Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00342293/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00354209/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowania samochodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 125
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b222b8bb-31dc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dozór techniczny w zakresie transportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowania samochodów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b222b8bb-31dc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119240/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi serwisowania samochodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342293
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 18/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 466626,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez TDT oraz Oddział Terenowy TDT w Warszawie
ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 63780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Łodzi
ul. Gdańska 136, 90-536 Łódź
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 35121,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Lublinie
Al. Wincentego Witosa 1, 20-315 Lublin
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT oraz Laboratorium TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 39186,99 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Krakowie
ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Katowicach
ul. Cedrowa 8, 40-181 Katowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 73008,13 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Renault użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku
ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 21056,91 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku
ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 20731,71 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy
ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 28048,78 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy
ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT we Wrocławiu
ul. Solskiego 5, 52-401 Wrocław
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 34552,85 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 41707,32 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 30975,61 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Rzeszowie
ul. K. K. Baczyńskiego 1, 35-210 Rzeszów
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 13414,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 1 wpłynęły 3 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 78 450,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 2 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 43 200,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 3 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 24 000,01 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 4 wpłynęły 3 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 48 200,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 5 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 34 999,99 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 6 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 89 800,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 7 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 25 900,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 8 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 25 500,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 9 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 34 500,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 10 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 21 000,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 11 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 42 500,01 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 12 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 51 300,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 13 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 38 100,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 14 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 16 499,99 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych.
- Naprawa pojazdów w roku 2024 dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Wykonanie okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów samochodowych będących własnością Skarbu Państwa GDDKiA Oddział w Kielcach z podziałem na 6 części.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.