eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Zakup rolby do pielęgnacji tafli lodowiska miejskiego w Złotowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup rolby do pielęgnacji tafli lodowiska miejskiego w Złotowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZŁOTOWSKIE CENTRUM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301011781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Mickiewicza 18

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zcas.zlotow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zcas.zlotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup rolby do pielęgnacji tafli lodowiska miejskiego w Złotowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ee19c0b-4339-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00343947/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup "rolby" do pielęgnacji tafli lodowiska miejskiego w Złotowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ee19c0b-4339-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. korzystanie z platformy jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl 4. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk 'przeglądaj postępowania/konkursy") 5. Identyfikator (ID) postępowania ocds-148610-6ee19c0b-4339-11ee-a60c-9ec5599dddc1. 6. Wykonawca zamierzający brać udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu 'Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Pozostałe informacje w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte w SWZ na stronie postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ee19c0b-4339-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ee19c0b-4339-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ee19c0b-4339-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup rolby do pielęgnacji tafli lodowiska miejskiego w Złotowie.
Istotne warunki zamówienia:
1. Rolba samojezdna dostosowana do pracy na lodowiskach o wymiarach 20 x 30m lub 20 x 35 m gwarantująca właściwe utrzymanie tafli lodu - szczególnie na łukach lodowiska.
2. Silnik rolby zasilany: benzyna + LPG .
3. Rolba fabryczna nieużywana – nowa.
4. Dostawa rolby do Zamawiającego po stronie Dostawcy (na wskazany adres lodowiska).
5. Dodatkowe wymagania techniczne dotyczące wyposażenia rolby:
a) Zbiornik na wodę o pojemności minimum 300 l
b) Zbiornik na śnieg podnoszony hydraulicznie z możliwością automatycznego opróżniania o poj. minimum 1,35 m³
c) Maksymalny promień skrętu – 3,5 m
d) Maksymalna waga maszyny – 2200 kg (netto)
e) Maksymalna długość – 3500 mm
f) Maksymalna wysokość – 165 cm
g) Napęd na 4 koła
h) Wspomaganie układu kierowniczego
i) Opony posiadające tzw. kolce metalowe polepszające przyczepność do podłoża.
j) Maszyna wyposażona w obrotową szczotkę boczną sterowaną hydraulicznie oraz agregat strugający utrzymujący stały hydrauliczny docisk do lodu, wyposażony w system regulacji głębokości skrawania ze stałym ustawieniem noża w żądanej pozycji. Głębokość skrawania od 0,01 00 do 3 mm. Nóż strugający o szerokości roboczej minimum 160 cm zamontowany w maszynie plus minimum 1 nóż zapasowy;
k) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi maszyny) oraz praktycznego przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi maszyny, zasad podstawowego serwisowania, zakończone wydaniem dokumentu potwierdzającego odbycie szkolenia;
l) Gwarancja na rolbę – min. 36 miesięcy.
Ponadto maszyna musi być wyposażona w:
m) system podnoszenia i przechylania zbiornika śniegu w celu łatwego opróżniania
n) oświetlenie zewnętrzne + ostrzegawcze
o) fotel operatora z funkcją STOP (awaryjne wyłączenie) i pasami bezpieczeństwa
p) rolka dystansująca od bandy;
q) rolba musi być wyposażona we wskaźniki optyczne niezbędne do wskazań prawidłowej pracy
- wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, ładowania akumulatora, obrotów silnika, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik ciśnienia oleju.
6. Konstrukcja rolby musi zapewniać możliwość przygotowania tafli lodu o powierzchni do 800 m² w nieprzekraczalnym czasie 30 min. biorąc pod uwagę zebranie warstwy śniegu w pierwszej kolejności, a następnie finalne wygładzenie tafli lodu poprzez naniesienie warstwy gorącej wody.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, dostarczył co najmniej dwie rolby (samojezdne maszyny do pielęgnacji lodu). Zrealizowanie powyższych dostaw musi być udokumentowane załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.117 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych składają oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3.
3) Pełnomocnictwo (jeśli wymagane).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zawarte w SWZ, część XI

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia wskazano w załączniku nr 5 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.