eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białośliwie › Budowa stacji uzdatniania wody wraz z modernizacją ujęć wody w Białośliwiu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody wraz z modernizacją ujęć wody w Białośliwiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białośliwie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księdza Kordeckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białośliwie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-340

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672876910

1.5.8.) Numer faksu: 672875791

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bialosliwie.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialosliwie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/648574

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody wraz z modernizacją ujęć wody w Białośliwiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3066225-cd3a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012590/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa stacji uzdatniania wody wraz z modernizacją ujęć wody w Białośliwiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305853/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5691056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wchodzących w zakres zadania pn. „Budowa Stacji uzdatniania wody wraz z modernizacją ujęć wody w Białośliwiu”.
W ramach podejmowanego przez Gminę Białośliwie przedsięwzięcia zaplanowano przebudowę i rozbudowę układu technologicznego istniejącej Stacji uzdatniania wody, w celu poprawy jakości uzdatnionej wody oraz zwiększeniu wydajności stacji. Nowe obiekty zaplanowane do realizacji zlokalizowane będą w obrębie działki, która obecnie zajęta jest przez Stację uzdatniania wody. Niniejsze przedsięwzięcie realizowane będzie etapowo, dzięki czemu funkcjonowanie istniejącej Stacji uzdatniania wody będzie zapewnione przez cały okres realizacji projektu.
2. Przedmiotowa inwestycja obejmuje w szczególności następujące elementy:
1) budowę budynku stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami i układem technologicznym o powierzchni 150 m2,
2) budowę trzech zbiorników retencyjnych pionowych nadziemnych o pojemności V = 100 m3 ,
3) budowa zewnętrznych rurociągów technologicznych,
4) budowa zbiornika wód popłucznych o powierzchni 46,75 m2;
5) budowa instalacji fotowoltaicznej ( trzy podwójne kompleksy modułowe o mocy sumarycznej 43,20 kWp,
6) budowa oświetlenia zewnętrznego terenu,
7) budowa fundamentu pod agregat prądotwórczy o powierzchni 4,20 m2,
8) dostawa agregatu prądotwórczego,
9) budowa przewodów zasilających (fotowoltaika, kamery, oświetlenie terenu), sterowniczych do sond poziomów wody w zbiornikach, linii zasilająco – sterownicze do studni głębinowych, oraz instalację wewnątrz budynku SUW
10) wymianę pomp głębinowych w dwóch studniach,
11) wymiana pionów tłocznych w dwóch studniach głębinowych,
12) obudowę dwóch studni głębinowych,
13) budowę powierzchni utwardzonych (pieszych i kołowych) o powierzchni 1.200,74 m2,
14) wymiana ogrodzenia i bram,
15) rozbiórkę istniejącej infrastruktury technicznej przewidzianej do likwidacji i wymiany.
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni możliwość korzystania z obiektu Użytkownikowi.
Szczegóły techniczne zawiera opracowany Projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz STWiORB, które stanowią załącznik nr 1B do SWZ. Podstawą oszacowania ceny ofertowej oraz określenia zakresu zamówienia jest dokumentacja projektowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia, który składa się z następujących części:
⮚ Załącznik nr 1.A. – Opis przedmiotu zamówienia - Wymagania Zamawiającego;
⮚ Załącznik nr 1.B. – Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlany, projekt wykonawczy, zamienny projekt technologiczny oraz STWiORB)
Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów prawa wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia, w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego, Prawa zamówień publicznych i Prawa Budowlanego.
3. Rozwiązania równoważne
Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie urządzeń objętych zamówieniem, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń o parametrach równoważnych - tożsamych lub wyższych od tych, jakie zawarto w opisie. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

48151000-1 - Komputerowy system sterujący

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45451200-5 - Zakładanie paneli

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6983940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6983940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6983940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMTECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642674034

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kruszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-850

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6983940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.