nr ewid. 569, obr. 0013 w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa budynku pl. Kościuszki 20 na cele mieszkaniowe.
5.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Roboty budowlane m.in.:
a) Roboty rozbiórkowe,
b) Roboty konstrukcyjne,
c) Roboty w zakresie architektury,
d) Roboty związane z rozbiórką budynku gospodarczego,
e) Roboty inne, ogrodzenie, mur oporowy, elementy wyposażenia,
2) Roboty drogowe m.in.:
a) Roboty przygotowawcze;
b) Roboty ziemne,
c) Krawężniki, oporniki, obrzeża, palisada, balustrady,
d) Nawierzchnie dojazdów, chodników, miejsc postojowych, pochylni,
e) Zieleń,
f) Oznakowanie pionowe i poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
g) Roboty wykończeniowe,
h) Roboty przygotowawcze (nawierzchnia po usunięciu budynku gospodarczego),
i) Roboty ziemne (nawierzchnia po usunięciu budynku gospodarczego),
j) Krawężniki, oporniki (nawierzchnia w miejscu usuniętego budynku gospodarczego),
k) Nawierzchnie dojazdów (nawierzchnia w miejscu usuniętego budynku gospodarczego),
l) Zieleń (przy usuniętym budynku gospodarczym),
m) Roboty przygotowawcze ( remont chodników w ulicy wokół budynku),
n) Roboty ziemne (remont chodników w ulicy wokół budynku),
o) Nawierzchnie dojazdów (remont chodników w ulicy wokół budynku),
3) Roboty elektryczne m.in.:
a) Rozdzielnice,
b) Instalacja oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego,
c) Instalacja gniazd wtykowych i PWP, przyciski,
d) Instalacja domofonowa,
e) Instalacja RTV,
f) Sieć strukturalna,
g) Trasy kablowe, rury osłonowe, rurki elektroinstalacyjne,
h) Instalacja zasilania,
i) Instalacja uziemienia i odgromowa,
j) Zasilanie ZKA,
4) Roboty sanitarne m.in.:
a) Instalacja centralnego ogrzewania,
b) Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej,
c) Kanalizacja sanitarna,
d) Biały montaż,
e) Węzeł cieplny kompaktowy,
5) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
6) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
7) uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania przedmiotu umowy do użytkowania.
5.3.Prace budowlane będące przedmiotem umowy, prowadzone będą na obszarze wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego, ruralistycznego albo zespołu budowlanego - pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych wydane przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.04.2021 r. - załącznik nr 8 do umowy.
5.4.Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, na którą składają się:
1) projekt budowlany - Załącznik nr 1 do SWZ,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 2 do SWZ,
3) przedmiary robót - pomocniczo - Załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

32552600-3 - Domofony

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

44322100-4 - Kanały kablowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6795000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6795000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6795000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMP EKOBUDOWA Piotr Gwadera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681712939

7.3.3) Ulica: Kopernika 23/3

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6795000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.