eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Utworzenie "Placu zabaw i siłowni na świeżym powietrzu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Gliwicach" (GBO)



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie "Placu zabaw i siłowni na świeżym powietrzu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Gliwicach" (GBO)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. KRÓLA JANA III SOBIESKIEGO W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000721656

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp9.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gliwicesp9.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84ffe2ff-24ca-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie "Placu zabaw i siłowni na świeżym powietrzu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Gliwicach" (GBO)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84ffe2ff-24ca-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063505/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa placu zabaw, montaż urządzeń do zabawy i ćwiczeń, miękkiej nawierzchni oraz rewalidacji przyległych terenów zielonych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP9.260.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacja terenu - budowa placu zabaw wraz z pracami towarzyszącymi – pierwszy etap wg nomenklatury dokumentacji projektowej w zakresie budowy placu zabaw z uwzględnieniem zapisów rozdziału 3 SWZ i drugi etap wg nomenklatury dokumentacji projektowej w zakresie wykonania schodów z uwzględnieniem zapisów rozdziału 3 SWZ.

Uwagi:
a) zamawiający ogranicza zakres dostawy i montażu urządzeń zabawowych do urządzenia oznaczonego numerem 5 kod 00764 – zestaw sprawnościowy
b) przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania ławek z cegły oznaczonych numerem 11
c) przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu ławek oznaczonych numerem 10 kod 6025
d) przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu koszów na odpady
e) przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy pochylni
f) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nasadzeń zastępczych wg decyzji nr 328/0S/2021wydanej przez Marszałka Województwa Śląskiego pod następującymi warunkami: nasadzenia zastępczego w liczbie 2 sztuk drzew z gatunku klon czerwony oraz 2 sztuk drzew z gatunku głóg jednoszyjkowy, minimalny obwód pnia drzewa, mierzonego na wysokości 100 cm winien wynosić przynajmniej 12 cm. Zamawiający, w trakcie robót wskaże na działce 280 miejsca nasadzeń

Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej w wysokości ryczałtowej 500,00 złotych brutto,
- wykona postanowienia decyzji – zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę
- wykona postanowienia decyzji – pozwolenie na budowę
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe,
- wywiezie i podda utylizacji odpady,
- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia,
- pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp.
- zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki
- wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru zlecenia w terminie umownym oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(3 egzemplarze),
- uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu,
- będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt,
- zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane,
- doprowadzi teren do stanu pierwotnego, np. odtworzenie nawierzchni, obsianie trawą, itp.
- wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe strefy robót, terenu robót, chodników (z odpowiednim oznakowaniem robót), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót,
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, w tym utrzymywanie w czystości nawierzchni utwardzonych
- przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia – wersja papierowa oraz wersja elektroniczna(skany dokumentów),

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
- przedmiar robót - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- dokumentacja projektowa opisana jako etap 1-plac zabaw - załącznik nr 14.1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- dokumentacja projektowa opisana jako etap 2-schody, pochylnia - załącznik nr 14.1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- decyzja administracyjna- zgloszenie robót nie wymagajacych pozwolenia na budowę - załącznik nr 16 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- decyzja administracyjna- pozwolenie na budowę - załącznik nr 17 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- rysunek poglądowy trasy sieci ciepłowniczej planowanej do wykonania przez innego wykonawcę - załącznik nr 18 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)









Przedstawione w ww. dokumentach dokładne określenia opisujące przedmiot zamówienia poprzez np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, towarów, urządzeń, odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, certyfikatów czy innych elementów zamówienia nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach/ właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia kryteria oceny równoważności określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, poprzez np. przedstawienie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego rozwiązania równoważnego. Jeżeli zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych uzgodnień, Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian oraz dokonania niezbędnych formalności we własnym zakresie i na własny koszt.

Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.

Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Podczas wizji lokalnej wykonawca winien między innymi
zapoznać się z miejscem i zakresem rzeczowym robót objętych zamówieniem. W celu umożliwienia
zainteresowanym odbycia wizji lokalnej, ze względu na trwające ograniczenia sanitarne, Zamawiający ustala
termin wizji na dzień 20.07.2023 r. oraz 27.07.2023 r. o godz. 10.00. Do oferty wymagane jest złożenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej o treści załącznika nr 10 do SWZ.
W przypadku braku przeprowadzenia wizji Zamawiający odrzuci ofertę.

Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych,
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00,
d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego,
e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki,
f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki – termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie roku szkolnego w godzinach od 14.00 do 19.00. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie wakacji w godzinach od 7.00 do 19.00.
g) zamawiający informuje, że w okresie wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia mogą być wykonywane na terenie szkoły roboty związane z budową sieci ciepłowniczej – plan robót wg załącznika nr 18 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający nie zwiększył kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postepowanie zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.