Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00374834/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wymiana okien wraz z montażem wentylacji hybrydowej w Szpitalu przy ul. Bema 22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.8.) Numer faksu: 6444483
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spzoz-siedlce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wymiana okien wraz z montażem wentylacji hybrydowej w Szpitalu przy ul. Bema 222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce72d358-4311-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374834/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: okna/397/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 375044,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wymiana okien, parapetów zewnętrznych wraz z montażem wentylacji hybrydowej według parametrów okreslonych w załączniku nr 6 do SWZ
Stosownie do Art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: robót ogólno budowlanych, montażowych, elektrycznych jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Wykaz pracowników stanowi załącznik do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 256 ustawy Pzp w związku z art. 137 ust. 7 ustawy Pzp praz upływem terminu składania ofert, z uwagi na wystąpienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, a zmiana treści SWZ prowadzi do znacznej zmiany zakresu zamówienia.Zamawiający rezygnuje z realizacji części zamówienia objętego przedmiotem postępowania, tj. z montażu wentylacji hybrydowej. Zgodnie z art. 256 zamawiający mogą unieważnić postępowanie, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Jako brak zasadności dalszego prowadzenia postępowania można przykładowo wskazać istotną zmianę charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający poprzez rezygnację z części zamówienia zmniejsza zakres wykonywanych robót budowlanych, co znacząco zmienia zakres zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
- "Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim"
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siedlce
- Wycieczka do Krakowa
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Choszczno
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.