Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00329914/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. dok. proj. i wdrożenie w terenie stałej org. ruchu dla: "Rowerowa Praga-Poł. – dopuszczenie ruchu dwukierunkowego dla rowerów na ulicach Grochowa", "Rowerem dwukierunkowo po całej Warszawie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. dok. proj. i wdrożenie w terenie stałej org. ruchu dla: "Rowerowa Praga-Poł. – dopuszczenie ruchu dwukierunkowego dla rowerów na ulicach Grochowa", "Rowerem dwukierunkowo po całej Warszawie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d79bbff-29e4-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 "Rowerowa Praga-Południe - dopuszczenie ruchu dwukierunkowego dla rowerów na ulicach Grochowa" oraz " Rowerem dwukierunkowo po całej Warszawie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329914/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/45/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290446,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej i wdrożenie w terenie stałej organizacji ruchu dla zadań pn.:
1) „Rowerowa Praga Południe – dopuszczenie ruchu dwukierunkowego dla rowerów na ulicach Grochowa Południowego” w ramach realizacji zadania z budżetu obywatelskiego nr 966,
2) „Rowerem dwukierunkowo po całej Warszawie” w ramach realizacji zadania z budżetu obywatelskiego nr 571,
w Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
Przedmiot zamówienia składa się w szczególności z:
1) wykonania dokumentacji projektowej dopuszczającej kontraruch rowerowy na ulicach:
a) o których mowa w budżecie obywatelskim nr 966 pt. „Rowerowa Praga Południe – dopuszczenie ruchu dwukierunkowego dla rowerów na ulicach Grochowa Południowego”: Dobrowoja, Omulewska, Sulejkowska, Gdecka, Komorska, Zbaraska, Okuniewska, Pustelnicka, Kawcza, Tarnowiecka (10 ulic);
b) o których mowa w budżecie obywatelskim nr 571 pt. „Rowerem dwukierunkowo po całej Warszawie”: Fundamentowa, Szczawnicka, Kutnowska (3 ulice).
Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie i zatwierdzenie projektów stałej organizacji ruchu w ww. zakresie wraz z wykonaniem przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz wszelkie inne niezbędne opracowania projektowe jeśli okażą się konieczne (w tym plan zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno–budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami wymaganymi szczególnymi przepisami oraz opracowanie i złożenie do właściwego organu administracji budowlanej zgłoszenia wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub złożenia wniosku o pozwolenie na budowę oraz przygotowanie wszelkich dokumentów wymaganych przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego i złożenie ich do tego organu), zwanej dalej „Dokumentacją projektową”,
2) wdrożenia w terenie stałej organizacji ruchu (wykonanie niezbędnych robót budowlanych jeśli na etapie uzgodnień dokumentacji projektowej zajdzie konieczność przebudowy/rozbudowy układu drogowego), na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej, dopuszczającej kontraruch rowerowy na ulicach wymienionych w pkt 1) niniejszego ustępu. Dokumentacja projektowa może zawierać fizyczne środki spowalniające ruch, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
3) sprawowanie nadzoru autorskiego.
Szczegółowy opis i zakres zamówienia został określony w Programie funkcjonalno –użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze. zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących następujące czynności: roboty związane z organizacją ruchu drogowego, robotami brukarskimi , robotami drogowymi.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy – załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie złożył skutecznego oświadczenia woli - brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego, lub osobistego. Oferta podlega więc odrzuceniu, brak innych ofert.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania decyzji nakazowych Nadzoru Budowlanego ZZ Opole
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.