eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłakowo › Modernizacja gminnej infrastruktury drogowej na terenie miasta Miłakowo



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gminnej infrastruktury drogowej na terenie miasta Miłakowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłakowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 16

1.5.2.) Miejscowość: Miłakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-310

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 7578331

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milakowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/653950

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja gminnej infrastruktury drogowej na terenie miasta Miłakowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6694855-238c-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027625/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja gminnej infrastruktury drogowej na terenie miasta Miłakowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318125/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni dróg kostką betonową oraz wykonaniu odwodnienia we wskazanych odcinkach dróg zlokalizowanych na terenie gminy Miłakowo. Dodatkowo zakres zadania obejmuje przebudowę parkingu wokół urzędu Miejskiego w Miłakowie.
2. Zadanie obejmuje:
1) Przebudowa drogi gminnej na ulicy Prusa w Miłakowie na działkach 22/24, 237, 223/50, 283, 233.
2) Przebudowa drogi gminnej na ulicy Mazowieckiej w Miłakowie na działkach 86 i 24.
3) Przebudowa drogi gminnej na ulicy Mazowieckiej w Miłakowie na działkach 74, 65, 79 i 24.
4) Przebudowa drogi gminnej na ulicy Topolowej na działkach 487/13, 645/8, 487/11 i 118 w Miłakowie
5) Przebudowa drogi gminnej na ulicy Dworcowej w Miłakowie na działkach 19 i 22/28.
6) Przebudowa połączenia ulicy Mostowej z ulicą Daszyńskiego z parkingiem, zejściem do rzeki oraz częścią rekreacyjną w Miłakowie
7) Przebudowa ulicy Bema w Miłakowie
8) Przebudowa ulicy Ogrodowej w Miłakowie
9) Przebudowa odnogi ulicy Kopernika przy Ośrodku Zdrowia w Miłakowie
10) Przebudowa ulicy Kajki w Miłakowie
11) Przebudowa parkingu przy Urzędzie Miejskim w Miłakowie
Do każdej części zadania została przygotowana oddzielna dokumentacja projektowa.
3. Zakres prac obejmuje m. in.: 1) Roboty przygotowawcze, 2) Roboty ziemne, 3) Odwodnienie, 4) Przebudowę nawierzchni dróg i parkingu, 5) Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, 6) Przebudowę zjazdów indywidualnych,
7) Zagospodarowanie terenów zielonych, 8) Budowa oświetlenia (Parking przy Urzędzie Miejskim) 9) Stała i tymczasowa organizacja ruchu
3. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 103 ust. 1 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załączniki pomocnicze), stanowią załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4417545,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5431221,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4417545,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD OLSZTYN Sp. zo.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7393879090

7.3.3) Ulica: Partyzantów 75/6

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-402

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4417545,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.