eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywna dostawa miesięcznych kart abonamentowych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywna dostawa miesięcznych kart abonamentowych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa miesięcznych kart abonamentowych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef7aa118-1985-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe dla pracowników UMG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/106/2023/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 865000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 800000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe, 92600000-7 - Usługi sportowe, 92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe, 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
Sukcesywna dostawa miesięcznych kart abonamentowych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych przez pracowników Uniwersytetu Morskiego w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2026 r.
a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz korzystaniu z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Uniwersytetu Morskiego, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, imiennej karty wstępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych, z którymi Wykonawca związany jest umową o współpracy.
2. Usługi będące przedmiotem zamówienia polegają na umożliwieniu uczestnikom Programu dostępu do różnych obiektów sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce, a w szczególności w województwie pomorskim, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy, w ramach miesięcznego abonamentu.
Karta powinna upoważniać jej użytkownika do korzystania z szerokiej oferty usług rekreacyjnych i sportowych, minimum takich jak: zajęcia fitness, aqua aerobik, basen, indor cycling/spinning, gimnastyka, grota solna, joga, nauka sztuk walki, nauka tańca, sauna, siłownia, w godzinach pracy placówek współpracujących z wykonawcą, chyba że grafik, regulamin wewnętrzny obiektu stanowi inaczej. Oferowane usługi rekreacyjno-sportowe winny być zgodne z zakresem określonym w Ustawie o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Wykonawca winien oferować dla pracowników, osób towarzyszących oraz dzieci warianty kart - wg. liczby wejść:
1) karta podstawowa - osiem razy w danym miesiącu
2) karta rozszerzona - jedno wejście w każdym dniu miesiąca
3) karta nielimitowana - nielimitowana i nieograniczona czasowo liczba wejść
4) karta basenowa dla dzieci
- zapewniająca możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika usług, w godzinach otwarcia obiektów, w których są świadczone ww. usługi, bez dodatkowych opłat związanych z dostępem do usług.
3. Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych:
a) na terenie województwa pomorskiego powinna wynosić min. 50, w tym co najmniej :
o 3 obiekty z basenami,
o 5 obiektów z siłownią, sauną i zajęciami fitness,
o 1 obiekt z salą do squash'a,
o 1 obiekt ze ścianką wspinaczkową,
o poza tym w ofercie powinny znaleźć się również usługi z zakresu minimum: nauki tańca, sztuk walki, jogi,
o w ramach świadczonych usług Wykonawca musi także zapewnić dzieciom pracowników (dzieci do 15 roku życia), dostęp do wyznaczonych obiektów basenowych.
b) na terenie Gdyni powinna wynosić min. 10 obiektów sportowo-rekreacyjnych.
c) na terenie Gdańska powinna wynosić min. 10 obiektów sportowo-rekreacyjnych.
d) na terenie Polski powinna wynosić min. 500 obiektów sportowo-rekreacyjnych.
4. Przez jeden obiekt sportowo-rekreacyjny rozumie się budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia publicznego zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas na gruncie prowadzonego postępowania zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowo-rekreacyjne.
5. Uczestnicy Programu uprawnieni do korzystania z usług będą mieli możliwość dostępu do obiektów za okazaniem karty imiennej, na terenie całego kraju, w szczególności województwie pomorskim.
6. W celu identyfikacji osoby, Zamawiający nie przewiduje podawania Wykonawcy więcej danych niż imię i nazwisko uczestnika. Uczestnik może przekazać swoje pozostałe dane wg swojego uznania. Brak zgody uczestnika na podanie innych danych, ponad imię, nazwisko oraz okazanie dokumentu tożsamości i karty, nie wyklucza ze skorzystania z usług obiektu, wybranego przez uczestnika.
Zamawiający wyraża zgodę, aby imienna karta mogła być weryfikowana dokumentem potwierdzającym tożsamość oraz ewentualnym podpisem na liście składanym przez uczestnika Programu.
Zamawiający dopuszcza identyfikacje uczestnika za pomocą sms jedynie w przypadku wyrażenia zgody przez uczestnika na tego rodzaju weryfikacje. Brak zgody uczestnika nie może wykluczać możliwości korzystania z usług obiektu.
Sposób weryfikacji wejść do obiektów podczas korzystania z Programu nie może być związany z koniecznością udostępniania danych biometrycznych i nie może pociągać za sobą żadnych dodatkowych kosztów nakładanych na użytkowników, w tym: opłaty członkowskiej, konieczności posiadania telefonu, dostępu do Internetu, a także w żaden inny sposób powodujący dodatkowe koszty.
7. Cena karty imiennej zapewniającej dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez Zamawiającego minimalnej ilości obiektów winna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat i nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy, z wyjątkiem sytuacji wskazanych w umowie stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku specyficznych usług, kiedy dopłaty wprowadzone są przez same obiekty sportowo-rekreacyjne, takiej dopłaty może dokonać bezpośrednio uczestnik Programu i nie jest nią obciążony Zamawiający.
8. Czas korzystania z zajęć w ramach usług, stanowiących przedmiot zamówienia, winien wynosić nie mniej niż 45 minut, chyba że ze względu na bezpieczeństwo uczestnika Programu czas ten powinien być krótszy lub został z góry określony w regulaminie przez dany obiekt. Przerwy w korzystaniu z usług, jakie są dopuszczone, mogą wynikać tylko i wyłącznie z faktu, że dane obiekty sportowo rekreacyjne wprowadzają limity lub przerwy między zajęciami, wynikające z obowiązujących przepisów prawa, zasad bezpieczeństwa korzystania z obiektów i urządzeń sportowo-rekreacyjnych lub obowiązujących w obiektach regulaminów i godzin pracy. Powyższe nie wyklucza jednak korzystania przez użytkownika z usług w innym obiekcie w tym samym dniu.
9. Aktualna lista usług oraz obiektów będzie dostępna na stronie internetowej wskazanej przez Wykonawcę.
10. Zamawiający przewiduje udział pracowników, ich osób towarzyszących i dzieci w usługach sportowo - rekreacyjnych w liczbie około: 240 pracowników, 30 osób towarzyszących, 15 dzieci pracowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób korzystających z usług sportowo - rekreacyjnych.
11. Środki na sfinansowanie przedmiotowych usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, pochodzą z wpłat własnych uczestników Programu oraz środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, który częściowo refunduje koszty uczestnictwa pracowników Zamawiającego w Programie. Refundacja Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wyniesie 30 - 80 % wartości abonamentu miesięcznego ponoszonego przez pracownika Zamawiającego.
12. Liczba kart ustalana będzie każdego miesiąca na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy w terminie na 10 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca abonamentowego. Miesiąc abonamentowy rozpoczyna się 15 dnia każdego miesiąca.
13. Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia otrzymania imiennej listy dostarczy na swój koszt wskazanej przez Zamawiającego osobie, do siedziby Zamawiającego, określoną liczbę kart uprawniających do korzystania z usług. W przypadku konieczności wystawienia duplikatu karty Wykonawca zapewni wydanie jej bezpłatnie. W przypadku rezygnacji z karty przez pracowników Uniwersytetu Morskiego oraz ich osób towarzyszących lub dzieci Wykonawca nie pobierze dodatkowych opłat.
14. Wykonawca w ramach wykonania umowy umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

92600000-7 - Usługi sportowe

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361676510

7.3.3) Ulica: Plac Europejski

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 865000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-01 do 2026-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.