Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00318496/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
- 2022/BZP 00367348/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00047838/01 - Wynik z dnia 2022-02-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół nr 1 im. Mikołaja Zebrzydowskiego w Kalwarii Zebrzydowskiej od stycznia do sierpnia 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. MIKOŁAJA ZEBRZYDOWSKIEGO W KALWARII ZEBRZYDOWSKIEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356551767
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 14
1.4.2.) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-130
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.7.) Numer telefonu: tel./fax 33 8766348
1.4.8.) Numer faksu: tel./fax 33 8766348
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spkalwaria@iap.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkalwaria.iap.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367310
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00367256/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
NIP 5511026718
Po zmianie:
NIP 5511698398
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Brody 265,
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Brody
Po zmianie:
34-100 Wadowice
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
34-130
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Sklep MINI MAX Paweł Zacharski
Po zmianie:
LÓD-POL M.K. WISŁA Spółka Jawna , ul. Wałowa 30,
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 r. - OWOCE Z GR. I
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.