eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gózd › Modernizacja oświetlenia w obiektach szkolnych Publicznych Szkół Podstawowych w Kuczkach- Kolonii, Małęczynie i Klwatce Królewskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia w obiektach szkolnych Publicznych Szkół Podstawowych w Kuczkach- Kolonii, Małęczynie i Klwatce Królewskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W GOŹDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672982741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 7

1.5.2.) Miejscowość: Gózd

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@gozd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.gozd.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia w obiektach szkolnych Publicznych Szkół Podstawowych w Kuczkach- Kolonii, Małęczynie i Klwatce Królewskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a89ec3-1015-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076174/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oświetlenia w obiektach szkolnych Publicznych Szkół Podstawowych w Kuczkach- Kolonii, Małęczynie i Klwatce Królewskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275240

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.26.2023.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 278684,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację oświetlenia w budynku szkoły w Kuczkach- Kolonii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

31524120-2 - Oświetlenie sufitowe

4.5.5.) Wartość części: 100855,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację oświetlenia budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Małęczynie wraz z boiskiem szkolnym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

31524120-2 - Oświetlenie sufitowe

4.5.5.) Wartość części: 120142,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację oświetlenia budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Klwatce Królewskiej wraz z boiskiem szkolnym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

31524120-2 - Oświetlenie sufitowe

4.5.5.) Wartość części: 57686,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dokumentacji zamówienia publicznego znalazły się sprzeczne zapisy dotyczące sporządzenia oferty na podstawie kosztorysów ofertowych, a ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia, co spowodowało różną ich interpretację przez Wykonawców. Wobec powyższego Zamawiający nie miał możliwości dokonać oceny ofert i równego potraktowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dokumentacji zamówienia publicznego znalazły się sprzeczne zapisy dotyczące sporządzenia oferty na podstawie kosztorysów ofertowych, a ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia, co spowodowało różną ich interpretację przez Wykonawców. Wobec powyższego Zamawiający nie miał możliwości dokonać oceny ofert i równego potraktowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dokumentacji zamówienia publicznego znalazły się sprzeczne zapisy dotyczące sporządzenia oferty na podstawie kosztorysów ofertowych, a ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia, co spowodowało różną ich interpretację przez Wykonawców. Wobec powyższego Zamawiający nie miał możliwości dokonać oceny ofert i równego potraktowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.