eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › "Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnic MOK na studio nagrań wraz z budową schodów zewnętrznych i podnośnika dla osób niepełnosprawnych (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnic MOK na studio nagrań wraz z budową schodów zewnętrznych i podnośnika dla osób niepełnosprawnych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury w Nowej Rudzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2a

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mok@mok.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.nowaruda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Miejski Ośrodek Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń piwnic MOK na studio nagrań wraz z budową schodów zewnętrznych i podnośnika dla osób niepełnosprawnych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a194757-32c4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4. Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków pochodzących z dofinansowania w ramach projektu pn.: Poprawa oferty kulturalnej Miejskiego Ośrodka Kultury w Nowej Rudzie dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344302/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOK.271.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje zamierzenie budowlane polegające na remoncie i adaptacji części pomieszczeń piwnic Miejskiego Ośrodka Kultury w Nowej Rudzie na studio nagrań wraz z budową schodów zewnętrznych i podnośnika dla osób niepełnosprawnych.
Zamierzona inwestycja obejmuje:
• Budowę schodów zewnętrznych wraz podnośnikiem dla osób niepełnosprawnych
• Remont pomieszczeń wewnątrz budynku
• Wykonanie instalacji elektrycznych
• Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z centralą
Uwagi ogólne:
1) Wykonawca zapewnia obsługę geotechniczną i geodezyjną w zakresie realizacji łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej wraz z zgłoszeniem zmian w Ośrodku dokumentacji geodezyjnej.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji odbiorowej (dokumentacji powykonawczej)
3) W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich zobowiązań, które są nałożone na Zamawiającego w uzgodnieniach, zgodach, decyzjach poszczególnych organów administracyjnych, zarządców sieci itp.
4) Przedmiotowe opracowanie projektowe uzyskało wymagane opinie i uzgodnienia. W przypadku jeśli któreś z nich utraciły swoje ważności i przedłużenia bądź uzyskanie nowych jest niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, Wykonawca winien je uzyskać we własnym zakresie i na własny koszt na podstawie upoważnień, których udzieli mu Zamawiający. Powyższe dotyczy również uzgodnień dotyczących zajęcia pasów drogowych oraz dotyczących organizacji ruchu (jeżeli zachodzi taka konieczność). Do obowiązków Wykonawcy należy również poniesienie wszelkich kosztów związanych z uzyskaniem pozwoleń/zgód i dokonaniem uzgodnień.
5) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i zabezpieczenia placu budowy.
6) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu prac i odtworzenia wszystkich obiektów oraz dróg dojazdowych które uległy uszkodzeniu podczas realizacji robót
7) Okres gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag.
8) W przypadku gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych.
9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
10) Wykonawca zobowiązany jest opracować wszelką niezbędną dokumentację, zgłosić i uzyskać prawomocną decyzję pozwolenia na użytkowanie na podstawie upoważnień, których udzieli mu Zamawiający.
11) Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary Robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią podstawy określenia zakresu przedmiot zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
2. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i załączniku, o których mowa w pkt 3.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
4. Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków pochodzących z dofinansowania w ramach projektu pn.: Poprawa oferty kulturalnej Miejskiego Ośrodka Kultury w Nowej Rudzie dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenia zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty.

UZASADNIENIE PRAWNE:
Podstawą prawną unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.