eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Modernizacja elewacji, dachu, wejść do budynku oraz korytarzy przy sali gimnastycznej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja elewacji, dachu, wejść do budynku oraz korytarzy przy sali gimnastycznej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000202407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 9

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297423430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cku-wyszkow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku-wyszkow.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja elewacji, dachu, wejść do budynku oraz korytarzy przy sali gimnastycznej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd54dca9-1ee3-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311562/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1129640,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowane jest wykonanie następujących robót budowalno-montażowych
w budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego
w Wyszkowie:
Budynek 4-kondygnacyjny:
1. Prace dachowe i elewacyjne

- demontaż pokrycia dachu i ołacenia,
- wykonanie dodatkowych krokwi – wzmocnienie konstrukcji dachu,
- wykonanie deskowania pełnego wraz z paraizolacją,
- wykonanie nowego pokrycia z blachy powlekanej aluminiowej wraz z oknem wyłazowym,
- wykonanie w wyższej części budynku elewacji wentylowanej w okładzinie
z blachy powlekanej aluminiowej wraz z kompletem obróbek i parapetów, dopasowanej w stylistyce do budynku 3-kondygnacyjnego (zgodnie z elewacją wentylowaną na budynku 3-kondygnacyjnym),
- demontaż orynnowania na budynku czterokondygnacyjnym,
- demontaż istniejących tablic informacyjnych na elewacji, zabezpieczenie
i przygotowanie do ponownego montażu,
- wykonanie docieplenia elewacji metodą lekko-mokrą, wykończenie tynkiem silikonowym; przegrody zewnętrzne powinny posiadać izolacyjność zgodną z aktualnymi warunkami technicznymi,
- wymiana parapetów zewnętrznych,
- demontaż i montaż 3 okien w szczycie elewacji,
- demontaż i montaż drzwi wejściowych (stolarka aluminiowa dwuskrzydłowa),
- montaż nowego orynnowania na budynku 4-kondygnacyjnym.

2. Prace związane z izolacją ściany fundamentowej obiektu

- rozebranie opaski z kostki betonowej,
- wykop w gruncie kategorii III,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej,
- wykonanie izolacji termicznej,
- wykonanie zabezpieczenia izolacji termicznej folią kubełkową,
- zasypanie wykonanego wykopu wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego.

3. Prace związane z wejściem od strony szczytu budynku
- demontaż oraz ponowny montaż poręczy zamontowanych do elewacji budynku w obrębie wejścia,
- demontaż oraz wymiana balustrady biegów i spocznika przy schodach wejściowych do budynków ,
- usunięcie okładzin gresowych ze stopni wejściowych,
- zniwelowanie stanu istniejącego dojścia do schodów od strony ulicy Dworcowej do rzędnej istniejącej drogi dojazdowej poprzez:
a) zdjęcie istniejącej kostki brukowej w obrębie dojścia i przejścia,
b) demontaż balustrady,
c) wykonanie korytowania powyższego obszaru,
d) wykonanie warstw podbudowy,
e) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
f) modernizacja podejścia schodów terenowych od strony ulicy Matejki
według załączonej dokumentacji,

- wykonanie nowych okładzin gresowych stopni wejściowych,
- montaż wycieraczki wejściowej,
- modernizacja wejścia w obrębie wymiany 4 szt. słupków stalowych podtrzymujących zadaszenie nad wejściem.

4 . Prace związane z wejściem do budynku od strony ulicy Matejki
- zamurowanie otworu drzwiowego do pomieszczenia byłej kotłowni,
- rozbiórka murka okalającego dojście do byłej kotłowni:
a) do poziomu posadzki gresowej – pomiędzy wejściem do budynku a wejściem do pomieszczenia byłej kotłowni,
b) do poziomu istniejącej kostki – murek po lewej przy wejściu do pomieszczenia byłej kotłowni,

- wykonanie przedłużenia murka oporowego do poziomu istniejącej kostki w obszarze zejścia do pomieszczenia byłej kotłowni,
- wykonanie utwardzenia w przestrzeni zejścia do pomieszczenia byłej do przedłużonego murku oporowego wraz z nawierzchnią z kostki brukowej,
- wykonanie przedłużenia istniejących stopni schodowych zejścia do budynku w kierunku murku oporowego frontowego,
- skucie istniejących okładzin gresowych stopni i murków oporowych w obszarze wejścia,
- wykonanie nowych okładzin gresowych stopni i murków oporowych w obszarze wejścia,
- modernizacja zadaszenia wejścia poprzez wymianę 4 słupków podtrzymujących zadaszenie,

Budynek 3-kondygnacyjny;
- wykonanie docieplenia elewacji budynku od strony ulicy Dworcowej metodą lekko-mokrą, wykończenie tynkiem silikonowym; przegrody zewnętrzne powinny posiadać izolacyjność zgodną z aktualnymi warunkami technicznymi,
- wymiana parapetów zewnętrznych.

Budynek hali gimnastycznej
- modernizacja korytarzy w części hali sportowej obejmującej wymianę płytek posadzkowych i ściennych (pomieszczenie wuefistów), malowanie ścian i naprawa sufitów, zdjęcie 10 cm okładziny tynku mozaikowego na całej długości obecnego jego występowania, zdjęcie okładziny tynku mozaikowego o szerokości 10 cm istniejącej wokół otworów drzwiowych oraz położenie tynku kamyczkowego na istniejąca warstwę po uprzednim zagruntowaniu powierzchni i w miejscach zdjęcia wokół otworów drzwiowych ,
- wymiana 6 szt. drzwi wewnętrznych,
- wymiana klap rewizyjnych (obecnie 4 szt. – wymiana na 2 duże),
- skucie podwyższenia z płytek od strony ulicy Dworcowej ,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ściany fundamentowej od strony ulicy Dworcowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu dwie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.