eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Udzielenie gwarancji bankowej własnej dla zabezpieczenia roszczeń Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie gwarancji bankowej własnej dla zabezpieczenia roszczeń Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wojkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wojkowice.bip.net.pl/?c=207

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie gwarancji bankowej własnej dla zabezpieczenia roszczeń Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37a47dfb-196d-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302985/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.52.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udzielenie gwarancji bankowej własnej, o której mowa w art. 81 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2439 z późniejszymi zmianami) w kwocie – 2 250 000,00 zł na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 48 miesięcy począwszy od 15 września 2022 r. (po uzgodnieniu treści gwarancji z WFOŚiGW) na rzecz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach dla zabezpieczenia roszczeń Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach z tytułu pożyczki, którą Fundusz udzielił spółce „Wojkowickie Wody” spółka z ograniczona odpowiedzialnością w kwocie – 10 440 000,00 zł.
Przedmiotem gwarancji jest spłata przez spółkę Wojkowickie Wody sp. z o. o. kapitału pożyczki i odsetek umownych stanowiących oprocentowanie kapitału pożyczki wraz z odsetkami karnymi za opóźnienie w spłacie kapitału oraz wszelkimi kosztami ubocznymi wynikającymi z opóźnienia (dalej również: zobowiązania z pożyczki) do limitu – 2 250 000,00 zł w całym okresie obowiązywania gwarancji.
Wraz z upływem każdego roku kalendarzowego limit gwarancji nie ulega zmianie.
Uzyskanie gwarancji bankowej na rzecz WFOSiGW Katowice jest konieczne dla wypłaty pożyczki oraz ze względu na wymagania WFOSIGW Katowice w zakresie zabezpieczenia spłaty pożyczki udzielonej spółce Wojkowickie Wody; pożyczka WFOSiGW Katowice w kwocie 10 440 000,00 zł stanowi element montażu finansowego realizacji projektu współfinansowanego ze środków UE pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Miasta Wojkowice – eta II”; pożyczka w całości ma być przeznaczona na częściowe pokrycie wkładu własnego gminy Wojkowice na realizację projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 na podstawie Umowy o dofinansowanie zawartej przez gminę Wojkowice z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dnia 8 maja 2017 r., nr POIS.02.03.00-00-0126/16-00 wraz z późniejszymi aneksami skutkującymi m.in. ustanowieniem podmiotu upoważnionego do ponoszenia wydatków w ramach Projektu w postaci spółki Wojkowickie Wody sp. z o. o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. z siedzibą w Warszawie Południowy Regionalny Oddział Korporacyjny w Katowicach, Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-77-38

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.