eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa wraz z elementami rozbudowy ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa wraz z elementami rozbudowy ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63b6a491-367d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa wraz z elementami rozbudowy ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63b6a491-367d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064597/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Inspektor nadzoru: „Przebudowa wraz z elementami rozbudowy ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178034,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wraz z elementami rozbudowy ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin”.
2. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot kompleksowego nadzoru inwestorskiego obejmuje następujące branże:
1) drogową (Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej pełnić będzie jednocześnie rolę Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego),
2) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
3. W ramach robót budowlanych, których dotyczyć będzie sprawowanie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego będącego przedmiotem niniejszego postępowania, przewiduje się wykonanie przebudowy wraz z elementami rozbudowy ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin na podstawie:
a) pozwolenia na budowę – decyzja ZRID 4/2023 z dnia 17.02.2023r.;
b) dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez Firmę Projektową „MAROS” Małgorzata Rosińska z siedzibą: ul. Transportowa 21a/8, 58-500 Jelenia Góra.
Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowo-technicznej, które dostępne jest do pobrania na stronie internetowej prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3be484ba-ee36-11ed-9355-06954b8c6cb9, jako Załącznik Nr 5a (Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1) oraz Załącznik nr 6 (Dokumentacja projektowo-techniczna dla Zadania nr 1_Powiat Karkonoski) do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) w ramach postępowania nr BZP.272.1.15.2023 o udzielenie zamówienia pn.: „Inwestycja wspólna pn. 1) Przebudowa wraz z elementami rozbudowy ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin, 2) Przebudowa dróg - ul. Górna w Siedlęcinie”. Pod tym samym linkiem dostępny jest również projekt umowy z wykonawcą robót budowlanych – Załącznik Nr 4 (w wersji po zmianach z dnia 19.05.2023r.) do SWZ w ramach w/w postępowania.
Uwaga: Wykonawca – w celu złożenia oferty na pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad przedmiotowym zadaniem – zobowiązany jest zapoznać się z zakresem robót budowlanych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowo-technicznej opracowanych dla Zadania nr 1 oraz projektem umowy z wykonawcą robót budowlanych (odpowiednio Załącznik Nr 5a, Załącznik Nr 6 – w części dla Zadania nr 1 i Załącznik Nr 4 - po zmianach z dnia 19.05.2023r. do postępowania nr BZP.272.1.15.2023).
4. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest przebudowa wraz z rozbudową ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin. Inwestycja dotyczy przeprowadzenia prac realizacyjnych, tj. przebudowy wraz z rozbudową odcinka drogi powiatowej przebiegającego przez miejscowość Siedlęcin (gm. Jeżów Sudecki), od skrzyżowania z drogą krajową nr 30 do obiektu mostowego na rzece Bóbr. Przebudowa dotyczy odcinka drogi o dł. ok. 2,5 km, który to odcinek przebiega w całości przez obszar zabudowany. Przedmiotem robót budowlanych (prac realizacyjnych) zaplanowanych w ramach inwestycji jest przebudowa nawierzchni, konstrukcji jezdni, chodników i poboczy, budowa murów oporowych, przepustów, kanalizacji deszczowej, montaż elementów bezpieczeństwa ruchu, budowa oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego, wykonanie zieleni przydrożnej oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Uwaga: Zadanie pn. „Przebudowa wraz z rozbudową ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin” stanowi część większego zadania inwestycyjnego pn. „Inwestycja wspólna pn. 1) Przebudowa wraz z elementami rozbudowy ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin, 2) Przebudowa dróg - ul. Górna w Siedlęcinie”. Zadanie to realizowane jest na podstawie Porozumienia zawartego w dniu 10 marca 2023 r. pomiędzy Powiatem Karkonoskim z siedziba władz przy ul. Kochanowskiego 10, 58-580 Jelenia Góra (Zamawiającym 1) a Gminą Jeżów Sudecki z siedzibą przy ul. Długiej 63, 58-521 Jeżów Sudecki (Zamawiający 2). Porozumienie stanowi Załącznik Nr 13 do SWZ w ramach postępowania nr BZP.272.1.15.2023, o którym mowa w ust. 3 powyżej.
Inwestycja Powiatu Karkonoskiego pn. „Przebudowa wraz z elementami rozbudowy ul. Górnej w ciągu drogi powiatowej nr 2646D w km 1+605 do 4+141 w miejscowości Siedlęcin” (Zadanie nr 1) oraz inwestycja Gminy Jeżów Sudecki pn. „Przebudowa dróg – ul. Górna w Siedlęcinie” (Zadanie nr 2) otrzymały dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Edycja2).
Mając na uwadze, że prace budowlane na drodze powiatowej oraz na drogach gminnych i wewnętrznych łączących się z drogą powiatową prowadzone będą równolegle, a wspólne elementy, takie jak oświetlenie, odwodnienie, oznakowanie poziome i pionowe, obręby skrzyżowań i zjazdów zostały łącznie zaprojektowane, zasadnym było skoordynowanie inwestycji powiatowej i gminnej, które prowadzone będą w tym samym czasie i przez tego samego wykonawcę robót budowlanych. Należy jednak podkreślić, że nadzór inwestorski prowadzony będzie przez inspektorów niezależnie powołanych przez Powiat Karkonoski (dla inwestycji powiatowej – Zadania nr 1 - w ramach niniejszego postępowania) oraz Gminę Jeżów Sudecki (dla inwestycji gminnej – Zadania nr 2 – zostali już wyłonieni przez Gminę Jeżów Sudecki), przy czym wyłoniony w ramach niniejszego postępowania inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, który pełnić będzie jednocześnie rolę Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego powołanych dla Zadania nr 1 realizowanego przez Powiat Karkonoski, będzie również pełnił obowiązki Inspektora nadzoru koordynującego realizację całej inwestycji. W związku z powyższym zasadne jest aby Wykonawca zapoznał się z zakresem robót budowlanych przewidzianych w Opisie przedmiotu zamówienia i Dokumentacji projektowo-technicznej opracowanych dla Zadania nr 2 (odpowiednio Załącznik Nr 5b, Załącznik Nr 6 – w części dla Zadania nr 2, do SWZ w ramach postępowania nr BZP.272.1.15.2023).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), Zamawiający – przed otwarciem ofert – udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 30.000,00 zł brutto.

