eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza Mariańska › Nadzór inwestorski nad realizacją budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-301123b8-0905-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025922/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci wodociągowych oraz sieci kanalizacyjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: pn.: „Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej w miejscowościach Studzieniec i Zator”.
Część pierwsza zamówienia obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową następujących sieci wodociągowych:
1/ Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Studzieniec, w obrębie drogi wewnętrznej poło-
żonej na działce nr ewid. 182 oraz w obrębie działek prywatnych o nr ewid. 4/38, 4/39 i 4/40.
2/ Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zator w obrębie drogi wewnętrznej położonej
na działkach nr ewid. 208/2, 230 i 209/2.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej w miejscowościach Studzieniec i Zator oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Budy Zaklasztorne – Długokąty, Długokąty – Puszcza Mariańska oraz Bartniki, z podziałem na części.
Rodzaj i zakres robót podstawowych, nad których realizacją ma być pełniony nadzór inwestorski określają - projekty budowlane stanowiące załączniki nr 16a, 16b do SWZ, projekty wykonawcze (techniczne), stanowiące załącznik nr 17 do SWZ, przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 18a i 18b do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), stanowiące załączniki nr 19a, 19b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 12800,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: pn.: „Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Budy Zaklasztorne – Długokąty, Długokąty – Puszcza Mariańska oraz Bartniki”.
Część druga zamówienia obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową następujących sieci kanalizacji sanitarnej:
1/ Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Budy Zaklasztorne i Długokąty,
w obrębie drogi gminnej nr 470204W położonej na działkach nr ewid. 356 i 273 w miejscowości
Budy Zaklasztorne i na działkach nr ewid. 20 i 206 w miejscowości Długokąty.
2/ Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Długokąty i Puszcza Mariańska,
w obrębie drogi gminnej nr 470204W położonej na działce nr ewid. 20 w miejscowości
Długokąty i w obrębie drogi gminnej nr 470245W położonej na działkach nr ewid. 76 i 127
w miejscowości Długokąty oraz na działce nr ewid. 71/13 w miejscowości Puszcza Mariańska.
3/ Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartniki, w obrębie działek prywatnych
o nr ewid. 341, 342, 344/1, 344/5, 345/1, 345/5, 484, 487, 489, 491/1, 493, 495, 498,
położonych wzdłuż drogi powiatowej nr 4718W – ul. Miodowej, wraz z przejściem kanalizacji
pod drogą powiatową położoną na działce nr ewid. 379.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej w miejscowościach Studzieniec i Zator oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Budy Zaklasztorne – Długokąty, Długokąty – Puszcza Mariańska oraz Bartniki, z podziałem na części.
Rodzaj i zakres robót podstawowych, nad których realizacją ma być pełniony nadzór inwestorski określają - projekty budowlane stanowiące załączniki nr 11a, 11b i 11c do SWZ, projekty wykonawcze (techniczne), stanowiące załączniki nr 12a, 12b i 12c do SWZ, przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 13a, 13b i 13c do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), stanowiące załączniki nr 14a, 14b i 14c do SWZ. oraz opinie geotechniczne wraz z dokumentacją z badań podłoża gruntowego oraz projektem geotechnicznym, stanowiące załączniki nr 15a, 15b i 15c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 66183,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDINPROJEKT Jan Jarecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360006865

7.3.3) Ulica: ul. Feliksów 38a

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92865,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDINPROJEKT Jan Jarecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360006865

7.3.3) Ulica: ul. Feliksów 38a

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.