eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Budowa zaplecza socjalno - sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy - etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza socjalno - sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zaplecza socjalno - sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e764a54c-f869-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa zaplecza socjalno - sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233009/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1014874,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45000000-7 Roboty budowlane
CPV 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: do 15.12.2022 r.
Miejsce wykonania zamówienia: Działka o numerach ewidencyjnych: 281/12 Kruszwica obręb 2

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa zaplecza socjalno - sportowego przy ul. Poznańskiej
w Kruszwicy w stanie surowym zamkniętym. Na terenie działki znajduje się budynek szaletu do którego doprojektowano zaplecze socjalno - sportowe. Stan techniczny istniejącego budynku pozwolił na przebudowę oraz jego rozbudowę. Zaprojektowano budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 30°, murowany w technologii tradycyjnej. Powierzchnia użytkowa: 279,32 m2 Kubatura: 1561,90m3
Zakres prac :
- roboty rozbiórkowe
-roboty pomiarowe,
- roboty ziemne
- fundamenty
- docieplanie ścian styropianem
- montaż okien oraz drzwi zewnętrznych
- ściany zewnętrzne
- więźba dachowa,
- montaż instalacji odgromowej,
- wewnętrzna linia zasilająca,
- przyłącze kanalizacji sanitarnej,
- przyłącze wodociągowe,
- przyłącze instalacji gazowej,
- przyłącze kanalizacji sanitarne.

2. Szczegółowy zakres robót określony jest w projektach:
- Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy zagospodarowania terenu branża architektoniczna, konstrukcyjna wykonany przez firmę AProjekt Biuro Projektowe mgr inż. Agnieszka Pazdyk ul. Okrężna 23 siedzibą w Chojnicach,
- Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy branży sanitarnej wykonany przez firmę AProjekt Biuro Projektowe mgr inż. Agnieszka Pazdyk ul. Okrężna 23 siedzibą w Chojnicach,
- Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy branży elektrycznej wykonany przez firmę AProjekt Biuro Projektowe mgr inż. Agnieszka Pazdyk ul. Okrężna 23 siedzibą w Chojnicach
- Projekt budowlany budowa przyłącza wodociągowego i przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej wykonany przez firmę AProjekt Biuro Projektowe mgr inż. Agnieszka Pazdyk ul. Okrężna 23 siedzibą w Chojnicach,
- Inwentaryzacja budynku handlowo-usługowego wykonana przez firmę AProjekt Biuro Projektowe mgr inż. Agnieszka Pazdyk ul. Okrężna 23 siedzibą w Chojnicach,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót wykonany przez firmę AProjekt Biuro Projektowe mgr inż. Agnieszka Pazdyk ul. Okrężna 23 siedzibą w Chojnicach.

3. Podstawy sporządzania kosztorysu ofertowego stanowią:
1) dokumentacje projektowe,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
a) Zastosowane w dokumentacji projektowej, dokumentacji sanitarnej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
b) Projekt budowlany zawiera szerszy zakres robót budowlanych niż te które są objęte przedmiotem zamówienia.
c) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.

4. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: pracownik budowy – prace drogowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.
5. Finansowanie zamówienia:
Projekt współfinansowany z rezerwy ogólnej budżetu państwa.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert pn. „Budowa zaplecza socjalno - sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy – etap I”
z powodu: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego albo
2) zaproszeniu do negocjacji - w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.
Zamawiający ubiegał się o przyznanie środków publicznych na realizację przedmiotowego zadania, które z przyczyn niezależnych od zamawiającego nie zostały mu przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.