eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku - Dostępność + w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 43/45

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-218

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_czestochowa@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia Społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d54050d-2f8b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00412929/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku - Dostępność + - Oddział w Częstochowie i TJO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 090000.271.2.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 177569,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Oddziale ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 54430,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Kłobucku ul. Targowa 3a.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 24993,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Inspektoracie ZUS w Lublińcu ul. Oleska 26

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 33240,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Inspektoracie ZUS w Myszkowie ul. Sikorskiego 57

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 25685,85 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – Dostępność + w Biurze Terenowym ZUS w Koniecpolu, ul. Rynek 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 39218,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ I) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI I o wartości 175.178,81 zł brutto;
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI I - 58.500,00 zł brutto;
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ I przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175178,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175178,81 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ II) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI II o wartości 62.608,06 zł brutto;
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI II – 24.100,00 zł brutto;
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ II przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62608,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62608,06 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ III) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI III o wartości 100.372,12 zł brutto;
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI III – 35.300,00 zł brutto;
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ III przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100372,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100372,12 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ IV) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI IV o wartości 83.329,86 zł brutto;
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI IV – 27.500,00 zł brutto;
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ IV przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83329,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83329,86 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 24 sierpnia 2023 r. do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu ( CZĘŚĆ V) wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Celestyna Pustelnik,
adres: 42-253 Lusławice 70; REGON 524346715
w CZĘŚCI V o wartości 72.588,54 zł brutto.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust 4 Ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w tym dla: CZĘŚCI V - 36.100,00 zł brutto.
Cena jedynej złożonej oferty na CZĘŚĆ V przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72588,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72588,54 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.