eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie kompleksowych usług zagospodarowania odpadów komunalnych dla Ośrodka RARS w Świnoujściu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług zagospodarowania odpadów komunalnych dla Ośrodka RARS w Świnoujściu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowska 45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rezerwy strategiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług zagospodarowania odpadów komunalnych dla Ośrodka RARS w Świnoujściu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a02b8396-329b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust. 6
W przeprowadzonym postępowaniu BZzp.261.57.2023 dla części zamówienia odnoszącej się do wykonania usługi dla Ośrodka RARS w Świnoujściu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZzp.261.95.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z Ośrodka należącego do Zamawiającego zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem dla wybranej frakcji odpadów komunalnych.
2. W skład zapotrzebowania, o którym mowa w ust. 1 powyżej wchodzą następujące frakcje odpadów komunalnych:
Frakcje odpadów komunalnych
Rodzaje odpadów Kod odpadu
komunalne niesegregowane (zmieszane) 20 03 01/200301
Szkło i opakowania ze szkła 15 01 07
tworzywa sztuczne 20 01 39
Opakowania z tworzyw sztucznych 150102
papier i tektura 20 01 01
Opakowania z papieru i tektury 150101
bio 200201
wielkogabarytowe 200307
zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu 170904

3. Szacowana ilość danego asortymentu oraz częstotliwość świadczenia usług przez Wykonawcę została opisana w ust. 6 Opisu Przedmiotu zamówienia.
4. Świadczenie usług powinno odbywać się w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych
w szczególności:
1) zapisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
2) zapisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony Środowiska,
3) zapisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
6. Opis dla zamówienia:
Świadczenie kompleksowych usług zagospodarowania odpadów komunalnych dla Ośrodka „Warszawianka” zlokalizowanego przy ul. Słowackiego 10/12,72-600 Świnoujście obejmuje: a) Świadczenie usługi w zakresie wywozu odpadów stałych komunalnych niesegregowanych zmieszanych/resztkowych, oraz zebranych selektywnie tj. metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier z terenu Ośrodka „Warszawianka”.
b) Wykonawca jest zobowiązany do realizowania usługi w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 14:30. W przypadku jeżeli termin wykonania usługi przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, usługa zostanie wykonana w najbliższy dzień roboczy następujący po dniu wolnym od pracy lub w dzień ustalony przez Strony Umowy.
c) Ośrodek „Warszawianka”, posiada pojemniki o pojemności 1100 I. w ilości 3 szt. oraz pojemniki o pojemności 120 I. w ilości 3 szt., które stanowią własność Zamawiającego.
d) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy regularnych wywozów odpadów minimum raz w tygodniu w miesiącach od maja do września, w pozostałych miesiącach październik - grudzień oraz styczeń - kwiecień - raz w miesiącu po 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 I. w zakresie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - kod 20 03 01 .
W przypadku odpadów komunalnych: opakowania ze szkła - kod 20 03 02, tworzywa sztuczne - kod 20 01 39, papier i tektura - kod 20 01 01 wywóz nastąpi po otrzymaniu zgłoszenia przez Zamawiającego.
e) Każdorazową czynność wywiezienia odpadu Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić wystawiając dokument WZ, który zostanie podpisany przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.
f) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia harmonogramu wywozu odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i dostarczenia go w formie pisemnej do Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy.
g) Okres obowiązywania umowy wynosi: 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
h) Zamawiający przewiduje następującą ilość pojemników do wywiezienia w ciągu całego okresu obowiązywania umowy:
• odpad komunalny zmieszany 20 03 01 - 60 szt. wywozów ( poj. 11001.)
• odpad komunalny opakowania ze szkła 20 01 02 - 26 szt. wywozów ( poj. 3 x 120 I.)
• odpad komunalny tworzywa sztuczne 20 01 39 -12 szt. wywozów ( poj. 1100 I.)
• odpad komunalny papier i tektura 20 01 01 - 14 szt. wywozów ( poj. 1100 I.)
Wskazane powyżej ilości stanowią szacunek w związku z powyższym Zamawiający zastrzega, że zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą ilość opróżnionych pojemników zebranych odpadów.
i) Ponadto Zamawiający w ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia oczekuje od Wykonawcy mycia pojemników na odpady zmieszane w okresie od maja do września -1 raz w miesiącu, w pozostałych miesiącach tj. październik - grudzień oraz styczeń - kwiecień - 1 raz na dwa miesiące.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie pracowników świadczących usługę oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu umowy.
9. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy dojazd do nieruchomości Zamawiającego (np. poprzez zastawienie drogi przez pojazd/urządzenie lub blokowanie jej w wyniku prowadzonych prac polegających na usuwaniu awarii lub zajęcia pasa drogowego itp.) w celu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi w inny sposób (np. odbiór pojemników przez pracowników sprzed posesji i dostarczenie ich do pojazdu) oraz niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego.
10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie przedmiotu zamówienia przez innego Wykonawcę, który winien spełniać wszystkie wymagania i obowiązki wynikające z umowy zawartej w ramach prowadzonego postępowania i przepisów prawa.
11. W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych w umowie warunków Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie usługi innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
12. Wykonawca wraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia zastępczego odbioru odpadów zleconego przez Zamawiającego lub usunięcia uszkodzeń powstałych w trakcie wykonywania usługi przez Wykonawcę z następnej faktury.
13. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pojazdy realizujące usługę w lokalizatory GPS oraz dwie kamery (z przodu i z tyłu pojazdu) rejestrujące trasę przejazdu, z możliwością ustalenia daty i godziny przejazdu, przebiegu realizacji usługi oraz możliwości odtworzenia przez Zamawiającego obrazu w przypadku np. reklamacji. Strony ustalą, że potwierdzeniem prawidłowej realizacji usługi i zasadności reklamacji będzie udostępnienie zapisu GPS oraz zapisu wideo z przebiegu realizacji reklamowanej usługi (fragment zapisu wideo, przedstawiający wyłącznie realizację usługi na danej posesji). W przypadku braku jednoznacznego potwierdzenia realizacji usługi, reklamacja uznana będzie za zasadną.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przetrzymywania danych pochodzących z zapisu GPS oraz wideo przez okres co najmniej 14 dni od dnia wykonania usługi, udostępniania danych na żądanie Zamawiającego oraz archiwizacji w/w danych w przypadku sporu do czasu jego rozstrzygnięcia.
15. Pojazdy Wykonawcy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy i danymi kontaktowymi.
16. Wykonawca powinien posiadać :
1) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie uprawniające do odbioru odpadów z terenu;
2) pozwolenie na transport odpadów oraz umowy zawarte z zakładami przetwarzającymi, w oparciu o które Wykonawca przekaże im odpady w celu ich ponownego wykorzystania, odzysku, recyklingu, przetwarzania lub unieszkodliwiania;
3) zdolność techniczną lub zawodową tj. dysponować narzędziami, wyposażeniem zakładu oraz urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia;
4) sprzęt do załadunku i transportu niezbędny do realizacji zamówienia, który posiada aktualne badania techniczne;
17. W przypadku zwiększonej liczby dni wolnych od pracy, strony mogą uzgodnić termin wykonania usługi z trzydniowym wyprzedzeniem, celem zapewnienia ciągłości świadczonych usług.
18. Wykonawca ponosi odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację przedmiotu zamówienia wobec Zamawiającego.
19. Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania przewiduje możliwość składania ofert częściowych z uwagi na dużą rozpiętość geograficzną lokalizacji, dla których mają być świadczone usługi.
20. Wykonawca będzie realizował usługę sukcesywnie stosowanie do potrzeb Zamawiającego.
21. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej, bram lub ogrodzeń posesji itp. Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku
niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy.
22. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę lub podwykonawcę, z którego usług korzysta, obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym w ramach prowadzonego postępowania.
23. Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
a) zabezpieczenia interesów osób trzecich,
b) ochrony środowiska,
c) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
24. Obowiązkiem Wykonawcy” jest zebranie odpadów wysypanych/rozsypanych podczas odbioru i uporządkowanie miejsca odbioru odpadów - nie wolno pozostawić porozrzucanych odpadów.
25. Obowiązkiem Wykonawcy jest zabranie wystawionych do odbioru odpadów.
26. Obowiązkiem Wykonawcy jest natychmiastowe uporządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i/lub innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, czy pojazdów Wykonawcy podczas odbioru, jeżeli zanieczyszczenie terenu powstało z winy Wykonawcy.
27. W przypadku zanieczyszczenia terenu powstałego np. w wyniku awarii samochodu, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego posprzątania całego zanieczyszczonego terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18240,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18240,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18240,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remondis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520014018

7.3.3) Ulica: Janiny Smoleńskiej ps. "Jachna" 35,

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-005

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18240,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.