eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytna › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 600 000,00 zł dla Gminy Szczytna



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 600 000,00 zł dla Gminy Szczytna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZYTNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 42

1.5.2.) Miejscowość: Szczytna

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74-86-83-305

1.5.8.) Numer faksu: 74-86-83-020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szczytna@szczytna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczytna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0a2a077f-fba3-4d8a-b3a3-b004ce46873e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność wynikająca z przepisów ustawy o samorządzie gminnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 600 000,00 zł dla Gminy Szczytna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84689f42-346a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063723/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 600 000,00 zł dla Gminy Szczytna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348841/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Szczytna w wysokości 3.600.000,00 zł
1) Przeznaczenie kredytu – kredyt przeznaczony będzie na pokrycie planowanego deficytu.
2) Uruchomienie kredytu będzie następować w formie bezgotówkowej poprzez realizację dyspozycji Zamawiającego. Wypłata środków będzie dostosowana do bieżących potrzeb finansowych.
3) Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 30 grudnia 2022 r.
4) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stawki bazowej WIBOR 3 M – ustalonej na ostatni dzień miesiąca poprzedzający okres odsetkowy powiększonej o stałą marżę banku.
5) Zamawiający nie przewiduje prowizji od udzielenia kredytu.
6) Stawka procentowa na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie aktualnych stawek WIBOR 3 M ustalonych na ostatni dzień miesiąca poprzedzający okres odsetkowy.
7) Bank będzie obliczał odsetki wyłącznie od wypłaconych transz kredytu.
8) Okres kredytowania od 2022 r. do 31.12.2027 r.
9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia okresu kredytowania w trakcie realizacji umowy.
10) Kredyt spłacany będzie w ratach miesięcznych w latach 2023 – 2027 na ostatni dzień roboczy miesiąca począwszy od roku 2023, tj.
- 12 rat w roku 2023 w wysokości 60.000,00 x 12 m-cy = 720.000,00 zł,
- 12 rat w roku 2024 w wysokości 60.000,00 x 12 m-cy = 720.000,00 zł,
- 12 rat w roku 2025 w wysokości 60.000,00 x 12 m-cy = 720.000,00 zł,
- 12 rat w roku 2026 w wysokości 60.000,00 x 12 m-cy = 720.000,00 zł,
- 12 rat w roku 2027 w wysokości 60.000,00 x 12 m-cy = 720.000,00 zł,
11) Za dzień spłaty raty kredytu przyjmuje się dzień wpływu środków na rachunek kredytowy bądź rachunek techniczny (jeżeli spłata kredytu dokonana zostanie przed terminem określonym w harmonogramie, to dzień ten jest dniem spłaty kredytu).
12) Odsetki od kredytu płatne ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca począwszy od pierwszego pełnego miesiąca po dacie uruchomienia pierwszej transzy kredytu do dnia dokonania ostatniej spłaty raty kapitałowej.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania złożonych dyspozycji uruchomienia transzy kredytu na jeden dzień roboczy przed terminem uruchomienia transzy, wskazanym w tej dyspozycji.
14) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat.
15) W przypadku konieczności aneksowania umowy kredytowej bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat.
16) Za wydanie opinii/zaświadczenia o terminowości spłaty kredytu, bank nie będzie pobierał prowizji i innych dodatkowych opłat.
17) W przypadku konieczności otwarcia w banku udzielającym kredyt, dodatkowych kont służących do obsługi kredytu, bank nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji z tego tytułu.
18) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
19) Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
20) W ramach zamówienia zostanie podpisana jedna umowa kredytowa.
21) Skarbnik złoży kontrasygnatę na deklaracji wekslowej stanowiącej zabezpieczenie umowy kredytowej.
22) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez żadnych
konsekwencji finansowych.
23) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzania aneksu, z zastrzeżeniem, że minimalna kwota kredytu wyniesie 2.000.000,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780735,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780735,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780735,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kłodzku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 883-000-99-51

7.3.3) Ulica: Plac Bolesława Chrobrego 4,

7.3.4) Miejscowość: Kłodzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780735,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.