Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Dąbrowie, Grabówce, Świeciechowie Dużym, Opoce Dużej i Annopolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANNOPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Annopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-235
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 15 861 30 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@annopol.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.annopol.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.annopol.info1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Dąbrowie, Grabówce, Świeciechowie Dużym, Opoce Dużej i Annopolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f2ee53-31e9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036053/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie uczniów do szkół podstawowych w Dąbrowie, Grabówce, Opoce Dużej, Świeciechowie Dużym i Annopolu, w roku szkolnym 2023/2024.
4.3.1. Dowożonych będzie ok. 200 uczniów.
4.3.2. Wykonawca będzie realizował dowóz autobusami (minimum dwa), liczącym minimum 39 miejsc siedzących każdy. Pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia nie mogą być starsze niż rok produkcji z 2000 rok.
4.3.3. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie muszą być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania (w okresie jesienno-zimowym temperatura w autobusie nie może być niższa niż 16 stopni C), powinny być ubezpieczone w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi pojazdu uruchamianą ze stanowiska kierowcy. Zamawiający ma prawo do kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z usługą.
4.3.4. Dowóz uczniów będzie realizowany w okresie od dnia 4 września 2023 roku do końca zajęć szkolnych, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.
4.3.5. Usługa dowożenia będzie realizowana na podstawie harmonogramu sporządzonego przez Referat ds. Obsługi Oświaty.
4.3.6. Szacunkowa ilość kilometrów:
− miesięcznie: 4000 km,
− łącznie w roku szkolnym 2023/2024: 36 000 km.
4.3.7. Określona przez Zamawiającego ilość kilometrów jest wielkością szacunkową. W okresie trwania umowy prognozowana ilość kilometrów może ulec nieznacznej zmianie, która może wynikać m.in. z nagłej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację dowozów oraz przerwami wynikającymi z organizacji roku szkolnego i innych okoliczności nie należących od Zamawiającego.
4.3.8. Wykonawca powinien dysponować pojazdami zastępczymi, które można wykorzystać w przypadku awarii. Zastępczy środek transportu powinien być zapewniony niezwłocznie, zgodnie ze złożoną ofertą. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego i dyrektorów szkół o każdej awarii pojazdu.
4.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
4.5. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę stanowiącą co najmniej równowartość wynagrodzenia, ważnego przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowe warunki określa § 2 ust. 16 i 17 Wzoru umowy (Załącznik nr 9 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289656,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PTS Sławomir Surowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8631492488
7.3.4) Miejscowość: Zawada
7.3.5) Kod pocztowy: 27-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe PTS Sławomir Surowiec
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe PTS Sławomir Surowiec
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Przewóz dzieci i młodzieży na terenie miasta i gminy Rydzyna w roku szkolnym 2024-2025
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobrcz do Zespołu Szkół w Koronowie w roku szkolnym 2024/2025
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie Gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 10 czerwca do 21 czerwca.
- Usługi transportu autokarowego w czerwcu, lipcu i sierpniu 2024 r., na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.