eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › "Zakup samochodu osobowego "mikrobus" przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Gminy Kobylnica"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu osobowego „mikrobus” przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Gminy Kobylnica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup samochodu osobowego „mikrobus” przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Gminy Kobylnica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adb9e960-3124-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044246/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu osobowego „mikrobus” przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Gminy Kobylnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.8.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego „mikrobus” przystosowanego
do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
2. Pojazd musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2023), nienoszący śladów użytkowania, kompletny, wolny od wad, w tym
konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy i zdatny do użytkowania.
3. Samochód osobowy „mikrobus” musi spełniać wymagania wynikającej z przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
w tym przepisów o ruchu drogowym, w tym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (t.j.
Dz.U z 2023 r. poz. 1047z późn. zm.), posiadać certyfikat zgodności z normami CE oraz spełniać wymagania minimum
Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin, a także odpowiadać wszelkim innym wymaganiom wynikającym z
przepisów powszechnie obowiązujących.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oznakowania samochodu poprzez umieszczenie na samochodzie logo
Gminy Kobylnica oraz informacji o dofinansowaniu zakupu ze środków PFRON wraz z logo PFRON po wcześniejszym
uzgodnieniu z Zamawiającym (wzór oznakowania zostanie przekazane przez Zamawiającego).
5. Przedmiot zamówienia użytkowany będzie przez jednostkę organizacyjną Gminy Kobylnica tj. Centrum Usług Wspólnych
w Kobylnicy ul. Wodna 20/2, realizującą w imieniu Gminy zadania związane z dowozem dzieci i młodzieży niepełnosprawnej
do szkół i ośrodków wychowawczych.
6. Wykonawca będzie obowiązany przedłożyć wraz z dostawą pojazdu:
1) 2 komplety kluczyków,
2) instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim w formie papierowej wraz z informacją o ilości i rodzaju stosowanych
olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach,
3) dokumenty gwarancyjne pojazdu w języku polskim z zapisami zgodnymi z postanowieniami umowy, (książki
gwarancyjne/karty gwarancyjne) oraz zasady ogólnych warunków gwarancji producenta, określających warunki realizacji
gwarancji, sposób wykonania świadczeń gwarancyjnych a także wykaz autoryzowanych punktów serwisowych
wykonujących świadczenia gwarancyjne – w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentem gwarancyjnym, a
postanowieniami umowy, pierwszeństwo mają postanowienia umowy,
4) inną dokumentację niezbędną do zarejestrowania i ewidencji pojazdu we właściwych organach, w tym w wydziale
komunikacji właściwym dla siedziby Zamawiającego,
5) inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wymagane przepisami prawa.
7. Szczegółowy opis techniczny samochodu, stanowiącego przedmiot zamówienia, zawiera opis przedmiotu zamówienia -
specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.
8. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8
do SWZ.
9. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wyznaczonych przez
Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia. Szkolenie takie musi zakończyć się w dniu odbioru przedmiotu
zamówienia i przebiegać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Koszt szkolenia ponosi w całości Wykonawca.
10. Wymagany, minimalny okres gwarancji pojazdu wynosi 24 miesiące od dnia odbioru pojazdu, bez limitu kilometrów.
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W zaoferowanym okresie gwarancji Wykonawca zobligowany jest do
przeprowadzania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych.
11. Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej rękojmi według
przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z art. 638 kodeksu cywilnego. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru
końcowego przedmiotu umowy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji pojazdu dłuższego niż 24 m-ce, okres rękojmi
ulega wydłużeniu do upływu okresu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia składania ofert tj. do 10.08.2023 r. do godz. 9:00 wpłynęły dwie oferty:
1) TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie z ceną 268 140,00 zł oraz
2) Opaliński Sp. z o.o. z siedzibą w Bolesławicach z ceną 221 308,00 zł.
Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. 227 911,41 zł brutto. W związku z faktem, iż oferta firmy Opaliński Sp. z o.o. podlega odrzuceniu, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 40 228,59 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty. Tym samym unieważnienie postępowania jest zasadne.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.