eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcinica › Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w m. Laski wraz z budową filtra biotechnologicznego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w m. Laski wraz z budową filtra biotechnologicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47

1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 15 000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.trzcinica.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w m. Laski wraz z budową filtra biotechnologicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c43f3d13-068c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021363/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w m. Laski wraz z budową filtra biotechnologicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260450/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1437330,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) modernizację punktu zlewnego,
2) układ refulacji osadu ze stawów sedymentacyjnych i napowietrzanych do stawów wstępnych,
3) układ refulacji osadu ze stawów wstępnych do poletka osadowego,
4) system dodatkowego napowietrzania,
5) poletko osadu nadmiernego,
6) poletko kompostowe,
7) stację dmuchaw (remont pomieszczenia i wymiana dmuchaw oraz instalacji elektrycznej i pneumatycznej),
8) pompy do refulacji,
9) budowę filtra biotechnologicznego wraz z przepompownią wstępną ścieku oczyszczonego,
10) przepompownię,
11) drogi techniczne,
12) system sterowania,
13) kanał techniczny,
14) wymianę istniejących rur oraz podłączeń instalacyjnych,
15) studnię krat,
16) piaskownik,
17) prace dodatkowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) modernizację punktu zlewnego – pkt 1 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
2) układ refulacji osadu ze stawów sedymentacyjnych i napowietrzanych do stawów wstępnych – pkt 2 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
3) układ refulacji osadu ze stawów wstępnych do poletka osadowego – pkt 3 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
4) system dodatkowego napowietrzania – pkt 4 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
5) poletko osadu nadmiernego – pkt 5 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
6) poletko kompostowe – pkt 6 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
7) stację dmuchaw – pkt 7 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
8) pompy do refulacji – pkt 8 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
9) filtr biotechnologiczny – pkt 9 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
10) przepompownię – pkt 10 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
11) drogi techniczne – pkt 11 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
12) system sterowania – pkt 12 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
13) kanał techniczny – pkt 13 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
14) wymianę rur oraz podłączeń instalacyjnych – pkt 14 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
15) studnię krat – pkt 15 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
16) piaskownik – pkt 16 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”,
17) prace dodatkowe – pkt 17 z obmiaru robót „Budowa filtra biotechnologicznego, poletka kompostowego oraz modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w Laskach”.
3. Inne wymagania i uwagi:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu,
2) okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji, o którym mowa w ppkt 1,
3) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia powoła kierownika budowy,
4) Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wmontowanych urządzeń oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
5) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie i terminowo wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
6) Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej (geodezyjnego wytyczenia w terenie),
b) dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (2 egzemplarze w wersji papierowej i wersję elektroniczną) oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze w wersji papierowej i wersję elektroniczną),
c) zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, a także opracowania projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi ustaleniami i zezwoleniami,
d) przestrzegania i spełniania warunków oraz wymogów zawartych w opiniach, uzgodnieniach i decyzjach organów i instytucji opiniujących i uzgadniających projekt budowlany,
e) dopełnienia wszelkich zaleceń wynikających z uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności formalno-prawnych,
f) uzyskania uzgodnień, badań i opinii niezbędnych do użytkowania przedmiotu zamówienia,
g) zapewnienia ciągłości pracy oczyszczalni i odbioru ścieków w trakcie trwania inwestycji,
h) dostarczenia prawidłowych wyników badań oczyszczonych ścieków wykonanych przez akredytowane laboratorium zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz.U. 2019, poz. 1311),
i) codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżącego usuwania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci po zakończeniu dnia pracy),
j) zorganizowania i zabezpieczenia frontu robót w taki sposób, aby nie stworzyć zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji,
k) natychmiastowego i skutecznego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
l) czynnego udziału w odbiorach przez służby zewnętrzne,
m) zabezpieczenia placu budowy pod względem bhp i p.poż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załącznikach nr 8-10 do SWZ.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, lub gdy w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie, które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do określonych etykiet, o których mowa w art. 104 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety.
7. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowod-ni, że roboty budowlane, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety.
8. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy t.j. Dz.U. 2020, poz. 1320 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: prace ziemne, prace operatora sprzętu takiego jak np. koparka (o ile osoba ta nie jest właścicielem sprzętu).
9. Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej. W przypadku chęci umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z osobą wskazaną w rozdziale VIII pkt 1. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej, ani sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1745627,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5049181,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1745627,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Mont Dariusz Woźny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302720427

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 41

7.3.4) Miejscowość: Baranów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-604

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1745627,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.