Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326797/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łaszczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chopina 14
1.5.2.) Miejscowość: Łaszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-650
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laszczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-004d6e66-26d8-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-004d6e66-26d8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057853/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożeniie uczniów do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGN 271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
„DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY W ROKU SZKOLNYM 2022/2023”
Zakres usługi obejmuje:
1) Dowiezienie uczniów na godzinę 8:00 do Gminnego Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Łaszczowie z następujących miejscowości:
Dobużek – 9 uczniów
Dobużek-Kolonia – 1 uczeń
Hopkie – 10 uczniów
Hopkie-Kolonia – 5 uczniów
Kmiczyn – 4 uczniów
Małoniż – 7 uczniów
Muratyn – 2 uczniów
Nadolce – 6 uczniów
Pieniany – 8 uczniów
Podhajce – 1 uczeń
Podlodów – 1 uczeń
Pukarzów – 26 uczniów
Pukarzów-Kolonia – 2 uczniów
Ratyczów – 1 uczeń
Steniatyn – 6 uczniów
Steniatyn-Kolonia – 6 uczniów
Wólka Pukarzowska – 19 uczniów
Wola Gródecka – 5 uczniów
Wola Gródecka Kolonia – 3 uczniów
Zimno – 16 uczniów
Zimno-Kolonia – 2 uczniów
Żerniki – 3 uczniów
Grodysławice – 9 uczniów
Grodysławice-Kolonia – 7 uczniów
Razem – 159 uczniów
oraz rozwiezienie uczniów po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji jak wyżej w godz. 12:40 ; 13:40 ; 14:30 ; 15:20
2) Dowiezienie uczniów na godzinę 8:00 do Szkoły Podstawowej w Zimnie z następujących miejscowości:
Zimno-Kolonia - 1 uczeń
Podlodów - 4 uczniów
Ratyczów - 9 uczniów
Zimno - 3 uczniów
Hopkie - 3 uczniów
Razem - 20 uczniów
oraz rozwiezienie uczniów po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji jak wyżej w godz. 12:25; 13:30 ; 14:30 ; 15:25
3) Dowiezienie uczniów na godzinę 8:30 do Szkoły Podstawowej w Nabrożu-Kolonii z następujących miejscowości:
Dobużek-Kolonia, Dobużek - 5 uczniów
Tuczapy - 8 uczniów
Mołożów - 3 uczniów
Kryszyn - 3 uczniów
Łykoszyn - 3 uczniów
Stara Wieś - 3 uczniów
Dutrów - 3 uczniów
Wiszniów - 1 uczeń
Żulice - 1 uczeń
Razem - 30 uczniów
oraz rozwiezienie uczniów po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji jak wyżej w godz. 12:55, 14:35 i 15:25.
4) Dowiezienie uczniów na godzinę 8:00 do Szkoły Podstawowej w Steniatynie z następujących miejscowości:
Kmiczyn - 2 uczniów
Kmiczyn-Kolonia - 2 uczniów
Łaszczów - 1 uczeń
(ul. Kardynała Wyszyńskiego)
Razem - 5 uczniów
oraz rozwiezienie uczniów po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji jak wyżej w godz. 12:45; 13:45 ; 14:40 ; 15:30
5) Dowiezienie na określoną godzinę nie może być zrealizowane wcześniej niż 30 minut i później niż 5 minut przed rozpoczęciem zajęć.
6) Odbiór dzieci ze szkół powinien być realizowany nie wcześniej niż 5 minut i nie później niż 30 minut po godzinach zakończenia lekcji.
7) Czas podstawienia transportu zastępczego w razie awarii nie może przekraczać 60 minut.
8) Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji czynności bezpiecznego wsiadania dzieci do środka komunikacji i wysiadania z niego oraz zapewnienia opiekuna w czasie przewozu.
9) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, opieka nad dziećmi.
Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270667,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280627,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270667,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Krzysztof Borek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211360800
7.3.4) Miejscowość: Zaboreczno
7.3.5) Kod pocztowy: 22-610
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270667,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi w zakresie zabezpieczenia transportu sanitarnego pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami z podziałem na 4 zadania.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich.
- Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie prokuratury okręgowej w Sosnowcu (...).
- Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.