eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzeleczki › Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach oraz przebudowa istniejącej drogi gminnej, ulicy Kościelnej w Komornikach



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach oraz przebudowa istniejącej drogi gminnej, ulicy Kościelnej w Komornikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6bb1159-3296-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach oraz przebudowa istniejącej drogi gminnej, ulicy Kościelnej w Komornikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6bb1159-3296-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043704/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach oraz przebudowa istniejącej drogi gminnej, ulicy Kościelnej w Komornikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341633

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2020148,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach
Jest to droga wewnętrzna o kategorio budowlanej XXV
Celem realizacji zadania jest rozbudowa ulicy osiedle w Strzeleczkach wraz z wykonaniem odcinka kanalizacji deszczowej odwadniającej projektowaną drogę
Inwestycja nie zmienia sposobu użytkowania terenu.
Teren dalej użytkowany będzie jako droga samochodowa.

Rozbudowa ulicy Osiedle w Strzeleczkach polegać będzie na:
 Wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
 Budowie kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami , studniami
kanalizacyjnymi, wpustami ulicznymi i osadnikami o przepływie poziomym – kolektor podłączony będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy Słowackiego
 Wykonaniu podbudowy jezdni na poszerzeniach i przekopach pod projektowany kolektor kanalizacji deszczowej
 Ustawieniu krawężnika najazdowego ograniczającego jezdnię drogi
 Wykonaniu koryta pod projektowany chodnik i zjazdy do posesji
 Ułożeniu jednowarstwowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej SMA JENA
 Wykonaniu nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki betonowej
 Oznakowaniu drogi

Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w szczegółowej specyfikacji technicznej, projekcie technicznym oraz przedmiarze – stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 778699,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa istniejącej drogi gminnej, ulicy Kościelnej w Komornikach

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi gminnej , ulicy Kościelnej w Komornikach
Celem realizacji zadania jest poprawa stanu technicznego istniejącej drogi gminnej , ulicy Kościelnej w Komornikach poprzez wymianę i wzmocnienie nawierzchni jezdni oraz wymianę nawierzchni istniejących chodników i zjazdów
Wymagania konstrukcyjne przyjęto , jak dla dróg o kategorii ruchu KR2
Przebudowa polegać będzie na:
 Wymianie istniejącej , bitumicznej nawierzchni jezdni wraz z jej wzmocnieniem oraz wymianę nawierzchni istniejących chodników i zjazdów i obejmuje:
- rozebranie (frezowanie) istniejącej bitumicznej nawierzchni jezdni
- rozebranie istniejących krawężników przy jezdni
- rozebranie istniejącej nawierzchni i podbudowy chodników i zjazdów
- ustawienie nowych krawężników na ławie betonowej z oporem
- wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego pod chodnik
- wykonanie trzech wpustów ulicznych odprowadzających wody opadowe z powierzchni jezdni i podłączenie ich do istniejącej studni kanalizacji deszczowej
- ustawienie obrzeży ograniczających chodnik
- wykonanie nawierzchni parkingu i chodnika z betonowej kostki brukowej
- uzupełnienie podbudowy jezdni
- wzmocnienie jezdni poprzez ułożenie siatki przeciwspękaniowej z kordu stalowego ułożonego na nośniku z włókniny polietylenowej
- wykonanie jednowarstwowej nawierzchni jezdni o grubości 6 cm SMA JENA
- wykonanie ścieku z kostki kamiennej przy krawędzi jezdni (na odcinku od km 0+000 do km 0+158

Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w szczegółowej specyfikacji technicznej, projekcie przebudowy drogi oraz przedmiarze – stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1241448,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż w prowadzonym postępowaniu wpłynęła oferta z najniższą ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż w prowadzonym postępowaniu wpłynęła oferta z najniższą ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.