eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin Brzeski › Rozbudowa budynku użyteczności publicznej - OSP w miejscowości Łosiów - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku użyteczności publicznej – OSP w miejscowości Łosiów - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEWIN BRZESKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Lewin Brzeski

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lb@lewin-brzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-brzeski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-127b9146-fb8a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku użyteczności publicznej – OSP w miejscowości Łosiów - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-127b9146-fb8a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033053/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa budynku uzyteczności publicznej OSP w Łosiowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.I.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Rozbudowa budynku użyteczności publicznej – OSP w miejscowości Łosiów”, obejmującego zakres dotyczący obszaru istniejącego budynku OSP wraz z otoczeniem, który jest miejscem publicznym, polegający w szczególności na wykonaniu:
1) Zabezpieczenia obszaru bezpośredniego wykonywania robót budowlanych przed dostępem osób postronnych i nieuprawnionych,
2) przygotowanie terenu pod budowę budynku,
3) roboty rozbiórkowe,
4) roboty ziemne,
5) wykonanie ław fundamentowych wraz z izolacją p/ wodną,
6) murowanie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji p/ wodnej,
7) zagęszczenie gruntu/ podsypki piaskowej,
8) wykonanie płyty żelbetowej wraz z izolacja p/ wodną,
9) murowanie ścian nadziemia wraz z osadzeniem nadproży,
10) wykonanie wieńców,
11) montaż prefabrykowanej konstrukcji stalowej,
12) montaż pokrycia dachowego,
13) osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej,
14) montaż instalacji wentylacji hybrydowej i odciągów,
15) przebudowa i rozbudowa instalacji wewnętrznych (wod.- kan., c.o. i c.w.u., elektr.),
16) roboty wykończeniowe,
17) wykończenie elewacji,
18) budowa stopy fundamentowej i montaż prefabrykowanego słupa strunobetonowego,
19) przebudowa przyłącza wodociągowego,
20) likwidacja nitki ks przebiegającej pod projektowaną (rozbudowywaną częścią budynku),
21) przyłącze ks wg odrębnego opracowania,
22) utwardzenie nawierzchni gruntowych i zagospodarowanie terenu,
23) obsługi geodezyjnej projektu wraz z powykonawczą mapą geodezyjną,
24) Dokumentacji powykonawczej projektu,
25) Tablic pamiątkowych dotyczących projektu,
26) Przygotowaniu i, po otrzymaniu akceptacji zamawiającego, zamieszczeniu w prasie lokalnej minimum dwukrotnie artykułów dotyczących stanu zaawansowania realizacji projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1440000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1610000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1440000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ciesielsko-Dekarskie i Ogólnobudowlane, Klub Dziecięcy Calineczka Jan Szpajcher

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160126010

7.3.3) Ulica: Brzeska 68

7.3.4) Miejscowość: Popielów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-090

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1440000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.