eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi serwisowania samochodów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowania samochodów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 125

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b222b8bb-31dc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dozór techniczny w zakresie transportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi serwisowania samochodów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b222b8bb-31dc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119240/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi serwisowania samochodów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 18/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 466626,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez TDT oraz Oddział Terenowy TDT w Warszawie
ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 63780,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Łodzi
ul. Gdańska 136, 90-536 Łódź

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 35121,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Lublinie
Al. Wincentego Witosa 1, 20-315 Lublin

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT oraz Laboratorium TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 39186,99 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Krakowie
ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Katowicach
ul. Cedrowa 8, 40-181 Katowice

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 73008,13 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Renault użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku
ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 21056,91 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku
ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 20731,71 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy
ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 28048,78 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy
ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 17073,17 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT we Wrocławiu
ul. Solskiego 5, 52-401 Wrocław

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 34552,85 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 41707,32 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 30975,61 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Rzeszowie
ul. K. K. Baczyńskiego 1, 35-210 Rzeszów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 13414,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 1 wpłynęły 3 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 78 450,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 2 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 43 200,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 3 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 24 000,01 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 4 wpłynęły 3 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 48 200,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 5 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 34 999,99 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 6 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 89 800,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 7 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 25 900,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 8 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 25 500,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 9 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 34 500,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 10 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 21 000,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 11 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 42 500,01 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 12 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 51 300,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 13 wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 38 100,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w odniesieniu do części 14 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 16 499,99 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.