eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zebrzydowice › Przebudowa niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej - miejsc odpoczynku rodzinnego - w Gminie Zebrzydowice



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej – miejsc odpoczynku rodzinnego – w Gminie Zebrzydowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZEBRZYDOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Antoniego Janusza 6

1.5.2.) Miejscowość: Zebrzydowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-410

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 324755107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebrzydowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej – miejsc odpoczynku rodzinnego – w Gminie Zebrzydowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f09785d0-4afc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011372/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej - miejsc odpoczynku rodzinnego - w Gminie Zebrzydowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Został złożony wniosek o przyznanie pomocy dla zadania – operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” dla operacji odpowiadającym warunkom przyznania pomocy z zakresu: Budowa, przebudowa obiektów turystycznych / rekreacyjnych objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice
3. W celu skrócenia udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@zebrzydowice.pl.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021 r. ,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.18.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej – miejsc odpoczynku rodzinnego – w Gminie Zebrzydowice w zakresie:
A. przebudowy placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zebrzydowicach (przy ul. Orzeszkowej), na działce nr 233/30 obręb Zebrzydowice Dolne:
a. wymiana istniejących siedzisk na konstrukcji betonowej, wykonana z drewna sosnowego, zabezpieczonego przeciw pleśni i grzybom, 3-krotnie pomalowane lakierobejcą.
b. ławki wolnostojące – ławki parkowe o długości całkowitej 150 cm; wysokości siedziska 43 cm; głębokości 40 cm; wykonanych z desek i stelażu z rur fi 60 mm, ocynkowanych i pomalowanych proszkowo,
c. dostawa i montaż tablicy typu „memory” o tematyce: czym jest smog?, ochrona przyrody: wymiar min. 200 x 158 cm; ilość kostek: min. 16 szt.; konstrukcja stalowa, ocynkowana; wydruk na folii samoprzylepnej zabezpieczonej laminatem odpornym na UV,
d. dostawa i montaż tablicy połączonej tematycznie z tablicą typu „memory”: wymiar min. 200 x 158 cm; konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo; wydruk na folii samoprzylepnej zabezpieczonej laminatem odpornym na UV,
e. dostawa i montaż zabawki typu „głuchy telefon”: długość pomiędzy elementami zabawki: min. 10 m; konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo,
f. dostawa i montaż zestawu specjalnego dla szkół – ogródek meteorologiczny dydaktyczny: tradycyjna klatka meteorologiczna mała, przeznaczona do osłony przyrządów pomiarowych takich jak termometry, higrometry, barometry itp.; skład kompletu Zestawu Specjalnego: klatka meteo mała, drewniana, dydaktyczna, termometr, higrometr, barometr - zegary tarczowe, analogowe, termometr ekstremalny (MIN/MAX), deszczomierz plastikowy, wskaźnik kierunku i prędkości wiatru, tabliczka informacyjna, maszt murowany aluminiowy umożliwiający instalacje klatki na wysokości około 140cm n.p.t., schody lub podest, elementy stalowe, ocynkowane i pomalowane proszkowo,
g. dostawa i montaż urządzenia do porównania temperatury powietrza i temperatury gruntu: zestaw – stalowy maszt o wysokości 2 m oraz dwa wyświetlacze LED (kolor żółty); jeden z wyświetlaczy prezentuje temperaturę powietrza mierzoną na wysokości 2 m; drugi z wyświetlaczy prezentuje temperaturę na głębokości 10 cm w gruncie, zestaw zasilany jest napięciem 12-24V; elementy stalowe, ocynkowane i pomalowane proszkowo.
B. zagospodarowania terenu wokół tężni w Zebrzydowicach, na działkach 233/30 i 235/6 obręb Zebrzydowice Dolne:
a. zagospodarowanie terenu zielenią o powierzchni około 340 m2: oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń i z chwastów metodą agrotechniczną i chemiczną; spulchnienie podłoża glebogryzarką separacyjną, jego wyrównanie i ukształtowanie ram obejmujących nasadzenia; wymiana podłoża i zaprawienie dołów żyzną ziemią na głębokość odpowiadającą 3-krotnej wysokości bryły korzeniowej; wykonanie nasadzeń; wyściółkowanie powierzchni nasadzeń korą o grubości 10cm.
b. wykonanie nasadzeń z roślin wg zestawienia:
- Żywotnik zachodni Thuja occ. Aureospicata wys. 180-200, obw. 10, C50 45 szt.
- Hortensja bukietowa Hydrangea paniculata Polar Bear PBR wys. 50-80, min. 5 pędów, C5 35 szt.
- Rosplenica japońska Penisettum alopecuroides Moundry wys. 20cm, C5 - 35 szt.
- Kosodrzewina Pinus mugo var.pumilio – wys.20cm, C3 - 90 szt.
- Bluszcz pospolity Hedera helix – wys.10cm, C3, roślina rozkrzewiona o min. 3 pędach - 80 szt.
- Wiśnia piłkowana Prunus serrulata Amonagava wys.300-400cm, obw.12-14cm, C60 - 15 szt.; wykonanie stabilizacji drzew – gatunek: wiśnia piłkowana odm."Amonagava"- trzema palikami okrągłymi o śr. 5cm i wys. 250cm z taśmami stabilizacyjnymi (po 3 paliki na 1 drzewo),
c. regeneracja istniejącego trawnika o powierzchni 625 m2: oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń; wykonanie niwelacji terenu; wyrównanie i uzupełnienie terenu humusem; wysiew nasion trawy i zastosowanie nawozu przedsiewnie.
