eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Opracowanie strategii marketingowej narracyjnej dla SFR oraz wykonanie, wdrożenie i utrzymanie strony internetowej SFR, BIP SFR oraz strony internetowej Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie strategii marketingowej narracyjnej dla SFR oraz wykonanie, wdrożenie i utrzymanie strony internetowej SFR, BIP SFR oraz strony internetowej Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STUDIO FILMÓW RYSUNKOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363661944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cieszyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8126341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sfr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sfr.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie strategii marketingowej narracyjnej dla SFR oraz wykonanie, wdrożenie i utrzymanie strony internetowej SFR, BIP SFR oraz strony internetowej Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4f450d5-3db1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068919/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie profesjonalnej strony internetowej na potrzeby Studia Filmów Rysunkowych oraz powstającego Centrum Bajki i Animacji przy Studiu Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4f450d5-3db1-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe informacje zawarte są w SWZ pkt 11.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.11.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
11.12. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
11.13. Zamawiający zaleca:
- stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu);
- użycie znacznika czasu;
- nie przesuwanie znaczników na dokumencie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że Administratorem danych osobowych jest Zamawiający.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: sekretariat@sfr.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1. ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3. ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4. art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
a) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 PZP, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
c) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
d) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 9a/2023/DI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 455000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie strategii marketingowej narracyjnej dla nowego obiektu Studia Filmów Rysunkowych – Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO, opracowanie identyfikacji wizualnej dla nowego obiektu Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO oraz zaimplementowanie powyższych poprzez zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej Studia Filmów Rysunkowych wraz z Biuletynem Informacji Publicznej oraz podstroną dla Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji – OKO z systemem sprzedaży biletów oraz z zapewnieniem usługi wsparcia technicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72420000-0 - Usługi w zakresie rozwijania internetu

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72212224-5 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych

72400000-4 - Usługi internetowe

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

4.3.1.Prawo opcji I – opieka powdrożeniowa - techniczna na okres 12 miesięcy - maksymalna wartość 15.000,00 PLN netto.
4.3.2. Prawo opcji II – usługa opieki gwarancyjnej i przedłużenie opieki powdrożeniowej - technicznej w okresie 24 miesięcy (po okresie z opcji I). Maksymalna wartość opcji to 30.000,00PLN netto
4.3.3. Prawo opcji III - opieka powdrożeniowa - deweloperska na okres 12 miesięcy. Maksymalna wartość opcji to 10.000,00 PLN netto.
4.3.4. Prawo opcji IV – przedłużenie opieki powdrożeniowej – deweloperskiej o kolejne 24 miesięcy (po okresie trwania opcji III). Maksymalna wartość opcji to 20.000,00 PLN netto.
4.3.5. Prawo opcji V – tłumaczenie strony na język ukraiński, słowacki i czeski.
Czas wykonania i wdrożenia tłumaczenia strony na każdy z osobna język to 30 dni roboczych od dnia potwierdzenia przez Wykonawcę przyjęcia oświadczenia. Maksymalna wartość opcji to 15.000,00 PLN netto.
Charakterystyka opcji znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia załącznik Nr 1 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Na zamówienia w ramach art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp Zamawiający planuje przeznaczyć kwotę 30.000,00 PLN netto.
Zamówienia podobne będą rodzajowo podobne do usług objętych zamówieniem podstawowym. Będą zbliżone rodzajowo, będą miały podobny charakter i specyfikę. Nowe zamówienie będzie miało związek funkcjonalny z zamówienem podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia / niespełnia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Metodologia pracy nad strategią marketingową (M)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pakiet stron internetowych stanowiących inspirację (S)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNEK ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ (szczegółowo warunki opisane są w pkt 6.2.SWZ):
6.2.4.1. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej czynności polegające na:
a. w ramach 2 usług - opracowaniu i zrealizowaniu strategii kreatywnych opartych na metodzie narracyjnej, poprzez realizację na jej podstawie projektów filmowych lub internetowych lub brandingowych lub eventowych
oraz
b. w ramach 2 usług - opracowaniu i zrealizowaniu brandingów opartych o strategię narracyjną,
oraz
c. w ramach 2 usług - zaprojektowaniu, wykonaniu, wdrożeniu strony internetowej w oparciu o opracowaną strategię marketingową narracyjną, przy czym wartość każdej usługi była nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto, zaś każda z wykonanych stron internetowych musiała:
i. być dostosowana zawartością do obsługi również przez urządzenia mobilne,
ii. zawierać materiały filmowe, graficzne, zdjęcia,
iii. wykorzystywać połączenia z zewnętrznymi aplikacjami za pomocą API.

