Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00350333/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
P-44-2022 Zakup i dostawa sprzętu do hydroterapii i urządzeń do treningu ekscentrycznego dla potrzeb R.SZ.S. realizowane w ramach zadania: Budowa Centrum Rehabilitacji w R.SZ.S. wraz z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr. Tytusa Chałubińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lekarska 4
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.radom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-127dcbf8-34cc-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
P-44-2022 Zakup i dostawa sprzętu do hydroterapii i urządzeń do treningu ekscentrycznego dla potrzeb R.SZ.S. realizowane w ramach zadania: Budowa Centrum Rehabilitacji w R.SZ.S. wraz z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-127dcbf8-34cc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041472/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Zakup sprzętu do hydroterapii i urządzeń do treningu ekscentrycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350333/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSS/SZP/P-44/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wanna do masażu podwodnego automatycznego szt. 14.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411200-6 - Wanny
4.5.5.) Wartość części: 32644,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych szt. 24.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411200-6 - Wanny
4.5.5.) Wartość części: 19120,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wanna do kąpieli kończyn dolnych i kręgosłupa szt. 24.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411200-6 - Wanny
4.5.5.) Wartość części: 34855,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wanna do kąpieli wirowej kończyn górnych szt. 44.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411200-6 - Wanny
4.5.5.) Wartość części: 45303,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie do treningu ekscentrycznego szt. 24.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411200-6 - Wanny
37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego
4.5.5.) Wartość części: 436590,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do dnia 23.09.2022 r. do godziny 13:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do dnia 23.09.2022 r. do godziny 13:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do dnia 23.09.2022 r. do godziny 13:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do dnia 23.09.2022 r. do godziny 13:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do dnia 23.09.2022 r. do godziny 13:00 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.