eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wyremontuj - lokal przy ul. Legionowej 2 w Białymstoku.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wyremontuj - lokal przy ul. Legionowej 2 w Białymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wyremontuj - lokal przy ul. Legionowej 2 w Białymstoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-287b0c2a-276b-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Remont ze zmianą sposobu użytkowania lokalu w budynku przy ul. Legionowej 2 na potrzeby Punktu Informacji Turystycznej, zaprojektuj - wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323994/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.263.44.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 238698,8 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wyremontuj, tj. opracowanie dokumentacji projektowej lokalu z przeznaczeniem na Punkt Informacji Turystycznej, uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych, remont i przekazanie do użytkowania lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych lokalu przy ul. Legionowej 2 w Białymstoku.
2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych.
Lokal znajduje się na parterze i w piwnicy budynku mieszkalno - usługowego, wolnostojącego, pięciokondygnacyjnego podpiwniczonego z dachem jednospadowym (lokal po byłej kwiaciarni ŻONKIL). Budynek zlokalizowany jest w Białymstoku przy ulicy Legionowej 2 na działce nr 1439/9 w obrębie
11-Śródmieście. Projektowany lokal powinien mieć estetyczne wykończenie i praktycznie wnętrze z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych. W lokalu w sezonie będą pracowały 4 osoby
(2 kobiety i 2 mężczyzn). Wokół istnieje zabudowa miejska.
3. Charakterystyczne parametry określające wielkość lokalu:
1) wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe lokalu PIT:
a) pow. lokalu - 32,23 m2,
b) pow. zaplecza 17,14 m2,
c) sanitariat 2,93 m2,
d) wysokość pomieszczeń parteru - 3,80 m,
e) pow. piwnicy - 26,24 m2,
f) wysokość pomieszczeń w piwnicy 2,2 m,
2) lokal powinien być wyposażony w następujące instalacje:
a) wodno - kanalizacyjną,
b) centralnego ogrzewania,
c) ciepłej wody użytkowej,
d) jednostkę klimatyzacyjną,
e) kurtynę powietrzną,
f) gniazd wtykowych,
g) oświetleniową (ogólna, awaryjna, ewakuacyjna),
h) siłową,
i) alarmową,
j) teletechniczna,
k) przepięciową,
l) wyłącznik ppoż.
4. Zagospodarowanie terenu. Teren objęty opracowaniem zgodnie z Załącznikiem nr 1 - oznaczenie: A, B, C, D na działkach o nr ewid. 1439/9, 1441/2 i 1479/1, obręb 11- Śródmieście w Białymstoku.
5. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia:
1) uwarunkowania formalno-prawne. Teren opracowania położony na działkach stanowiących własność Gminy i Miasta Białystok zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku. Lokal
(po byłej kwiaciarni ŻONKIL) położony jest przy ul. Legionowej 2 w obrębie 11 – Śródmieście na części działek o nr ewid. gr. 1439/9, 1441/2 i 1479/1 w obrębie 11 – Śródmieście w Białymstoku. Remontowany lokal znajduje się na parterze i w piwnicy w/w. budynku, który położony jest na obszarze wpisanym do rejestru zabytków. Opracowanie powinno być zgodne z Uchwałą nr XLVIII/543/13 Rady Miejskiej Białystok z dnia 25 czerwca 2013 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części osiedla Centrum w Białymstoku (rejon ul. Rynek Kościuszki i Sienkiewicza). Inwestor dysponuję następującą dokumentacją dla projektowanego lokalu przeznaczonego na Punkt Informacji Turystycznej:
a) program funkcjonalno-użytkowy,
b) załącznika nr 1 - zakres terenu objętego opracowaniem A, B, C, D,
c) inwentaryzacja budynku przy ul. Legionowej 2 w Białymstoku (Opracowanie dotyczy pomieszczeń po kwiaciarni ŻONKIL),
d) uchwała nr XLVIII/543/13 Rady Miejskiej Białystok z 25 czerwca 2013 r.,
2) uwarunkowania geotechniczne. Nie są wymagane badania geotechniczne, opracowanie dotyczy budynku istniejącego,
3) uwarunkowania komunikacyjne. Nie przewiduje się zmiany układu komunikacyjnego. Układ komunikacyjny istniejący,
4) uwarunkowania środowiskowe. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 r. Nr 213, poz. 1397, z późn. zm.), planowane przedsięwzięcie nie znajduje się na liście przedsięwzięć, dla których sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko może być wymagane.
Planowane przedsięwzięcie nie jest zlokalizowane na obszarach przyrodniczo cennych, objętych ochroną w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009r., Nr 150, poz. 1220 ze zm.). W rejonie inwestycji i w strefie jej potencjalnego oddziaływania nie występują wyznaczone obszary Natura 2000, jak również nie występują potencjalne obszary Natura 2000.
Najbliższe obszary Natura 2000 to Puszcza Knyszyńska, dość silnie rozczłonkowany kompleks leśny, którego wiele fragmentów zachowało jeszcze naturalny charakter. Obszar jest objęty ochroną wg. dyrektywy ptasiej i siedliskowej,
5) uwarunkowania związane z ochroną dziedzictwa kulturowego i zabytków. Zgodnie z opinią oraz decyzją Podlaskiego Konserwatora Zabytków w Białymstoku wydanymi w kwietniu 2014 r. teren położenia powyższego lokalu usługowego jest wpisany do rejestru zabytków. Budynek i lokal nie jest ujęty w gminnej, ani w wojewódzkiej ewidencji zabytków. W związku z tym należy stwierdzić, że teren jest obiekty ochroną konserwatorską. Sposób postępowania z tymi obiektami ustalają zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części osiedla Centrum
w Białymstoku (rejon ul. Rynek Kościuszki i Sienkiewicza).
6. Ogólne właściwości funkcjonalno - użytkowe. Głównym celem remontu jest dostosowanie lokalu po byłej kwiaciarni Żonkil do potrzeb Punktu informacji Turystycznej.
7. Szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe:
1) zestawienie powierzchni lokalu:
nr Nazwa pomieszczenia Powierzchnia [m2]
1 Piwnica 26,24
2 Zaplecze 17,14
3 Sanitariat 2,93
4 Pomieszczenie usługowe 32,23
Suma: 78,54







2) zagospodarowanie terenu. Elementy zagospodarowania terenu istniejące i projektowane:
a) podjazd dla niepełnosprawnych,
b) pozostałe elementy pozostają istniejące, bez zmian,
3) układ komunikacyjny. Dojazd do lokalu istniejący,
4) zestawienie projektowanych przyłączy - przyłącza istniejące,
5) dostosowania lokalu. Budynek powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
6) zakres dopuszczalnych przekroczeń od podanych wartości. Charakterystyczne parametry podane
w pkt. 4 zostały określone na podstawie istniejącego lokalu. Na etapie sporządzania dokumentacji projektowej mogą wystąpić dodatkowe okoliczności, które mogą spowodować zmianę przyjętych parametrów. W przypadku zaistnienia takich okoliczności wszelkie zmiany i przekroczenia wymagają akceptacji Zamawiającego.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASbud Sławomir Adamczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422703028

7.3.3) Ulica: Piaskowa 36a

7.3.4) Miejscowość: Niewodnica Korycka

7.3.5) Kod pocztowy: 18-106

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.