6.2.4.2. Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia (dysponuje lub będzie dysponował) osoby posiadające tj. co najmniej następujące doświadczenie:
1) jedną osobę, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowała co najmniej 2 projekty oparte o strategię narracyjną dla biznesu;
2) jedną osobę, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła przy projektowaniu i tworzeniu przynajmniej 3 stron internetowych w roli UX Designera,
3) jedną osobę, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła przy projektowaniu i tworzeniu przynajmniej 3 stron internetowych w roli UI Designera,
4) jedną osobę, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła przy projektowaniu i tworzeniu przynajmniej 3 stron internetowych w roli Front-End Developera,
5) jedną osobę, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła przy projektowaniu i tworzeniu przynajmniej 3 stron internetowych w roli Back-End Developera,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń stanowiących załączniki do SWZ w zakresie nie podlegania wykluczeniu na podstawie przesłanek z art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp (tzw. przesłanki wykluczenia obligatoryjne) oraz nie podlegania wykluczeniu 6.1.2. z powodu zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia wykazu usług - załącznik Nr 6 do SWZ
Zamawiający wymaga załączenia wykazu osób - załącznik Nr 8 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

8.1. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
8.1.1. Dokument opisujący metodologie pracy nad strategią marketingową narracyjną, zawierający co najmniej:
1. wskazanie autorstwa metodologii,
2. ramowy plan działań nad strategią marketingową,
3. opis poszczególnych kroków procesu,
4. rezultaty realizacji poszczególnych kroków procesu,
5. przedstawienie metody prowadzenia warsztatów,
6. opis zakresu zaangażowania pracowników Zamawiającego w proces tworzenia strategii marketingowej,
Dokument będzie oceniany w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert.
8.1.2. Portfolio zawierające min. 3 projekty dokumentujące opracowanie i zastosowanie autorskiej metodologii pracy nad strategią marketingową narracyjną.
Dokument będzie oceniany w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert.
8.1.3. Listę co najmniej 5 stron internetowych, stanowiących inspirację do pracy nad stroną internetową Studia Filmów Rysunkowych i podstroną ICBiA OKO wraz z uzasadnieniem wyboru.
Dokument będzie oceniany w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert

Niezłożenie przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożenie przedmiotowych środków dowodowych wskazujących na niezgodność oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny..

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
7.1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej.
UWAGA : W formularzu ofertowym Zamawiający zamieścił do wyceny również pozycje dotyczące wynagrodzenia za opcje. Pozycje te, pomimo że nie stanowią kryterium oceny, muszą zostać wyliczone i wypełnione przez Oferenta.
Ponadto do oferty należy załączyć:
7.1.1.1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3-5 SWZ);
7.1.1.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów;
7.1.1.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w razie potrzeby) – załącznik Nr 7 do SWZ;
7.1.1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli potrzeba);
7.1.1.6. Przedmiotowe środki dowodowe : opisane w punkcie 8 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Opis wymagań dotyczących składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajduje się w pkt 16 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5.1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera Załącznik nr 10 do SWZ.
5.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi umowie.
5.3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Ponadto warunki zmiany umowy zostały opisane w par. 11 umowy stanowiącej załącznik Nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-04 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-04 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 2147483647

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców, którzy złożą oferty niepodlegające odrzuceniu.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

UWAGA !!!! :
Ze względu na możliwość skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wymagane jest (na etapie składania ofert) wypełnienie niniejszego Formularza również w zakresie oferty cenowej dla opcji :
I. Prawo opcji I – opieka powdrożeniowa techniczna =………………złotych netto / 12 m-cy
Sposób wyceny wynagrodzenia : 12 m-cy = 60 godzin tj. 5 godz/m-c
II. Prawo opcji II – opieka pogwarancyjna i przedłużenie opieki powdrożeniowej technicznej =.…złotych netto / 24 m-cy
Sposób wyceny wynagrodzenia : 24 m-ce = 120 godzin tj. 5 godz/m-c
III. Prawo opcji III opieka powdrożeniowa developerska =………………złotych netto / 12 m-cy
Sposób wyceny wynagrodzenia : 12 m-cy = 60 godzin tj. 5 godz/m-c
IV. Prawo opcji IV przedłużenie opieki powdrożeniowej developerskiej =………………złotych netto / 24 m-ce
Sposób wyceny wynagrodzenia : 24 m-ce = 120 godzin tj. 5 godz/m-c
V. Prawo opcji V tłumaczenie strony na język ukraiński, słowacki i czeski – wycena za tłumaczenie wszystkich języków = ……………. złotych netto.

KRYTERIA OCENY OFERT oraz warunki udzielenia prawa opcji zostały szczegółowo opisane w SWZ m.in. pkt. 4, pkt 20

W formularzu ofertowym Zamawiający zamieścił do wyceny również pozycje dotyczące wynagrodzenia za opcje. Pozycje te, pomimo że nie stanowią kryterium oceny, muszą zostać wyliczone i wypełnione przez Oferenta. Pominięcie którejkolwiek pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.