Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296512/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg leśnych i utrzymanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Jarosław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koniaczów 1L
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 623 62 40
1.5.8.) Numer faksu: 16 623 62 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jaroslaw.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jaroslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg leśnych i utrzymanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Jarosław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00f6e844-1cba-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00414128/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remonty dróg leśnych i utrzymanie szlaków wywozowych w Nadleśnictwie Jarosław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont częściowy drogi leśnej w Leśnictwie Korzenica w km 0+000 – 2+615, nr inw. 220/1253Roboty drogowe obejmują wykonanie remontu nawierzchni powierzchniowo utrwalonej z zastosowaniem emulsji i grysów kamiennych. Zakres robót podzielono na trzy grupy. Pierwsza - Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonej przy użyciu emulsji i grysów o głębokości 1,5 cm oraz do gł. 3 cm z zastosowaniem emulsji C69 BP3 PU lub C69 BP4 PU. Druga - Powierzchniowe pojedyncze i podwójne utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltowa, grys kamienny bazaltowy, emulsja asfaltowa C69 BP3 PU lub C69 BP4 PU. Trzecia – Remont cząstkowy nawierzchni - podbudowy, głębokość wybojów do 5 cm oraz do 8 cm, z zastosowaniem kruszywa łamanego 4-31,5 i utrwalenia emulsja. Dodatkowo roboty remontowe obejmują odcinkowe ścięcie poboczy gruntowych, odcinkowe usypanie poboczy oraz odcinkowe oczyszczenie jezdni, odmulenie i oczyszczenie rowów drogowych z możliwością wbudowania urobku w pobocza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 139556,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont częściowy drogi leśnej w Leśnictwie Kobylnica w km 0+000 – 2+847, nr inw. 220/1312Roboty drogowe obejmują wykonanie remontu nawierzchni powierzchniowo utrwalonej z zastosowaniem emulsji i grysów kamiennych. Zakres robót podzielono na trzy grupy. Pierwsza - Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonej przy użyciu emulsji i grysów o głębokości 1,5 cm oraz do gł. 3 cm z zastosowaniem emulsji C69 BP3 PU lub C69 BP4 PU. Druga - Powierzchniowe pojedyncze i podwójne utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltowa, grys kamienny bazaltowy, emulsja asfaltowa C69 BP3 PU lub C69 BP4 PU. Trzecia – Remont cząstkowy nawierzchni - podbudowy, głębokość wybojów do 5 cm oraz do 8 cm, z zastosowaniem kruszywa łamanego 4-31,5 i utrwalenia emulsja. Na odcinku 0+170 do 0+640 należy wykonać uzupełnienie ubytków kruszywem i nowa nawierzchnie z kruszywa 4/31,5 mm C90/3 o grub. 10 cm. Na tym odcinku należy wykonać powierzchniowe podwójne utrwalenie nawierzchni emulsja i grysami. Dodatkowo roboty remontowe obejmują odcinkowe ścięcie poboczy gruntowych, odcinkowe usypanie poboczy oraz odcinkowe oczyszczenie jezdni, odmulenie i oczyszczenie rowów drogowych z możliwością wbudowania urobku w pobocza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 227633,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont częściowy drogi leśnej w Leśnictwie Czerniawka w km 0+000 – 4+199, nr inw. 220/574Roboty drogowe obejmują wykonanie remontu nawierzchni powierzchniowo utrwalonej z zastosowaniem emulsji i grysów kamiennych. Zakres robót podzielono na trzy grupy. Pierwsza - Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonej przy użyciu emulsji i grysów o głębokości 1,5 cm oraz do gł. 3 cm z zastosowaniem emulsji C69 BP3 PU lub C69 BP4 PU. Druga - Powierzchniowe pojedyncze i podwójne utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltowa, grys kamienny bazaltowy, emulsja asfaltowa C69 BP3 PU lub C69 BP4 PU. Trzecia – Remont cząstkowy nawierzchni - podbudowy, głębokość wybojów do 5 cm oraz do 8 cm, z zastosowaniem kruszywa łamanego 4-31,5 i utrwalenia emulsja. Dodatkowo roboty remontowe obejmują odcinkowe ścięcie poboczy gruntowych, odcinkowe usypanie poboczy oraz odcinkowe oczyszczenie jezdni, odmulenie i oczyszczenie rowów drogowych z możliwością wbudowania urobku w pobocza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 139778,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont częściowy drogi leśnej w Leśnictwie Surmaczówka w km 0+000 – 2+765, nr inw. 220/959Roboty drogowe obejmują wykonanie remontu nawierzchni powierzchniowo utrwalonej z zastosowaniem emulsji i grysów kamiennych. Zakres robót