eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirów Stary › "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Mirów Stary i Mirówek w Gminie Mirów"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Mirów Stary i Mirówek w Gminie Mirów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirów Stary 27

1.5.2.) Miejscowość: Mirów Stary

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-503

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486283889

1.5.8.) Numer faksu: 486283889

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mirow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwmirow.e-zp.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Mirów Stary i Mirówek w Gminie Mirów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-117364be-2c43-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049114/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Mirów Stary i Mirówek w Gminie Mirów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BG.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 730894,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na zaprojektowaniu i realizacji przebudowy sieci wodociągowej na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie) oraz zrealizować roboty budowlane niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) w zakresie dotyczącym Zadania nr 1 tj. „ Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Mirów Stary oraz Mirówek w Gminie Mirów”
Parametrami określającymi wielkość i zakres planowanej inwestycji są:
1) zaprojektowanie i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej na ternie miejscowości Mirów Stary i Mirówek o długościach w przybliżeniu:
• ok. 1687 mb. w zakresie średnicy DN 110 mm w miejscowości Mirówek,
• ok. 2290 mb w zakresie średnicy DN 110 mm w miejscowości Mirów Stary,
• ilość przyłączy do przepięcia –160 szt.
2) zaprojektowanie i odbudowę naruszonych w trakcie prowadzenia robót nawierzchni ulic, wjazdów, przepustów i chodników oraz terenów przyległych,
3) opracowanie dokumentacji towarzyszących niezbędnych do realizacji inwestycji – dokumentacja geotechniczna, uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, uzgodnienia branżowe i koordynacyjne,
4) nadzór autorski projektanta,
5) obsługę geodezyjną,
6) przygotowanie i przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
7) inwentaryzację powykonawczą;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zadania, zachodzi więc przesłanka unieważnienia postępowania na wskazanej powyżej podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2078700,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.