eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostosowanie wejść do budynków ANS w Tarnowie dla osób z niepełnosprawnościami - wymiana 8 kompletów drzwi otwieranych na drzwi przesuwne.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie wejść do budynków ANS w Tarnowie dla osób z niepełnosprawnościami – wymiana 8 kompletów drzwi otwieranych na drzwi przesuwne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 63 16 500

1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@anstar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://anstar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/642945

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie wejść do budynków ANS w Tarnowie dla osób z niepełnosprawnościami – wymiana 8 kompletów drzwi otwieranych na drzwi przesuwne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64760fa0-0991-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00237715/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Dostosowanie wejść do budynków ANS w Tarnowie dla osób z niepełnosprawnościami – wymiana 8 kompletów drzwi otwieranych na drzwi przesuwne.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „P-ełne W-sparcie S-tudentów Z niepełnosprawnością w Tarnowie” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, priorytet III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273259/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263995,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wymianie 8 kompletów drzwi otwieranych na drzwi przesuwne w budynkach A, CD, F, G Kampusu Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie.
2. W ramach realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga:
a) kompleksowej wymiany 8 kompletów drzwi (demontaż i montaż) - z uwagi na istniejące witryny i ściany słupowo ryglowe, oraz istniejące drzwi określono również elementy towarzyszące i prace do wykonania konieczne do wymiany drzwi.
b) zastosowania dostawy i montażu nowych materiałów,
c) Wykonawca winien w cenie oferty uwzględnić: cenę serwisu i konserwacji montowanych elementów w okresie wskazanych w gwarancji Wykonawcy.
3. Opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółowym zakresem prac, określa poniższa dokumentacja – załącznik nr 2:
a) projekt wymiany drzwi,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – wymagania ogólne;
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty wykończeniowe w
zakresie obiektów budowlanych, ślusarka;
d) usytuowanie drzwi w budynkach Kampusu ANS;
e) przedmiar robót – załącznik nr 11 (przedmiar ma charakter pomocniczy, informacyjny).

Okres gwarancji: min. 36 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Bieg terminu gwarancji zaczyna się od daty podpisania protokołu odbioru końcowego dźwigów. Szczegółowy zakres i warunki gwarancji określają projektowane postanowienia umowy stanowiący integralną część SWZ - załącznik Nr 10.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy.
Wizja lokalna:
1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej.
2) Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która odbędzie się w dniu 03.08.2022 r. o godz. 9:00 Spotkanie, przy ul. Mickiewicza 8, wejście główne budynek A. Osoba do kontaktu: Pan Andrzej Irla tel.: 14 63 16 615. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania w wizji lokalnej, a udział jest w niej zalecany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.