eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2523W Golanka - Grale - Nasiadki od km 2+465 do km 2+765



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2523W Golanka – Grale – Nasiadki od km 2+465 do km 2+765

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Ostrołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550670938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 769-49-20

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 769 49-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpo-ka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/652855

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2523W Golanka – Grale – Nasiadki od km 2+465 do km 2+765

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a670c5f-1ee2-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005998/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Rozbudowa drogi powiatowej nr 2523W Golanka - Grale - Nasiadki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313351/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.252.I.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 728455,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2523W Golanka – Grale – Nasiadki od km 2+465 do km 2+765
Zamówienie obejmuje:
I. Roboty przygotowawcze
 Odtworzenie trasy w terenie
Odtworzenie (wyznaczenie) trasy ulicy i punktów wysokościowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
 Mechaniczne usunięcie warstwy humusu z darniną grubości 0,20cm z wywozem na odkład,
 Karczowanie drzew i pni mechanicznie w warunkach utrudnionych z wywozem na odkład , drzewa o średnicy 16-25cm
 j.wyżej lecz drzew o średnicy 26-35cm
 Mechaniczne karczowanie pni i wywóz karpiny na odkład drzew o średnicy 16-25cm.
 j.wyżej lecz drzew o średnicy 26-35cm
 j.wyżej lecz drzew o średnicy 36-45cm
 Karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem i spaleniem pozostałości po karczowaniu

II. Roboty ziemne
 Wykonanie wykopów w gruncie kat. III i wywóz gruntu z koryta na odkład
 Roboty ziemne wykonane w gruncie kat. II z transportem gruntu z dokopu na nasyp

III. Podbudowa i nawierzchnia
 Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod poszerzenie istn. nawierzchni jako podbudowy.
 Wykonanie warstwy podsypki piaskowej grubości 10cm
 Wykonanie poszerzenia istn. nawierzhni jako podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego ( 0-31,5mm) grubości 20cm .
 Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 20cm metodą recyklingu MCE ( na szerokości ist. nawierzchni i poszerzeniach).
 Wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego frakcji 0/31,5mm grubości 10cm.
 Połączenie międzywarstwowe nawierzchni drogowej emulsją asfaltową
 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W grubości 6cm
 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm
 Umocnienie poboczy mieszanką kruszywa niezwiązanego o frakcji 0-31,5mm grubości 10cm

IV. Oznakowanie
a) Oznakowanie pionowe
 Ustawienie słupków do znaków pionowych
 Przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych ostrzegawczych
 Przymocowanie do gotowych słupków tablic T-2
 Przymocowanie do gotowych słupków tablic miejscowości E-18a i E- 17a
b) Oznakowanie poziome
 Oznakowanie poziome cienkowarstwowe - linie ciągłe.
 j. w. lecz linie przerywane

V. Zjazdy
 Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod podbudowę zjazdów.
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niezwiązanego (0-31,5) grubości 20cm.
 Połączenie międzywarstwowe nawierzchni drogowej emulsją asfaltową.
 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W grubości 4cm
 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm.

VI. Roboty inne
 Wyniesienie i stabilizacja granic pasa drogowego
Pozycja obejmuje stabilizację granic pasa drogowego na wyżej wymienionym odcinku, na każdej granicy działek przyległych do nowej lub istniejącej granicy pasa drogowego oraz załamaniach granic pasa drogowego w przypadku ich występowania.

Uwaga!
Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się do ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Kadzidle, ul. Lokalna 14, 07-420 Kadzidło. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę.
2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 772723,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772723,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772723,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS DROG Szlachetka Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582369651

7.3.4) Miejscowość: Dylewo 48

7.3.5) Kod pocztowy: 07-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772723,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.