eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › 12P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup maszyn i urządzeń do sprzątania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
12P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup maszyn i urządzeń do sprzątania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44-48

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-252

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szgichp.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szgichp.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6785fba0-2b86-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

12P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup maszyn i urządzeń do sprzątania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6785fba0-2b86-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010391/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGiChP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup maszyn i urządzeń do sprzątania .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura Publiczna, Działanie 9.1 Infrastruktura zdrowie. Projekt nr RPZP.09.01.00-32-0002/18.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12P.TP1.WNM1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57454,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterminowej
w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup maszyn i urządzeń do sprzątania w zakresie określonym w SWZ.
2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy pzp.
Zamówienie dotyczy zakupu sprzętu tego samego rodzaju. Zakup wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia u jednego Wykonawcy umożliwia uzyskanie niższej ceny. Brak podziału zamówienia nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się
o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom.
Ponadto, podział przedmiotu zamówienia na części oraz skoordynowanie działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia ściśle powiązanych ze sobą mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz spowodować trudności w wyegzekwowaniu napraw w okresie rękojmi za wady i gwarancji od różnych Wykonawców
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawiera Załącznik nr 2 do SWZ tj. formularz asortymentowo –cenowy określający ilość i wymagania techniczne przedmiotu zamówienia. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny
i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: za równoważne urządzenia Zamawiający uzna produkty spełniające minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający w formularzu asortymentowo-cenowym.
4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych.
5. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przeprowadzić szkolenie wdrożeniowe przedmiotu zamówienia, udzielić instruktażu obsługi i przeszkolić pracowników w zakresie zasad korzystania z dostarczonych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39713430-6 - Odkurzacze

39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64420,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64420,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64420,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ABC HIGIENA Aleksy Gurba Piotr Krasowski Spółka Cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aleksy Gurba NIP: 9522235965, Piotr Krasowski NIP:5261254972

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9522119621

7.3.3) Ulica: ul. Podleśna 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-075

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64420,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.