eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia w SPZZOZ w Wyszkowie



Og³oszenie z dnia 2023-09-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia w SPZZOZ w Wyszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a76cc548-2169-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia w SPZZOZ w Wyszkowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a76cc548-2169-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00380058

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00034804/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia w SPZZOZ w Wyszkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00305787

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-20/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 733881,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony osób i mienia w SPZZOZ w Wyszkowie”.
2. Opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku nr 5 Wzór umowy.
3. Przedmiot zamówienia musi byæ realizowany zgodnie z zobowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami
w szczególno¶ci zgodnie z postanowieniami z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
4. wewnêtrznych aktów prawnych obowi±zuj±cych w SPZZOZ w Wyszkowie m.in. Zasad ¶rodowiskowych – Za³±cznik nr 11, Zasad zachowania poufno¶ci – Za³±cznik nr 6,
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wp³ywu na zmianê obsady pracowników Wykonawcy przydzielonych do realizacji umowy poprzez ¿±danie w ka¿dym czasie zmiany pracownika ochrony
w przypadku stwierdzenia, i¿ w sposób niew³a¶ciwy wykonuje swoje obowi±zki.
6. Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotu zamówienia 60 dni od daty dorêczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury.
7. Wszystkie wymagania zawarte w SWZ oraz Za³±cznikach stanowi± wymagania minimalne.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 839141,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 986814,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 839141,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAXUS SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡ (MAXUS SP. Z O.O.)

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: MM SERVICE MONITORING Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101446019

7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 64/66N

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 93-408

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Wsparcie grupy interwencyjnej wchodz±ca w zakres przedmiotu umowy, zostanie powierzona Podwykonawcy: MM SERVICE MONITORING Sp. z o. o., z siedzib±: 95-080 Kruszów, ul. Trybunalska 21


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 839141,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.