Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00286921/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej o nr ewid. 117468 R w miejscowości Zagórz
wraz z infrastrukturą techniczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Zagórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b12e914a-1993-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej o nr ewid. 117468 R w miejscowości Zagórzwraz z infrastrukturą techniczną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b12e914a-1993-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079225/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa drogi gminnej o nr ewid. 117468 R w miejscowości Zagórz wraz z infrastrukturą techniczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla Zamawiającego objętych inwestycją pn. „Budowa drogi gminnej o nr ewid. 117468R w miejscowości Zagórz wraz
z infrastrukturą techniczną”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych objętych inwestycją zgodnie z zaznaczonym kolorem niebieskim zakresem przewidzianym do realizacji w Etapie I na mapach zagospodarowania terenu stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
2. Dla realizacji inwestycji Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego.
3. Zadanie obejmuje w szczególności:
• budowę odcinka drogi klasy „D”,
• budowę poboczy
• budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych
• budowę rowów przydrożnych wraz z przepustami
• budowę wpustów deszczowych
• budowę studni rekwizycyjnych
• budowę sieci kanalizacji deszczowej
• rozbiórkę istniejących ogrodzeń wraz z wykonaniem tymczasowych
• budowę wodociągu oraz kanalizacji sanitarnej
• budowę kanału technologicznego
• przebudowę sieci elektroenergetycznej
• przebudowę oraz zabezpieczenie sieci gazowej
• montaż barier energochłonnych
• wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu
• wycinkę drzew i krzewów
Uwaga!!!
1. Dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót. Wykonawca zobowiązany jest wykonać jedynie zakres zgodnie z zaznaczonym kolorem niebieskim zakresem przewidzianym do realizacji w Etapie I na mapach zagospodarowania terenu stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru archeologicznego przy wykonywaniu prac ziemnych. Nadzór musi być wykonywany przez uprawnionego badacza, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji przedmiotowego zakresu inwestycji zgodnie z prawem budowlanym Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji umożliwiającej realizację inwestycji stanowiącej jednolicie załącznik Nr 9 do SWZ.
5. Zamawiający informuje, że przedmiar, który załącza do postępowania ma charakter pomocniczy z uwagi na rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego przeliczenia ilości robót do wykonania w przedmiotowym etapie na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ. Dokumentacja projektowa stanowi postawę do wyceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3159838,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Budowlano Transportowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370739135
7.3.3) Ulica: Zawadka, 50
7.3.4) Miejscowość: Zawadka
7.3.5) Kod pocztowy: 38-711
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Henryk Biłas Firma Usługowo-Handlowa, Budowlano-Transportowa
jakie przetargi wygrała firma
Henryk Biłas Firma Usługowo-Handlowa, Budowlano-Transportowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1590000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.