eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Adaptacja pomieszczeń parteru w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO wraz z wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz montażem dźwigu osobowego" 3 postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adaptacja pomieszczeń parteru w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO wraz z wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz montażem dźwigu osobowego” 3 postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jagiellońska 25

1.4.2.) Miejscowość: Katowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 40-032

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375266

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00364299/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Adaptacja pomieszczeń parteru w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO wraz z wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz montażem dźwigu osobowego” 3 postępowanie

Po zmianie:
Adaptacja pomieszczeń parteru w budynku ŚUW w K-wicach ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO wraz z wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz montażem dźwigu osobowego” 3 post. z prawem opcji

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:

Po zmianie:
3. Przedmiot umowy składa się z:
1) Zamówienia gwarantowanego:
a) ETAP 1 – wykonanie prac rozbiórkowych, remontu szybu windowego oraz dostawa materiałów i urządzeń do zabudowy w ETAPIE 2 oraz w ramach zamówienia opcjonalnego – szczegółowy zakres ETAPU 1 określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
b) ETAP 2 – wykonanie pozostałych robót za wyjątkiem objętych zamówieniem opcjonalnym, w tym zabudowa materiałów i urządzeń dostarczonych w ETAPIE 1 - szczegółowy zakres ETAPU 2 określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do umowy.
2) Zamówienia opcjonalnego (prawo opcji) – wykonanie prac wykończeniowych – szczegółowy zakres zamówienia opcjonalnego określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do umowy.

III. Zakres zamówienia opcjonalnego (prawo opcji): wykonanie prac wykończeniowych i montażowych określonych zgodnie z poniżej wymienionymi dokumentacjami projektowymi i poniżej opisanym całkowitym przedmiotem zamówienia:
1. Branża budowlana:
e) Dostawa i montaż wszystkich płytek podłogowych, ściennych
f) Montaż lamperii z płyt MDF
g) Płytowanie sufitów podwieszanych
h) Montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych
2. Branża sanitarna
b) Wykonanie tzw. „Białego montażu”
3. Branża elektryczna
g) Dostawa i montaż gniazd wtykowych i łączników oświetleniowych.
h) Dostawa i montaż punktu dostępowego AP wraz z montażem urządzeń aktywnych w szafach rozdzielczych, paneli rozdzielczych z gniazdami RJ45 i wykonaniem połączeń kablami krosowymi.
i) Dostawa i montaż szaf systemu okablowania strukturalnego wraz z wyposażeniem w panele rozdzielcze, urządzenia aktywne, gniazda RJ45 oraz zainstalowanie aparatów telefonicznych.
j) Dostawa i montaż Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu wraz z montażem centrali sterującej, czujników, koncentratorów, akumulatorów i urządzeń do transmisji zdalnej.
k) Dostawa i montaż systemu Kontroli Dostępu wraz z montażem centrali sterującej, szafami dystrybucyjnymi, czujnikami i elementami blokującymi.
l) Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej VSS, montaż m.in. centrali systemowej, urządzeń aktywnych, kamer, monitorów.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej.
Maksymalna wartość opcji - 30%. Zamawiający ma prawo do skorzystania z przewidzianego w § 2 ust. 3 pkt. 2) prawa opcji w terminie wyznaczonym na wykonanie ETAPU 2 zamówienia gwarantowanego, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt. 2). Po upływie tego terminu Wykonawca może odmówić wykonania zamówienia objętego prawem opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Wykonawcy wskazany w § 22 umowy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
210

Po zmianie:
9

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Zamawiający wymaga wadium

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:

Po zmianie:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniężnej – wpłacane przelewem na rachunek: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach NBP O/O 22 1010 1212 0053 4013 9120 1000 z dopiskiem „Wadium –BAI.272.63.2022”, przed upływem terminu składania ofert tak, aby w terminie otwarcia ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium składane w innej formie niż pieniężna musi być załączone do oferty w postaci elektronicznej - w formie oryginału dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.
4) Jeśli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego.
5) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
6) Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie.
7) Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
 być wystawione na Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25;
 zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy;
 okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
 W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej
8) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 98 ust 1-5 ustawy PZP.
9) Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-11 10:00

Po zmianie:
2022-10-17 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-11 10:30

Po zmianie:
2022-10-17 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.