eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Budowa drogi gminnej o nr ewid. 117468 R w miejscowości Zagórz wraz z infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2023-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej o nr ewid. 117468 R w miejscowości Zagórz
wraz z infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: Zagórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b12e914a-1993-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej o nr ewid. 117468 R w miejscowości Zagórz
wraz z infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b12e914a-1993-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079225/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa drogi gminnej o nr ewid. 117468 R w miejscowości Zagórz wraz z infrastrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla Zamawiającego objętych inwestycją pn. „Budowa drogi gminnej o nr ewid. 117468R w miejscowości Zagórz wraz
z infrastrukturą techniczną”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych objętych inwestycją zgodnie z zaznaczonym kolorem niebieskim zakresem przewidzianym do realizacji w Etapie I na mapach zagospodarowania terenu stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
2. Dla realizacji inwestycji Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego.
3. Zadanie obejmuje w szczególności:
• budowę odcinka drogi klasy „D”,
• budowę poboczy
• budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych
• budowę rowów przydrożnych wraz z przepustami
• budowę wpustów deszczowych
• budowę studni rekwizycyjnych
• budowę sieci kanalizacji deszczowej
• rozbiórkę istniejących ogrodzeń wraz z wykonaniem tymczasowych
• budowę wodociągu oraz kanalizacji sanitarnej
• budowę kanału technologicznego
• przebudowę sieci elektroenergetycznej
• przebudowę oraz zabezpieczenie sieci gazowej
• montaż barier energochłonnych
• wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu
• wycinkę drzew i krzewów

Uwaga!!!
1. Dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót. Wykonawca zobowiązany jest wykonać jedynie zakres zgodnie z zaznaczonym kolorem niebieskim zakresem przewidzianym do realizacji w Etapie I na mapach zagospodarowania terenu stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru archeologicznego przy wykonywaniu prac ziemnych. Nadzór musi być wykonywany przez uprawnionego badacza, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji przedmiotowego zakresu inwestycji zgodnie z prawem budowlanym Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie załącznik Nr 9 do SWZ.
5. Zamawiający informuje, że przedmiar, który załącza do postępowania ma charakter pomocniczy z uwagi na rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego przeliczenia ilości robót do wykonania w przedmiotowym etapie na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. Dokumentacja projektowa stanowi postawę do wyceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3159838,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Budowlano Transportowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370739135

7.3.3) Ulica: Zawadka, 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1590000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.