podzielono na trzy grupy. Pierwsza - Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonej przy użyciu emulsji i grysów o głębokości 1,5 cm oraz do gł. 3 cm z zastosowaniem emulsji C69 BP3 PU lub C69 BP4 PU. Druga - Powierzchniowe pojedyncze i podwójne utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltowa, grys kamienny bazaltowy, emulsja asfaltowa C69 BP3 PU lub C69 BP4 PU. Trzecia – Remont cząstkowy nawierzchni - podbudowy, głębokość wybojów do 5 cm oraz do 8 cm, z zastosowaniem kruszywa łamanego 4-31,5 i utrwalenia emulsja. Dodatkowo roboty remontowe obejmują odcinkowe ścięcie poboczy gruntowych, odcinkowe usypanie poboczy oraz odcinkowe oczyszczenie jezdni, odmulenie i oczyszczenie rowów drogowych z możliwością wbudowania urobku w pobocza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 161288,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie JarosławDostawa i rozścielenie kruszywa łamanego w ilości: Leśnictwo Dąbrowa – 60 m3, Leśnictwo Kobylnica – 60 m3, Leśnictwo Korczowa – 40 m3, Leśnictwo Tuchla – 85 m3 Leśnictwo Bór 30 m3, Leśnictwo Olchowa 60 m3, Leśnictwo Radawa 90 m3. Dostawa i rozścielenie kruszywa łamanego frakcji 0/63,0mm. Wyżej wymienione prace będą polegać na dowozie kruszywa, mechanicznym rozścieleniu i zagęszczeniu materiału walcem, w koleinach o głębokości 50 mm - 200 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 121125,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230177,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230177,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230177,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowy Tadeusz Popek Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922114715
7.3.4) Miejscowość: Rozbórz Długi
7.3.5) Kod pocztowy: 37-560
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWY TADEUSZ POPEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWY TADEUSZ POPEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230177,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296116,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296116,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296116,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowy Tadeusz Popek Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922114715
7.3.4) Miejscowość: Rozbórz Długi
7.3.5) Kod pocztowy: 37-560
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWY TADEUSZ POPEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWY TADEUSZ POPEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296116,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121703,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121703,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121703,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Dariusz Jedynak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921006797
7.3.4) Miejscowość: Wierzbna
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121703,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169749,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169749,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169749,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Dariusz Jedynak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921006797
7.3.4) Miejscowość: Wierzbna
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169749,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143141,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207408,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143141,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Wojciech Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921712182
7.3.4) Miejscowość: Cetula
7.3.5) Kod pocztowy: 37-523
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH KRUK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH KRUK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143141,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1707R Wiązownica - Piwoda - Olchowa
- "Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020".
- Przebudowa Budynku nr 5 - parter, piwnica
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu jarosławskiego
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3737E i 3707E
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ
- Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg i ulic wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie w latach 2024-2025 na terenie OD Nr 3 w Biskupcu
- RemontDWnr632OdKm34+190 doKm37+650 (od m. Nasielsk do m. Chrycynno) oraz od km 46+250 do 47+500 (m. Dębe) wraz z budowąZatokAutobus. na ter. gm. Nasielsk, pow. nowodw. oraz gm. Serock, pow. legiono.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.