d. prowadzenie systematycznej pielęgnacji zgodnie z panującymi warunkami atmosferycznymi i aktualnymi potrzebami roślin. W zakres ten wchodzą także zabiegi ochrony roślin przeciwko chorobom, szkodnikom oraz zabiegi nawożenia – 2 razy w sezonie wegetacyjnym (w dawkach i terminach podanych przez producent) przeciwdziałające niedoborom pierwiastków.
e. w okresie prac pielęgnacyjnych nasadzonych drzew i krzewów - przewidziane do wykonania i z częstotliwością zapewniającą najlepsze efekty, w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego (na wiosnę – pierwsze cięcie pielęgnacyjne).
f. Oferta musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz utrzymaniem, pielęgnacją, dostawą.
C. przebudowy placu zabaw przy Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, na działkach nr 244/4 i 244/5 obręb Zebrzydowice Dolne:
a. wymiana nawierzchni wraz z podbudową strefy bezpiecznej urządzenia o powierzchni 144,00 m2,
b. dostawa i montaż zabawki typu „panel sensoryczny”: szerokość: min. 100 cm; wysokość: min. 175 cm; konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo; szyba z plexi kolorowej.
D. przebudowy placu zabaw przy Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kaczycach, na działce nr 227/4 obręb Kaczyce Górne:
a. wymiana nawierzchni wraz z podbudową strefy bezpiecznej urządzenia o powierzchni: 78,00 m2,
b. dostawa i montaż zabawki typu „krzywe zwierciadło”: szerokość: min. 100 cm; wysokość: min. 175 cm; konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo; lustro z polerowanej stali nierdzewnej.
E. przebudowy placu zabaw przy Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kończycach Małych, na działce nr 36/4 obręb Kończyce Małe:
a. wymiana nawierzchni wraz z podbudową strefy bezpiecznej urządzenia o powierzchni: 141,75 m2,
b. dostawa i montaż zabawki typu „kalejdoskop”: szerokość: min. 80 cm; wysokość: min. 150 cm; konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo; lustro z polerowanej stali nierdzewnej.
F. przebudowy placu zabaw przy Gminnym Przedszkolu Publicznym w Marklowicach Górnych, na działce nr 471/2 obręb Marklowice Górne:
a. dostawa i montaż bujaka sprężynowego: wykonany z płyty HDPE; konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo,
b. dostawa i montaż huśtawki typu bocianie gniazdo: siedzisko wykonane z obręczy stalowej i lin poliuretanowych o średnicy min. 100 cm; konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo,
c. dostawa i montaż piaskownicy sześciokątnej: wymiary: 260 x 300 cm; z drewna rdzeniowego, zaimpregnowano ciśnieniowo; konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo,
d. dostawa i montaż zabawki typu „koło optyczne z napędem”: szerokość: min. 65 cm; wysokość: min. 189 cm; konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo; nadruk z folii samoprzylepnej zabezpieczonej laminatem odpornym na UV,
G. wykonaniu tablicy z kodami QR o wymiarze 80x120 cm z materiału trwałego (45% zadrukowania), wraz z konstrukcją stalową (2 szt. słupków z rur stalowych ocynkowanych). Posadowienie tablic w wyznaczonej lokalizacji przez Zamawiającego (na działce 233/30 obręb Zebrzydowice Dolne).
2. Zakres prac do wykonania uwzględniono w dokumentacji technicznej pn. „Remont obiektów małej architektury i budowa nowych obiektów małej architektury w Gminie Zebrzydowice”, zatwierdzonej zgłoszeniem, pismem znak WB.6743.514.2023.MK z dnia 19.06.2023r. oraz przedmiarem prac.
3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia schematów zagospodarowania placów zabaw wraz z kartami technicznymi urządzeń.
4. Szczegółowy zakres poszczególnych prac ujęto w załączniku do SWZ dokumentacja techniczna, przedmiar oraz umowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do wartości 100 000,00 zł w zakresie robót wymienionych w rozdziale IV SWZ oraz dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości / rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XIV SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.2. Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył):
- co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na przebudowie, budowie lub remoncie placu zabaw o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto.

UWAGA: Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół Odbioru Końcowego.

2. W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik G;
2.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna określoną przez Zamawiającego wraz z potwierdzeniem opłacenia należnej składki;
2.4. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych
z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik H.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł i 00/100 gr)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2020, poz. 299).
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój 85 8470 0001 2001 0030 4283 0011 z dopiskiem: wadium „Przebudowa niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej – miejsc odpoczynku rodzinnego – w Gminie Zebrzydowice”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
5.1. Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
5.2. Z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium.
5.3. Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie.
5.4. Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).
5.5. W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania.
5.6. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający.
5.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z rozdziałem XVI pkt 1.3. SWZ - nie dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-21 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-21 09:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.