eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziec › Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Grodziec w roku szkolnym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Grodziec w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 17

1.5.2.) Miejscowość: Grodziec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-580

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632485500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@grodziec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/grodziec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Grodziec w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf3d939e-17d5-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036192/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Grodziec w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP. 271.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159611,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Grodziec w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 01 września 2022 roku do 23 czerwca 2023 roku na podstawie biletów miesięcznych zakupionych u Wykonawcy dla uczniów następujących placówek oświatowych Gminy Grodziec: Szkoły Podstawowej w Grodźcu - pl. Ks. Abpa Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec; Szkoły Podstawowej w Królikowie- Królików 82, 62-580 Grodziec; Przedszkola Samorządowego w Grodźcu – pl. Ks. Abp. Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec.
1) Zakres zamówienia:
a) ilość uczniów dziennie – 131,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej (186 dni) - 66588 km,
c) dni dowozów w roku szkolnym 2022/2023 w okresie od 01 września 2022 roku do 23 czerwca 2023 roku – 186 dni.
2) Usługa objęta przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się będzie w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą z dnia
6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 180).
3) Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej (na podstawie biletów miesięcznych). Wykonawca opracuje optymalne trasy dowozu i rozkłady jazdy autobusów w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
4) Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do danej szkoły - najpóźniej do godz. 7:50 oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów.
5) Przystanek musi być zlokalizowany zgodnie z przepisami w tym zakresie w sposób zapewniający bezpieczeństwo podróżnych i innych użytkowników drogi publicznej.
6) Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w trakcie roku szkolnego 2022/2023 tj. od dnia 01.09.2022 r. do dnia 23.06.2023 r., codziennie w dni nauki szkolnej, bez: ferii zimowych, dni świątecznych oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy.
9) W okresie zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek oświatowych na terenie Gminy
Grodziec, uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu uczniów szkół i przedszkola z terenu gminy Grodziec w związku z obowiązywaniem
stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii na skutek występowania wirusa SARS-
CoV-2, Zamawiający może dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) poprzez:
- czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
- zmianę sposobu wykonywania usług objętych umową,
- zmianę, w tym zmniejszenie zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę,
w tym zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy,
- zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy.
10) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym
z Zamawiającym.
11) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej
w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu oraz zgodna z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego.
12) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednią ilością pojazdów, zapewniającą dowóz wszystkich uczniów każdego dnia zajęć szkolnych, (z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć szkolnych), o stanie technicznym zgodnym z przepisami ustawy z dnia
6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 919).
13) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy.
14) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w trakcie trwania roku szkolnego wynikających z harmonogramu zajęć szkolnych, istnieje możliwość zmiany długości tras oraz zmiany liczby przystanków.
15) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej (kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna). Do obowiązków opiekuna należy w szczególności:
a) sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie wsiadania do autobusu, b) sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie jazdy, c) sprawowanie opieki nad uczniami w trakcie wysiadania
z autobusu, jaki przy przechodzeniu przez drogę po wyjściu z autobusu. Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice/prawni opiekunowie. Podczas dowozu opiekun odprowadza uczniów dowożonych pod drzwi wejściowe szkoły/przedszkola i przekazuje ich wyznaczonemu przez dyrektora szkoły/przedszkola nauczycielowi dyżurnemu. Podczas odwozów opiekun szkolnego autobusu odbiera uczniów spod drzwi szkoły/przedszkola i wprowadza do autobusu szkolnego zgodnie z ustalonym porządkiem. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie (autobusie) był opiekun. Kierowca autobusu nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących dla uczniów na określonej trasie.
16) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
17) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie
w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
18) Rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktur w cyklu miesięcznym na podstawie wydanych biletów miesięcznych, tj. cena 1 biletu miesięcznego oraz rzeczywista ilość uczniów, dla których zostały zakupione bilety w oparciu o listę uczniów przedłożoną przez Dyrektorów poszczególnych szkół i przedszkola.
19) Wykonawca wystawiać będzie dla przewożonych osób bilety miesięczne szkolne zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 295).
20) W przypadku gdy pomimo wystawienia i zakupu biletów przez Zamawiającego usługi objęte umową nie będą wykonywane z uwagi na zamknięcie placówek oświatowych spowodowane epidemią wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) Strony zgodnie postanawiają, że za okres, w którym usługi nie będą faktycznie wykonywane wynagrodzenie określone w § 5 pkt. 1 umowy nie przysługuje. W razie gdyby Zamawiający nabył bilety miesięczne na okres, w którym usługi nie mogą być świadczone z powodu okoliczności wskazanych w zdaniu poprzednim, to wystawione bilety będą ważne i zostaną wykorzystane w okresie, w którym świadczenie usług zostanie wznowione. W razie gdyby do przerwania wykonywania usług z ww. powodów nastąpiło w trakcie miesiąca, to cena biletów za okres, w którym usługi zostaną wznowione zostanie proporcjonalnie obniżona w stosunku do liczby dni nieświadczenia usług w miesiącu, w którym nastąpiło zawieszenie ich wykonywania i za który to okres Zamawiający zapłacił cenę zgodnie z § 5 pkt 1 umowy.
W razie braku możliwości rozliczenia umowy w sposób określony w zdaniach poprzednich Strony ustalą inny sposób wykorzystania zakupionych i faktycznie niewykorzystanych biletów przyjmując, że Wykonawcy należne jest wynagrodzenia wyłącznie za okres faktycznego wykonywania usług.
21) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmiany liczby zapotrzebowanych biletów miesięcznych lub nie zamówienia żadnych biletów miesięcznych z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz zdalnego nauczania lub innych okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia.
22) Nadzór nad prawidłowością realizacji zamówienia sprawować będą dyrektorzy szkół i przedszkola, do których dowożeni będą uczniowie.
23) Podane w specyfikacji warunków zamówienia, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo -Transportowe Sapikowski Wojciech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651826359

7.3.3) Ulica: Stare Grądy 34

7.3.4) Miejscowość: Grodziec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-580

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.