Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364299/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
- 2023/BZP 00026407/01 - Wynik z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adaptacja pomieszczeń parteru w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO wraz z wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz montażem dźwigu osobowego” 3 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jagiellońska 25
1.4.2.) Miejscowość: Katowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375266
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00364299/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Adaptacja pomieszczeń parteru w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO wraz z wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz montażem dźwigu osobowego” 3 postępowanie
Po zmianie:
Adaptacja pomieszczeń parteru w budynku ŚUW w K-wicach ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO wraz z wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz montażem dźwigu osobowego” 3 post. z prawem opcji
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Po zmianie:
3. Przedmiot umowy składa się z:
1) Zamówienia gwarantowanego:
a) ETAP 1 – wykonanie prac rozbiórkowych, remontu szybu windowego oraz dostawa materiałów i urządzeń do zabudowy w ETAPIE 2 oraz w ramach zamówienia opcjonalnego – szczegółowy zakres ETAPU 1 określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
b) ETAP 2 – wykonanie pozostałych robót za wyjątkiem objętych zamówieniem opcjonalnym, w tym zabudowa materiałów i urządzeń dostarczonych w ETAPIE 1 - szczegółowy zakres ETAPU 2 określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
2) Zamówienia opcjonalnego (prawo opcji) – wykonanie prac wykończeniowych – szczegółowy zakres zamówienia opcjonalnego określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
III. Zakres zamówienia opcjonalnego (prawo opcji): wykonanie prac wykończeniowych i montażowych określonych zgodnie z poniżej wymienionymi dokumentacjami projektowymi i poniżej opisanym całkowitym przedmiotem zamówienia:
1. Branża budowlana:
e) Dostawa i montaż wszystkich płytek podłogowych, ściennych
f) Montaż lamperii z płyt MDF
g) Płytowanie sufitów podwieszanych
h) Montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych
2. Branża sanitarna
b) Wykonanie tzw. „Białego montażu”
3. Branża elektryczna
g) Dostawa i montaż gniazd wtykowych i łączników oświetleniowych.
h) Dostawa i montaż punktu dostępowego AP wraz z montażem urządzeń aktywnych w szafach rozdzielczych, paneli rozdzielczych z gniazdami RJ45 i wykonaniem połączeń kablami krosowymi.
i) Dostawa i montaż szaf systemu okablowania strukturalnego wraz z wyposażeniem w panele rozdzielcze, urządzenia aktywne, gniazda RJ45 oraz zainstalowanie aparatów telefonicznych.
j) Dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu wraz z montażem centrali sterującej, czujników, koncentratorów, akumulatorów i urządzeń do transmisji zdalnej.
k) Dostawa i montaż systemu Kontroli Dostępu wraz z montażem centrali sterującej, szafami dystrybucyjnymi, czujnikami i elementami blokującymi.
l) Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej VSS, montaż m.in. centrali systemowej, urządzeń aktywnych, kamer, monitorów.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej.
Maksymalna wartość opcji - 30%. Zamawiający ma prawo do skorzystania z przewidzianego w § 2 ust. 3 pkt. 2) prawa opcji w terminie wyznaczonym na wykonanie ETAPU 2 zamówienia gwarantowanego, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 2). Po upływie tego terminu Wykonawca może odmówić wykonania zamówienia objętego prawem opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Wykonawcy wskazany w § 22 umowy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
210
Po zmianie:
9
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Zamawiający wymaga wadium Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Po zmianie:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniężnej – wpłacane przelewem na rachunek: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach NBP O/O 22 1010 1212 0053 4013 9120 1000 z dopiskiem „Wadium –BAI.272.63.2022”, przed upływem terminu składania ofert tak, aby w terminie otwarcia ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium składane w innej formie niż pieniężna musi być załączone do oferty w postaci elektronicznej - w formie oryginału dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.
4) Jeśli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego.
5) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
6) Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie.
7) Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
być wystawione na Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25;
zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy;
okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej
8) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 98 ust 1-5 ustawy PZP.
9) Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-11 10:00
Po zmianie:
2022-10-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-11 10:30
Po zmianie:
2022-10-17 10:30
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Modernizacja infrastruktury społecznej na terenie Gminy Udanin
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.