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 4 (cztery) n/w oferty:

Oferta Nr 1
Biuro Inżynierskie Via Regia Sp. z o.o.
ul. Klonowa 10
55-002 Kamieniec Wrocławski
Zaoferowana cena brutto: 166 050,00 zł (brutto)
Zadeklarowana ilość wizyt inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie w godzinach pracy budowy, tj. 8:00-16:00: 2 razy w tygodniu
Zadeklarowany czas reakcji w przypadku wystąpienia zdarzenia o charakterze nagłej potrzeby:
2 godziny

Oferta Nr 2
TRA-SA Arkadiusz Stachurski
ul. Gersona 9
46-200 Kluczbork
Zaoferowana cena brutto: 307 500,00 zł (brutto)
Zadeklarowana ilość wizyt inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie w godzinach pracy budowy, tj. 8:00-16:00: 1 raz w tygodniu
Zadeklarowany czas reakcji w przypadku wystąpienia zdarzenia o charakterze nagłej potrzeby:
4 godziny

Oferta Nr 3
MLW Małgorzata Lach - Walerych
ul. Działkowa 6a
58-521 Jeżów Sudecki
Zaoferowana cena brutto: 118 080,00 zł (brutto)
Zadeklarowana ilość wizyt inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie w godzinach pracy budowy, tj. 8:00-16:00: 2 razy w tygodniu
Zadeklarowany czas reakcji w przypadku wystąpienia zdarzenia o charakterze nagłej potrzeby:
2 godziny

Oferta Nr 4
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „Inwest-Projekt” Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 15a
58-306 Wałbrzych
Zaoferowana cena brutto: 199 000,00 zł (brutto);
Zadeklarowana ilość wizyt inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie w godzinach pracy budowy, tj. 8:00-16:00: 2 razy w tygodniu
Zadeklarowany czas reakcji w przypadku wystąpienia zdarzenia o charakterze nagłej potrzeby:
2 godziny

Ze względu na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną, przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia – zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.