eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › "Adaptacja pomieszczeń budynku na świetlicę w miejscowości Stare Kozłowo"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń budynku na świetlicę w miejscowości Stare Kozłowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Somianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 4

1.5.2.) Miejscowość: Somianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 2974187 90

1.5.8.) Numer faksu: 297418714

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@somianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pomieszczeń budynku na świetlicę w miejscowości Stare Kozłowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5621348-27a7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035500/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 „Adaptacja pomieszczeń budynku na świetlicę w miejscowości Stare Kozłowo”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319533

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Kz.272.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń budynku na świetlicę w miejscowości Stare Kozłowo”.
Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Stare Kozłowo na działce o nr ewidencyjnym 52/1 obręb 0019 Stare Kozłowo. Obiekt objęty niniejszym opracowaniem jest położony w Starym Kozłowie 20A, jest budynkiem wolnostojącym murowanym o pow. zab. 77 m2.
W ramach zamówienia zostanie przeprowadzony remont budynku w następującym zakresie:
- roboty remontowe, w tym rozbiórka posadzek, ścianek działowych, rampy oraz daszka nad rampą wraz ze skuciem glazury i terakoty;
- wykucie nowych otworów drzwiowych, powiększenie otworów okiennych;
- wykonanie posadzek wraz z ułożeniem gresu antypoślizgowego,
- wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych w celu wydzielenia dwóch dodatkowych pomieszczeń (łazienka i pomieszczenie socjalne),
- wykonanie ścian płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi i sufitów podwieszanych wraz z ułożeniem glazury w łazience i pomieszczeniu socjalnym oraz malowanie ścian farbami emulsyjnymi,
- montaż nowych drzwi drewnianych płytowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami (wykucie z muru istniejących drzwi wraz z ościeżnicami);
- dostawa i montaż drzwi wejściowych aluminiowych pełnych o wsp. Uw min. 1,1 W/(m²*K);
- dostawa i montaż okien PCV o wsp. Uw min. 0,9 W/(m²*K);
- dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu;
- wykonanie elewacji budynku z niezbędną naprawą tynku, wykonanie ocieplenia ze styropianu o gr. 8 cm (ściany) i 5 cm (cokół) wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej silikatowej z zabezpieczeniem przed agresją mikrobiologiczną oraz tynku mozaikowego na cokole,
- wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej,
- wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób z niepełnosprawnościami z kostki betonowej o gr. 6 cm,
- dostawa i montaż balustrad i pochwytów stalowych zewnętrznych,
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej o gr. 6 cm,
- wykonanie nowego przyłącza kanalizacyjnego wraz z dostawą i montażem szamba o poj. 5 m3,
- przedłużenie rurociągu wody zimnej wewnątrz budynku wraz z układem pomiarowym i zaworem antyskażeniowym,
- wykonanie wewnętrznej instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji;
- dostawa i montaż przepływowego podgrzewacza ciepłej wody 3-fazowego o mocy 9 kW z doprowadzeniem wody do umywalek i zlewozmywaka;
- dostawa i montaż sedesu oraz umywalki dla osób z niepełnosprawnościami wraz z uchwytami;
- dostawa i montaż zlewozmywaka;
- dostawa i montaż wentylatora do łazienki;
- dostawa i montaż modułu wentylacyjnego w suficie podwieszanym;
- dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatora ściennego z funkcją grzania o mocy grzewczej min. 5 kW,
- doprowadzenie kabla zasilającego od skrzynki przyłączeniowej do budynku,
- dostawa i montaż grzejników elektrycznych;
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej;
- dostawa i montaż tablicy bezpiecznikowej;
- dostaw i montaż opraw oświetleniowych LED;
- dostaw i montaż osprzętu elektrycznego;
- wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektrycznej oraz prób szczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45321000-3 - Izolacja cieplna

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "ARBUD" ARKADIUSZ KASZUBA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 568 103 30 54

7.3.3) Ulica: UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 16

7.3.4) Miejscowość: PUŁTUSK

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.