eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wręczyca Wielka › Wymiana źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji c.o. i c.o.w. oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu w Truskolasach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji c.o. i c.o.w. oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu w Truskolasach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Wręczyca Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-130

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3170245

1.5.8.) Numer faksu: 34 3170215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wreczyca-wielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwwreczycawielka.e-zp.finn.pl/procurements/56/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji c.o. i c.o.w. oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu w Truskolasach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b876e7c4-1e3e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046155/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wymiana źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji c.o. i c.o.w. oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu w Truskolasach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOW.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji c.o. i c.o.w. oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w Przedszkolu w Truskolasach.
Zadanie będzie realizowane w Przedszkolu w Truskolasach, ul. Rynek 2a, 42-133 Truskolasy.
Zadanie zostanie zrealizowane poprzez:
- demontaż nieefektywnego źródła ciepła w postaci kotła na ekogroszek (kocioł z 2009 r.),
- zakup i montaż kaskady dwóch pomp ciepła typu powietrze-woda 2x15kW,
- modernizacja instalacji c.o: nowe pompy obiegowe, zawory mieszające, zawory odcinające, elementy łączące, część instalacji w kotłowni, grzejniki, głowice termostatyczne, zawory grzejnikowe do głowic termostatycznych, zasobnik ciepłej wody dedykowany do pompy ciepła 300l, zbiornik buforowy c.o. 600l z grzałkami bufora, prace elektryczne - osobna skrzynka elektryczna, zabezpieczenie pompy, grzałek bufora, sterowanie pompami w kaskadzie
- zakup i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej do zasilania mi.in. pompy ciepła – mikroinstalacja (11kW) na konstrukcji balastowej zostanie zamontowana na dachu budynku przedszkola, zamontowane zostaną optymalizatory mocy oraz falownik sieciowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlanym (załącznik nr 6 do SWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania (załącznik nr 7 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170109,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279911,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170109,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Specjalistycznych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego CEN-RAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278065432

7.3.3) Ulica: Chorzowska 25

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170109,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.