eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawonia › Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sucha Wielka



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sucha Wielka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawonia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka

1.5.2.) Miejscowość: Zawonia

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-106

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rolnictwo@zawonia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawonia.pl/19/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/627933

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sucha Wielka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-269fea3d-f08a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037437/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sucha Wielka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214651/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11913344,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sucha Wielka”. Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych oraz Programu Rządowego Fundusz POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych
2. Zaprojektowanie robót budowlanych nastąpi w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sucha Wielka”. Program Funkcjonalno – Użytkowy przez został wykonany został przez: Biuro Inwestorskie Janusz Rybka, 54-129 Wrocław, ul. Idzikowskiego 32A/3.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia
- województwo: dolnośląskie,
- powiat: trzebnicki,
- gmina: Zawonia,
- obręb ewidencyjny: Zawonia,
- numery ewidencyjny działki: 86/1.
4. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje: modernizację procesu biologicznego oczyszczania ścieków, stwarzająca zdolność zwiększonego odbioru i skutecznego oczyszczenia ścieków z terenu Aglomeracji oraz perspektywicznie z pozostałych miejscowości gminy Zawonia, w stopniu wymaganym przez obowiązujące normy prawne. Od strony technicznej modernizacja polegać będzie na budowie nowego układu technologicznego do biologicznego oczyszczania ścieków oraz na właściwym rozwiązaniu zagadnienia przeróbki osadu. Istniejące rozwiązania wstępnego oczyszczania ścieków (przed biologią) będą wykorzystane lub zmodernizowane.

Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Suchej Wielkiej powinna zapewnić:
a) zwiększenie dopuszczalnego obciążenia oczyszczalni ładunkiem zanieczyszczeń z 2100 RLM do 5500 RLM;
b) poprawę efektywności i sprawności pracy ciągu ściekowego oczyszczalni ścieków;
c) zoptymalizowanie energochłonności obiektu;
d) budowę spójnego, nowoczesnego systemu monitoringu i sterowania pracą oczyszczalni ścieków;
poprzez zaprojektowanie i wykonanie robót:
• likwidacja istniejącego stawu napowietrzającego Lemna, tymczasowe przystosowanie stawu doczyszczającego Lemna do oczyszczania ścieków na czas budowy, likwidacja stawu doczyszczającego Lemna;
• rozbiórka istniejących obiektów oraz elementów zagospodarowania terenu;
• rozbudowa przepompowni ścieków;
• budowa zbiornika na kratę koszową wraz z dostawą i montażem technologii;
• dostawa i montaż sitopiaskownika wraz z kanałem ulgi (by-pass);
• budowa wiaty dla sitopiaskownika;
• budowa węzła przyjęcia ścieków dowożonych składającego się z: kontenerowej stacji zlewnej, urządzenia do mechanicznego podczyszczania ścieków dowożonych, zbiornika wyrównawczo – uśredniającego, układu biofiltracji gazów odorowych;
• budowa węzła biologicznego oczyszczania ścieków składającego się z: komory rozdziału ścieków (pełniącej funkcję selektora beztlenowego); reaktor biologiczny z osadem czynnym zawieszonym (2 zblokowane komory osadu czynnego o przepływie tłokowym; 2 osadniki wtórne pionowe (lejowe); stacja dmuchaw komór osadu czynnego; stacja dozowania koagulantu;
• budowa węzła odwadniania osadu składającego się z: komory tlenowej stabilizacji osadu; dostawie i montażu prasy taśmowej; stacji przygotowania roztworu polielektrolitu, przenośników ślimakowych, silosu na wapno wraz instalacją higienizacji wapnem; stacji dmuchaw KTSO; magazyn osadu;
• wykonanie sieci międzyobiektowych;
• wykonanie instalacji elektrycznych zasilających urządzenia oraz instalacji AKPiA wraz z urządzeniami pomiarowymi;
• dostawa i montaż agregatu prądotwórczego;
• budowa budynku technicznego;
• remont istniejącego budynku obsługi;
• dostawa i montaż wagi najazdowej;
• budowa dróg i placów;
• zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem terenu; oświetlenie terenu;
• przebudowa wylotu ścieków oraz schodów wraz z barierkami;
• dostawa dwóch kontenerów KP7 wraz z budową wiaty na kontenery;
• dostawa wyposażenia laboratorium chemicznego.

Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, został określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Opisie Przedmiotu Zamówienia OPZ, stanowiącym część III SWZ, Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz w Części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje dokumentację projektową, wykona roboty budowlane oraz będzie sprawował nadzór autorski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opracowania oraz inne obowiązki Wykonawcy, określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń

51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17429100,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21664061,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17429100,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Newater Sp. z o.o. Sp.k, ul. Grunwaldzka 186 80-266 Gdańsk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sebastian Wdowiak Firma Ogólnobudowlana MAS-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992872309

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-266

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17429100,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.