eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząska › Dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce k/Krakowa



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce k/Krakowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Rząska

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.latocha@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce k/Krakowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b4e1f9-da74-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019878/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce k/Krakowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173012/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/ŁĄCZ/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 464890,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rząsce k/Krakowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości danego artykułu, kosztem innego, w granicach nieprzekraczających ogólnej ceny ofertowej. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku.
Zamawiający przewiduje realizację zamówienia do 5 dostaw.
Dostawa do siedziby Zamawiającego realizowana będzie transportem Wykonawcy,
na jego koszt i ryzyko. Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w dni robocze w godzinach
8:00-14:00 do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne były dostarczone jako fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz pierwszego gatunku.
Zamawiający wymaga, aby termin ważności (przydatności) wszystkich materiałów eksploatacyjnych był nie krótszy niż 18 miesięcy od dnia dostawy.
Zamawiający wymaga dla wszystkich oferowanych materiałów eksploatacyjnych
24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy.
Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących muszą być opakowane
w kartonowe opakowania zewnętrzne z logo i nazwą producenta, opisem zawartości
i oznaczone numerem katalogowym produktu (symbolem); muszą być opakowane indywidualnie
w wewnętrzne, hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt produktu z atmosferą.
Wymienione w formularzu cenowym (Zał. nr 5 do SWZ) znaki towarowe i nazwy producentów stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych wyrobów, ma jedynie na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów.
Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 105 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wskazał na markę z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymaganego towaru.
Pod pojęciem „lub równoważne” należy rozumieć:
Materiały spełniające tę samą funkcję, posiadające te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (wymaganych) przez Zamawiającego i określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
W przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy (wzór zał. nr 8 do SWZ).
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, niefabrykowanych. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca winien - zgodnie z treścią art. 105 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez zamawiającego czyli dotyczące zgodności z normami:
a) ISO/IEC 19752:2017 (dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych),
b) ISO/IEC 19798:2017 (dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych)
c) ISO/IEC 24711:2021 (dla tuszy do drukarek atramentowych).
Wykonawca musi udokumentować właściwymi dokumentami potwierdzającymi zgodność
z wymienionymi normami.
Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów.
Produkty równoważne muszą posiadać parametry eksploatacyjne zgodne ze wskazanym symbolem tonera określonym w formularzu cenowym adekwatnie do każdej pozycji. Symbole te określają: pełen zakres równoważności – parametry fizyko-chemiczne, techniczne, użytkowe, wydajnościowe, pełna kompatybilność ze sprzętem drukującym.

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dla wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych dokumenty potwierdzające zgodność z normami:
a) ISO/IEC 19752:2017 (dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych),
b) ISO/IEC 19798:2017 (dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych)
c) ISO/IEC 24711:2021 (dla tuszy do drukarek atramentowych).
Dokumenty potwierdzające zgodność produktów z wymienionymi wyżej normami ISO, muszą być wystawione przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby jakości lub niezależną akredytowaną jednostkę badawczą oraz zawierać formularz z raportu wyników testów pomiaru wydajności, przewidzianych w w/w normach.
W wypadku braku powyższych certyfikatów, Zamawiający dopuszcza przedłożenie
zaświadczenia wystawionego przez producenta drukarek, potwierdzające jakość oferowanych materiałów oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych. Zamawiający zaakceptuje dołączenie do każdego równoważnego materiału eksploatacyjnego dokumentu wystawionego przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby jakości, w połączeniu z odrębnie wystawionym raportem wyników testów pomiaru wydajności, przewidzianych w ww. normach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192300-4 - Taśmy barwiące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219900,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342532,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219900,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praxis Łódź Pilecka i Petlak Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251020624

7.3.3) Ulica: Wólczańska 66

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-516

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219900,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.